Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

 Ik ga onze promovendus niet citeren met al die taalfouten. Heb jij 5 duimen aan elke hand, dat moet haast wel, uit twee krijg je deze baarlijke nonsens niet gezogen. Maar troost je, je bent geslaagd voor de kliko-toets.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ben jij ook een promovendus, samen met DR z afgestudeerd?

 

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met alle respect, maar die kliko-toets is niet voor jouw bedoeld, ik kan er nog wel een vervalsen als je daar prijs op stelt.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, johnno zei:

Wanneer  mensen die er anders over denken dan jij worden weggezet als 'domme eikels'.........

Tja, dan is er inderdaad sprake van een uiterst triest niveau.

Inderdaad nog eentje die bij gebrek aan inhoudelijke argumenten op de persoon gaat spelen. Ook niet de eerste keer. Het is het zwaktebod van iemand die het laatste woord wil hebben. Respect voor andersdenkenden is hem vreemd.          

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, waterpas zei:

Ben jij ook een promovendus, samen met DR z afgestudeerd?

 

Je weet dat wij allen door figuren als jij financieel de afgrond ingezogen worden?

Milieubelasting voor niets, co2 belasting voor niets en alles gaat in die bodemloze put van de overheid..

 

..iets waar jij met je uitkering geen last van hebt in elk geval.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, luisteraar zei:

De burger doet zeker iets.

De woningen zijn beter geisoleerd minder co2 bij stoken

De verlichting is zo goed als overal over naar led.

De TV en radio is over naar van buizen naar transistor en led.

De mensen hebben al fors bespaard op energie

Toch wordt nog veel energie verbruikt ,wie verbuiken dat ?

De stroom opwekking op kolen/bruinkool ?

De verbrandings motor gaat zo goed als zeker er uit.

De industrie is volgens mij het probleem ook de argraar industrie

Denk aan soja in Brazilie en de varkens hier.

 

Sommige burgers doen iets.

We zijn allen aan de ledlamp gegaan omdat de gloeilamp verboden werd en men dus wel over moest gaan.

Zonder dat verbod deed de burger niets.

Idem net de tv, er zijn geen alternatieven!

Mensen moesten besparen op energie en andere zaken omdat de belastingen omhoog gingen, en dan heb ik het nog niet over een schoon energiemiddel als gas.

Schone kerncentrales moesten sluiten, want men heeft een angst over zogenoemde straling en aardbevingen, alsmede overstromingen.

 

De aarde vergaat niet door de mens als vervuiler, maar door de mens als hebzuchtige idioot die dingen beslist zonder onderzoek en nadenken.

 

....(waarom laat ik mij toch weer meezuigen in dit onderwerp????)

 

 

 

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Eduard07 zei:

Inderdaad nog eentje die bij gebrek aan inhoudelijke argumenten op de persoon gaat spelen. Ook niet de eerste keer. Het is het zwaktebod van iemand die het laatste woord wil hebben. Respect voor andersdenkenden is hem vreemd.

          

Ik heb het vermoeden dat DrZ zichzelf ziet als een 'stable genius', in navolging van zijn grote voorbeeld aan de andere kant van de oceaan. Ik bedoel dan de man die van mening is dat we de blaadjes in de bossen bijeen moeten harken om bosbranden te voorkomen. Misschien kunnen we hier ook een impeachment procedure op gang brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, drz zei:

Je weet dat wij allen door figuren als jij financieel de afgrond ingezogen worden?

Milieubelasting voor niets, co2 belasting voor niets en alles gaat in die bodemloze put van de overheid..

 

..iets waar jij met je uitkering geen last van hebt in elk geval.

Aan Uw tenen zitten ook nog 10 duimen, genoeg om te zuigen dus, vervolgens boer je hier enkel boze onzin uit. Wij kunnen weinig zonder die overheid die jij wegzet in een complot scenario.

Die overheid is verre van foutloos, maar ik heb meer vertrouwen in hun bronnen dan in jouw 20 duimen. Tenslotte,  je zet zelf een vraagteken bij de eerste zin, weet ik het nu, of jij waar we ingezogen worden.Als ik denk iets te weten, met onderbouwing,  komt er !!!!!!!! achter te staan, mijn hemel. Ik vraag mij veel af, en ik zoek vervolgens, en met mij nog anderen naar plausibele verklaringen. Ik heb een uitkering als ik jouw moet geloven, weer zo´n zelfgebakken aanname. Die glazen bollen van U, en nu kom ik met een aanname, zijn gemaakt van melkglas, en dat is erger dan een zeevlam, als U dat verschijnsel niet kent, het zicht is minder dan 5mm.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je vraagt je af waarom je je laat mee zuigen, hak die duimen er eens af, die produceren de grootste nonsens. Je bent gehackt zo lijkt het.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, waterpas zei:

Je vraagt je af waarom je je laat mee zuigen, hak die duimen er eens af, die produceren de grootste nonsens. Je bent gehackt zo lijkt het.

Zodra je op de hoogte bent van de anatomie van de mens, inzage het aantal ledematen en de benaming aan handen en voeten, praten we verder.

Lollig zijn laten we aan een clown over, die wordt daar voor betaald..

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...