Ga naar inhoud


Weer app's ervaringen


Annema

Aanbevolen berichten


de vraag was welke jullie voorkeur hebben... dus lijkt het me logisch als er geen namen genoemd worden.

 

Ik gebruik die dingen niet, ik ga gewoon naar de website van Klart.se of metoffice.gov.uk ...   applications hebben in mijn ogen geen toegevoegde waarde.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee......................... waar het over gaat?

 

moet men het uit je neus trekken?

 

- mijn Apple Mac met nieuw OS11

- mijn windows 10 na Creators update in de Windows App Store

- mijn iPhone

- mijn Satelliet Receiver met nieuwe applicaties uit de feed

- mijn TV

 

de blaricumse dansvereniging met een app voor takthouden

aangepast door Tonskidutch

Eternal Alexander

Vangelis

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is toch niet zo moeilijk om antwoord te geven op de vraag welke WEER app jouw voorkeur heeft, de meeste zijn op meerdere platformen bruikbaar.

 

Als je geen WEER app gebruikt hoef je ook geen antwoord te geven.

 

Ik gebruik sinds jaren al de betaalde versie van WeatherProHD, waarbij je met één betaald abonnement de app op verschillende platvormen mag installeren en gebruiken.

 

http://www.weatherpro.eu/nl/android/weatherpro/weatherpro-hd.html

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik adviseer een Barometer app, bij voorkeur zo eentje waar een weerhuisje in voorkomt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Goede vraag. Ik had tot voor kort een windows phone, en ben nu weer terug bij Android. Ik heb op het moment iWeather, maar ik weet nog niet of dat een blijvertje is.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het plaatsen van een komma achter "apps" had kunnen helpen de betekenis te doorgronden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ik regelmatig buiten werk gebruik ik hoofdzakelijk buienradar, maar zit ik tegen de oostgrens aan dan ook wetteronline en op de mobiel buienalarm.

En dan kun je wel naar buiten kijken maar daar zie je niet dat het over 2,5 uur gaat regenen voor een half uurtje en dat het daarna weer droog is.

Weet je dat wel dan kun je daar je werkschema op aanpassen zodat je tijdens de regenbui op tijd je spullen binnen hebt en binnen aan het werk kunt (of pauze houden) om daarna weer buiten verder te gaan.

Ik moet wel zeggen dat een app over het algemeen minder goed werkt en regelmatig met voorspellingen komt dat het enorm gaat plenzen, kijk je dan even met de laptop op buienradar dan is er niets aan de hand.

Moet ik echt weten hoe het weer er uit ziet dan bel ik even met mijn oom die een betaalde versie van een weer site heeft en daar vaak toch meer info krijgt dan wat je zelf op de algemene sites kan zien.

 

suc6

 

Gerrit

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...