Ga naar inhoud


Geen NPO 1 & 3 HD


swarfega

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Ik was afgelopen zondag te gast op een camping, daar vertelde de kampeerder dat hij enkele dagen daarvoor ademloos had zitten kijken hoe zijn buurman ongeveer een uur lang bezig was een schotel uit te richten.

 

Er zat geen lnb in de schotel......

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


3 uur geleden zei ceesv:

Ik was afgelopen zondag te gast op een camping, daar vertelde de kampeerder dat hij enkele dagen daarvoor ademloos had zitten kijken hoe zijn buurman ongeveer een uur lang bezig was een schotel uit te richten.

 

Er zat geen lnb in de schotel......

Waaraan was de coax verbonden :confused:?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Sprietje:

Het wordt lastig piet44x om twee lnb's met een railtje op 38mm hart op hart van elkaar te zetten. Zou je even aan willen geven hoe je dat wilt doen?
Bovendien denk ik dat @swarfega die toestanden helemaal niet op zijn campingschotel wil hebben.

 

heb ik al jaren ,en hij kon dat ter plaatse aanschaffen ,hij zal toch wel een 70 cm schotel of meer moeten hebben om die a3 goed te ontvangen

aangepast door piet44x
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste piet44x

 

In Oostenrijk is het signaal even sterk als in Nederland. Waarom zou je dan op campingreis een grotere schotel dan 60cm mee nemen als een groot deel van Nederland het daar mee doet.
Twee losse lnb's plaatsen met h.o.h 38mm kan natuurlijk wel met smalle lnb's alleen de lnb-houders worden een probleem. Maar goed als jij daar een eenvoudige oplossing voor hebt (misschien met plakband) dan hoor ik het graag.
Als @swarfega het tijdelijk eenvoudig wil oplossen, is gewoon een enkele lnb plaatsen zoals Frans B als schreef en later in Nederland een nieuwe duo-lnb kopen voor een schotel van 60cm.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei swarfega:

word een nieuwe lnb kopen en dat moet alles weer werken

 

Als je die geleende LNB niet de hele vakantie mag lenen:

Waarom niet gewoon proberen of de andere kop van de LNB in de houder te doen, en dan met die LNB (op diseqc A of 1/4 in je ontvanger) naar 23oost kijken?

 

Groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...