Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

59 minuten geleden, Eduard07 zei:

Dat is nou precies wat jouw post hierboven deed waar ik op reageerde: iedereen en alles demoniseren als jouw standpunt niet wordt gedeeld. En dat doe je ook in je persoonlijke aanvallen hier; demoniseren. Lees ze allemaal nog maar eens terug.

Je plaat blijft hangen.. bedenk eens wat nieuws en kom eens ontopic.

Leer wat de derde wet van Newton is.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur terug, drz zei:

Je plaat blijft hangen.. bedenk eens wat nieuws en kom eens ontopic.

En dat zegt iemand die bijna niks anders doet dan op de persoon spelen. Ook hier weer, dus.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, MMD zei:

Inderdaad interessant en hij heeft een goed punt om over na te denken.

Er zijn meer factoren om rekening mee te houden dan de CO2 uitstoot van de mens.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, drz zei:

Inderdaad interessant en hij heeft een goed punt om over na te denken.

Er zijn meer factoren om rekening mee te houden dan de CO2 uitstoot van de mens.

Maar vooral de mens is een factor die het gehele proces versneld. hetgeen ik van begin af heb beweerd. de oplossing is het proces terug te vertragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, minplus zei:

Vervuiling, roofbouw en overbevolking zijn de grootste problemen voor onze nakomelingen.

 

Je vergeet de voedseltekorten waar de wereld onherroepelijk mee te maken gaat krijgen.

Overbevolking is echter het kernprobleem, dat de andere problemen in feite veroorzaakt.

 

Ondanks dat zullen onze leiders blijven weigeren het onderwerp op de agenda te zetten.

Onze heiligverklaarde markteconomie kan nou eenmaal niet functioneren zonder groei.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, astro iris zei:

Maar vooral de mens is een factor die het gehele proces versneld. hetgeen ik van begin af heb beweerd. de oplossing is het proces terug te vertragen.

Nee, dat heeft hij niet gezegd.

Hij heeft gezegd dat de natuur een prima systeem heeft de invloeden van de mens te reguleren. Iets wat hij overigens vrijwel aan het begin heeft gezegd.

17 minuten geleden, johnno zei:

Ondanks dat zullen onze leiders blijven weigeren het onderwerp op de agenda te zetten.

Onze heiligverklaarde markteconomie kan nou eenmaal niet functioneren zonder groei.

Dit dus!!!

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, erwinnaar zei:

Als altijd kritische burger (in tegenstelling tot hoe jij mij probeert af te schilderen) heb ik niet alleen dit artikel gelezen, maar ook even gegoogeld op de "bron". De persoon Martin Vrijland is in dit geval haast nog "interessanter" als ik alle linkjes via Google lees. Of is Google ook " mainstream"?

 

Martin Vrijland is een bron van complotdenken. Net als ninefornews.nl.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Eduard07 zei:

Als altijd kritische burger (in tegenstelling tot hoe jij mij probeert af te schilderen) heb ik niet alleen dit artikel gelezen, maar ook even gegoogeld op de "bron". De persoon Martin Vrijland is in dit geval haast nog "interessanter" als ik alle linkjes via Google lees. Of is Google ook " mainstream"?

 

Martin Vrijland is een bron van complotdenken. Net als ninefornews.nl.

Goedemorgen,

 

Hele domme aanname, ik schilder jou totaal niet af en wat jij hier plempt zou me wat. Heb NIETS met jou te maken verder. Het zit je blijkbaar hoog he dat 'mainstream' . Inderdaad is die zoekmachine totaal mainstream. Telkens daar op terugkomen noem ik ook op de man spelen. Dat heb jij tot kunst verheven. Applaus. 

 

Ik plemp net als jij dat doet ook neer hoe ik de zaken zie dmv diverse invalshoeken. Overtuigen kan jij mij niet en ik jou niet (wil ik eigenlijk ook niet). Dat noemt men een pad stelling. Jij staat voor jouw waarheden en ik voor de mijne. Maar kom aub niet met een aanname dat ik je niet kritisch zou vinden en dat ik je iets wil af schilderen...

 

Want als ik zou vinden dat jij gelijk hebt of anderen zou ik in dit topic never reageren op jou en een aantal anderen, ik ben voor het tegengeluid, wat jij ermee doet, zal me een rotzorg zijn, wil alleen laten weten dat er ook andere invalshoeken kunnen/mogen zijn en dat die grote groep schapen niet als een blind paard achter een aantal 'bepalers' aanhuppelen. De keuze is aan het individu. 

 

 

 

En weer moeten krabben vandaag iemand?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...