Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

image.png.98edf5993bfedc4f37d13eeb7130f204.pngHier is het sinds midden de 50-er jaren van de vorige eeuw geleden dat er sneeuw lag.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites


9 uren geleden, Tripleboy zei:

Enkel toegankelijk voor personen met een boven gemiddeld IQ, blijf dus in u Kelder zitten. 😜

Getooid in een strak leren pakje en geketend aan de muur van de kelder ben ik in blijde afwachting van een lekkere afrosbeurt door de meesteressen van de dungeon, uw mooie echtgenote en lieftallige dochters.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, moonchild zei:

Getooid in een strak leren pakje en geketend aan de muur van de kelder ben ik in blijde afwachting van een lekkere afrosbeurt door de meesteressen van de dungeon, uw mooie echtgenote en lieftallige dochters.

Zwakbegaafden, gelieve zich te onthouden, want die worden meteen plat geklopt.🚯

 

Het Beest verwacht je, je eerste bezoek wordt ook meteen je laatste, 👹

fat-mistress-wife.jpg

 

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Het ecmwf is een cooperatie van veel europese landen. Hier staat de supercomputer die de berekeningen omtrent het weer uitvoerd, van medium tot lange termijn. De nationale instellingen gebruiken allemaal deze basis.

In de kelder van het ecmwf staan 2 Cray CX40, met 7000 intel 18 core cpu's. Deze supercomputer staat op nummer 50 van de wereldwijde supercomputerlijst.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, luisteraar zei:

en dan is Autralie ook nog tegen het klimaat akkoord van Madrid.

 

Van het favoriete schoothondje van Uncle Donald was ook niets anders te verwachten.

 

Als het land in brand staat ga je als Prime Minister ook gewoon lekker op vakantie.

Niet in eigen land natuurlijk, want je gaat niet in de rook zitten.

 

https://www.dailymail.co.uk/news/article-7803695/Scott-Morrisons-holiday-location-revealed-Honolulu-airport-staff-amid-bushfire-crisis.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Misschien de berichten vergeten, dat de enige van deze branden aangestoken zijn.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer ik even verder kijk is nu het oude temperatuur record gesneuveld van 79 jaar geleden.

 

Waarmee ik maar wil zeggen dat er niets uitzonderlijks aan de gang is.

Amerika heeft dit jaar bijvoorbeeld recordladingen sneeuw gehad.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ceesv zei:

Wanneer ik even verder kijk is nu het oude temperatuur record gesneuveld van 79 jaar geleden.

 

Waarmee ik maar wil zeggen dat er niets uitzonderlijks aan de gang is.

Amerika heeft dit jaar bijvoorbeeld recordladingen sneeuw gehad

 

Cees, dit moet je de Australiërs maar vertellen. De records buitelen over elkaar heen. 

Je kunt niet steeds een incident uit het grijze verleden aanhalen  om de lawine aan records weg te redeneren.

 

Dus de Australiërs hebben het mis en hoeven zich geen zorgen te maken? Het hele ecosyteem gaat er kapot. Ter land, ter zee, en in de lucht.

Het kent zijn weerga niet. 

 

https://www.pedestrian.tv/news/sydney-smoke-alarm-train-station/

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...