Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

23 minuten geleden, Eduard07 zei:

Het mag inmiddels genoegzaam bekend zijn dat Tripleboy op de persoon gaat spelen als hij het laatste woord wil hebben.

 

Johnno, dank voor je reacties tot nu toe! Je bijdragen houden ons bij de feiten.

 

Dank je, Eduard.

Wat je zegt over Tripleboy klopt inderdaad.

Zijn meest halfgare opmerkingen probeer ik nu ook zoveel mogelijk te negeren.

Want wat moet ik in godsnaam met een kreet als deze:

'In Australië gewoond en het hele land rond geweest, wie gelooft dat nu nog'.

Link naar reactie
Delen op andere sites


34 minuten geleden, johnno zei:

Dank je, Eduard.

Wat je zegt over Tripleboy klopt inderdaad.

Zijn meest halfgare opmerkingen probeer ik nu ook zoveel mogelijk te negeren.

Want wat moet ik in godsnaam met een kreet als deze:

'In Australië gewoond en het hele land rond geweest, wie gelooft dat nu nog'.

Die laatste opmerking was voor mij de aanleiding even te reageren. Hoe laag kun je zinken om een ander de mond te snoeren! Heeft niks meer met (inhoudelijk) debatteren te maken!

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je mag van mening verschillen, maar de omgangsvormen hoeven daar niet onder te lijden.

 

Over 10 jaar zal blijken wie er gelijk heeft gekregen.

 

 

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, johnno zei:

Dank je, Eduard.

Wat je zegt over Tripleboy klopt inderdaad.

Zijn meest halfgare opmerkingen probeer ik nu ook zoveel mogelijk te negeren.

Want wat moet ik in godsnaam met een kreet als deze:

'In Australië gewoond en het hele land rond geweest, wie gelooft dat nu nog'.

 

Dat zijn uw verklaringen of zijn het verzinsels, en het hele land rond geweest ?

 

Australië is maar liefst 185 keer groter dan Nederland. Australië is dan ook een enorm continent.

 

Klinkt allemaal niet geloofwaardig, in hoeveel tijd zou u het enorme continent dan wel even rond zijn geweest.

 

De beledigingen die u aan mij richt laat ik ter beoordeling aan de heer moderator over.

 

Info: Australie

 

Het laatste record voor de laatste maand van het jaar stamt uit 1972. Toen was het 49,5 graden in Birdsville.

 

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Eduard07 zei:

Het mag inmiddels genoegzaam bekend zijn dat Tripleboy op de persoon gaat spelen als hij het laatste woord wil hebben.

Het is grappig dat je dit altijd zegt wanneer je een discussie aan het verliezen bent.

je zei exact hetzelfde over mij, wat voor mij het bewijs is dat je niets over dit onderwerp weet en alleen maar aan het stoken bent.

 

En om dan het balletje even terug te spelen: (op de man)

Je plaatst geen links naar objectieve wetenschappelijke sites, je geeft geen onderbouwing van jouw pleidooi, anders dan “ het is gewoon zo” of “ welles/nietes” en verder komt er geen zinnig woord uit jou vandaan.

 

Ok, de mens is verantwoordelijk voor alle natuurrampen in de wereld, sloopt het klimaat, brengt de aardbol in de vernietiging en noem maar op..

Wat ga je er aan doen? De mens uitroeien? Ga je ook in een winkelcentrum staan schieten op onschuldige mensen ?

Wat is jouw idee om de wereld te verbeteren? Heb je zelf al iets gedaan of vindt je het gewoon leuk om te zeiken zoals de meeste Nederlanders met hun zeik-cultuur?

 

En dan nog iets....... Het verschuiven van het aardmagnetisme is nu ook al schuld van de mens???
serieus?

 

Wat een vreselijk triest niveau hier en wat een stelletje domme eikels zijn jullie! 
Hier behoren techneuten te zitten met oplossingen en kennis van zaken, of op zijn minst oop zoek naar mogelijke oplossingen, maar wat zie ik? Gezeur en in paniek rennende mensen roepende dat de aarde vergaat.......


De mensen die wel nuchter zijn hier worden voor gek verklaard...

Socrates had gelijk..... 

 

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, ceesv zei:

De essentie is, dat al die variaties in het klimaat al zijn voorgekomen, en dat de thermostaat van de aarde jaren nodig heeft om te reageren.

Hoe meer kennis je vergaart, des te duidelijker is, dat veel meer zaken van invloed zijn op het weer, sommige in mindere, andere in meerdere mate.

De mens in deze regellus, is slechts een zandkorreltje in de woestijn.

De activiteiten van de zon, de stand van de aardas, het magnetisch veld en de straal en getijde stromen zijn van veel grotere invloed, een invloed die verschillende periodieken kent.

 

Soms zijn een aantal van die periodieken tegelijk aan het toppen, en dan kan het voorkomen dat en een eeuw wat kouder of warmer is.

Je wilt hiermee toch niet zeggen dat de meeste wetenschappers dit niet allemaal al ingecalculeerd hebben? Ze zijn vervolgens tot de slotsom gekomen dat dit allemaal niet volstaat om de huidige, snelle, verwoestende invloed van de mens enigszins te compenseren. Resultaten in het verleden bieden immers geen garanties voor de toekomst. De huidige omstandigheden kennen hun weerga niet. Laten we er maar op vertrouwen dat die overgrote meerderheid aan wetenschappers niet allemaal tunnelvisie hebben. En dat de sceptici vaak een politieke of economische agenda hebben om keiharde feiten onderuit te willen halen.  

17 uren geleden, ceesv zei:

Je mag van mening verschillen, maar de omgangsvormen hoeven daar niet onder te lijden.

 

Over 10 jaar zal blijken wie er gelijk heeft gekregen.

Het lijkt me niet verstandig om dat af te wachten, met het risico dat we dan tot de conclusie moeten komen dat we 10 jaar verloren hebben laten gaan.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Eduard07 zei:

 

Het lijkt me niet verstandig om dat af te wachten, met het risico dat we dan tot de conclusie moeten komen dat we 10 jaar verloren hebben laten gaan.

En wat is dan wel de oplossing? Meer belasting betalen? ...want de overheid wil dat graag natuurlijk.

De mens heeft met haar destructieve inslag op het milieu al een miljoen jaar schade anagericht, die paar jaar kunnen er best nog wel bij hoor.

 

Het is trouwens erg vreemd, in Belgie en duitsland hoor je er niemand over..

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, drz zei:

Wat een vreselijk triest niveau hier en wat een stelletje domme eikels zijn jullie!

 

Wanneer  mensen die er anders over denken dan jij worden weggezet als 'domme eikels'.........

Tja, dan is er inderdaad sprake van een uiterst triest niveau.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, drz zei:

En wat is dan wel de oplossing? Meer belasting betalen? ...want de overheid wil dat graag natuurlijk.

De mens heeft met haar destructieve inslag op het milieu al een miljoen jaar schade anagericht, die paar jaar kunnen er best nog wel bij hoor.

 

Het is trouwens erg vreemd, in Belgie en duitsland hoor je er niemand over..

Jezus, onze promovendus heeft weer een stelling, Als je elders niets over dit item hoort, dan zou je mogen veronderstellen dat het niet bestaat. Het wordt tijd voor een emeritaat, zodat we gespaard blijven van die onzin.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, luisteraar zei:

Hoe kom je bij die onzin

Bij de opkomst van de industrie is het probleem ontstaan kijk maar naar de grafieken het

speelt zich af in de afgelopen 150 jaar

 

..iets met cinisme?

 

5 uren geleden, johnno zei:

Wanneer  mensen die er anders over denken dan jij worden weggezet als 'domme eikels'.........

Tja, dan is er inderdaad sprake van een uiterst triest niveau.

Het is toch zo? Er wordt door een aantal josties niet nagedacht maar gewoon domweg de media nagepraat. Heb ik gelijk??

 

 

Maar goed, paniekzaaien is waarschijnlijk een soort van volksvermaak en in het wilde weg iets roepen betekend dat men gelijk heeft... automatisch en zonder enige vorm van verificatie..

Dus, ik doe mee..

 

Laten we de helft van de bevolking deporteren naar mars, de ouderen dood laten gaan (waarschijnlijk wordt het erg rustig op het forum ;) ) en terug gaan naar 10 miljoen inwoners, want DAT is namelijk de oplossing!!!

Nee, nog beter, we gaan terug naar 2 miljoen inwoners!!

Alle zogenaamde vluchtelingen krijgen een bedankje en een enkeltje retour thuisland, mensen met dubbele paspoorten mogen ook vertrekken, want die komen hoogstwaarschijnlijk uit landen waar CO2 niet bestaat en geen industrie is, en de politici in nederland gaan achter de tralies zonder enige vorm van proces vanwege wanbeleid!

 

Oh, hemel, nu ben ik toch weer oplossingsgericht aan het denken, iets wat absoluut niet kan in dit godvergeten waardeloze k*tland vol met inwoners die alleen maar zeiken en niets bijdragen aan oplossingen.

 

Morgen loop ik naar de ecologische groenteboer voor een appelkistje en ga ergens in een park staan in een witte toga, roepen dat de mens schuldige is aan alle natuurrampen en dat de aarde vergaat!

(waar ken ik dat toch van)

 

Nog even de mens is ook al verantwoordelijk voor de zonnevlekken, of het uitblijven daar van.. Het gaat steeds gekker worden..

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, drz zei:

Oh, hemel, nu ben ik toch weer oplossingsgericht aan het denken, iets wat absoluut niet kan in dit godvergeten waardeloze k*tland vol met inwoners die alleen maar zeiken en niets bijdragen aan oplossingen.

De burger doet zeker iets.

De woningen zijn beter geisoleerd minder co2 bij stoken

De verlichting is zo goed als overal over naar led.

De TV en radio is over naar van buizen naar transistor en led.

De mensen hebben al fors bespaard op energie

Toch wordt nog veel energie verbruikt ,wie verbuiken dat ?

De stroom opwekking op kolen/bruinkool ?

De verbrandings motor gaat zo goed als zeker er uit.

De industrie is volgens mij het probleem ook de argraar industrie

Denk aan soja in Brazilie en de varkens hier.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...