Ga naar inhoud


Knoop doorgehakt: Joyne wordt definitief concurrent van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

Met alle respect: hebben jullie niets (beters) te doen of zo?

Nee. (Natuurlijk wel genoeg te doen).

 

Maar moet jij je daar druk om maken?

Heb je niks beters te doen?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is algemeen bekend dat er rondom technische steden veel autisten wonen.

Dus techniek, fotografisch geheugen en autisme zit dicht bij elkaar.

Als je een autist niet zegt wat hij krijgt met sinterklaas heb je een paar vervelende weken.

Vertel je het, is hij tevreden en met sinterklaas net zo blij.

Als je in het begin dit topic leest, heeft iemand het al precies goed uitgezocht en de juiste frequenties genoemd. Ik moest zeggen dat ik verbaasd was dat zijn conclusies perfect waren en dat er heel veel kennis hier op sat4all aanwezig is.

Dus weer genoeg voor vandaag.

Lees het nog maar eens terug als je het wilt weten.

aangepast door commentaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

@commentaar schrijft:

"Ik moest zeggen dat ik verbaasd was dat zijn conclusies perfect waren en dat er heel veel kennis hier op sat4all aanwezig is."

Misschien te lang gedacht dat de vakhandel het beter weet dan de gebruikers?
Ik kan je verzekeren dat de vakhandel van dit forum nog veel kan leren.
Hiermee wil ik niet meteen zeggen dat bij de vele satellietshops de kennis onder de maat is maar wel vaak van degene die de klanten helpt.

Dat geldt evenzo voor Canal Digitaal.
 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al regelmatig bij mijn dealer meegemaakt dat ie bepaalde zaken niet wist, zo kon het volgens hem niet dat de Triple LNB op een Triax 78 ging werken, kon ik hem doodleuk melden dat deze opstelling bij mij al meer dan 1 jaar naar behoren werk, ongeloof bij hem, ik zei kom maar eens af en breng gerust je meter mee.

 

Hij inmiddels overtuigd, meest verbazend is dat ie geen kennis heeft van Linux ontvangers, dan zakt je broek wel een beetje af :grin:

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eduard07

 

Het verhaal Joyne loopt nu +/- 6 maanden. Verhaal CD (incl voorgangers) sinds 1996! Dat is +/- 21 jaar (252_maanden).

 

Nou niet verongelijkt gaan zitten pruilen. Al 21 jaar worden door sommigen alle scheve schaatsen van CD rechtgepraat. Dus dat Joyne heel wat goodwill heeft moet niemand verbazen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus dat Joyne heel wat goodwill heeft moet niemand verbazen.

 

De zuurpruimen hier een beetje kennende kan dit nooit lang duren nadat prijzen en zenderindeling bekend zijn :-)

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verhaal Joyne loopt nu +/- 6 maanden. Verhaal CD (incl voorgangers) sinds 1996! Dat is +/- 21 jaar (252_maanden).

 

Nou niet verongelijkt gaan zitten pruilen. Al 21 jaar worden door sommigen alle scheve schaatsen van CD rechtgepraat. Dus dat Joyne heel wat goodwill heeft moet niemand verbazen.

Behalve dan dat Joyne officieel nog niet eens bestaat en tot nu toe nog geen enkele klant van vlees en bloed heeft geholpen.

CD wordt (ook door jou) vergeleken met een tot nu toe virtuele concurrent. Er is nog enkele (tevreden) abonnee. Wakker worden, joop001. 

 

De zuurpruimen hier een beetje kennende kan dit nooit lang duren nadat prijzen en zenderindeling bekend zijn :-)

Sterker nog: Joyne heeft in dit draadje al een aantal keren de kwalificatie "gemiste kans" gehad.

Maar voorlopig is voor joop001 het virtuele gras aan de andere kant virtueel nu al veel groener.

 

Ik wacht liever nog even af. Zien is geloven, en niet eerder.

Veel te vaak wordt er te vroeg gejuicht.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eduard07

 

Joyne bestaat (ingeschreven bij KvK en zelfstandig rechtspersoon) dus niets Vaags of fantasie oid.

 

Ook Joyne heeft naar mijn idee nadelen welk ik duidelijk heb genoemd. Echter niets kan en zal altijd aan ieders wensen voldoen. Zelfs als je eigenaar of participant bent (hetgeen ik zeker niet ben in deze) zal je ongewenste concessies moeten doen om je doel te bereiken.

 

Maar ondanks mijn commentaar ben ik idd blij met het initiatief Joyne en vind ik dat deze groep lof hiervoor verdient.

 

Vergeet niet dat dit een complex onderwerp is om in te stappen. In 2015 was er een draadje over stel dat er een alternatief zou komen voor CD. Daar werd toen en ook nu tot voor kort op gereageerd als onmogelijk onbestaanbaar. Zie nu de huidige stand van zaken. Het initiatief is er en nog slechts enige weken is er een operationeel iets.

 

Ik meen ook oprecht als CD meer naar de markt had geluisterd (consument en detailhandel) dat dit initiatief er niet was geweest. Overdenk die stelling eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Behalve dan dat Joyne officieel nog niet eens bestaat en tot nu toe nog geen enkele klant van vlees en bloed heeft geholpen.

 

@joop001, je snapt vast wel wat ik met bovenstaande bedoel. Niet de KvK.  Mijn opmerking niet uit zijn verband citeren.

 

Joyne bestaat (ingeschreven bij KvK en zelfstandig rechtspersoon) dus niets Vaags of fantasie oid.

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...