Ga naar inhoud


Knoop doorgehakt: Joyne wordt definitief concurrent van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

De planning is om binnen enkele dagen (tijdelijk FTA ) te gaan uitzenden op 9 oost.

Dan kan iedereen zonder te betalen kijken en zien of het voldoet aan de verwachtingen.

De dealers hebben volgende week een bijeenkomst waar alle feiten bekend gemaakt gaan worden.

Ik denk dat het best interessant zal worden.

 

Goed idee.

Link naar reactie
Delen op andere sites


De planning is om binnen enkele dagen (tijdelijk FTA ) te gaan uitzenden op 9 oost.

Dan kan iedereen zonder te betalen kijken en zien of het voldoet aan de verwachtingen.

De dealers hebben volgende week een bijeenkomst waar alle feiten bekend gemaakt gaan worden.

Ik denk dat het best interessant zal worden.

 

Ik herhaal dit nog even voor Ilseonline en Sverige: het is GRATIS. Zonder te betalen !!!  :D :D

  • Like 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi beste commentaar dat de zenders enkele dagen fta te zien zijn, dan kan ik de ontvangst en de kwaliteit van het beeld eens bekijken.
Ik ga de test doen met een Triax 64, een schotelmaat die graag door vakantiegangers wordt gebruikt.
Daarna zal ik de schotel voor de helft (linker of rechter helft) met aluminiumfolie afplakken zodat het oppervlak van de schotel overeen komt met een schotel van 42cm. Ik ben benieuwd of de zenders dan nog steeds goed doorkomen.
Als het vanavond wat minder heet is, zal ik de schotel opstellen. Morgen om 13:49uur de schotel uitrichten m.b.v. de zon aan de Costa Calida zodat ik 100% zeker weet dat hij op de Eutelsat 9e staat uitgericht.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke frequenties op 9 oost moeten we in de gaten houden?

11747H en 12073V?

Als Joyne een volledige transponder exclusief wil gebruiken is er geen andere optie. Ook is meeliften op een reeds bestaande frequentie nog mogelijk, bijv. 12034 V werd nog door een dealer genoemd.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als Joyne een volledige transponder exclusief wil gebruiken is er geen andere optie. Ook is meeliften op een reeds bestaande frequentie nog mogelijk, bijv. 12034 V werd nog door een dealer genoemd.

Tussen transponders 83, 85, 87 en 89 op 9 oost zitten nog gaatjes, zowel in de transpondernummers als in het radiospectrum, dus het zou heel goed mogelijk zijn dat Eutelsat een nieuwe transponder inschakelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tussen transponders 83, 85, 87 en 89 op 9 oost zitten nog gaatjes, zowel in de transpondernummers als in het radiospectrum, dus het zou heel goed mogelijk zijn dat Eutelsat een nieuwe transponder inschakelt.

Geen van deze transponders is geschikt voor de Europebeam.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het vanavond wat minder heet is, zal ik de schotel opstellen. Morgen om 13:49uur de schotel uitrichten m.b.v. de zon aan de Costa Calida zodat ik 100% zeker weet dat hij op de Eutelsat 9e staat uitgericht.

 

De Eutelsat 9e ga jij niet vinden :whistle:

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...