Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Vanochtend de dichtgevroren ruiten van de auto schoon gekrabt.

Het is mistig bij -3 graden vorst.

De barometer staat nu op 1042 hPa.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Barometer op het moment van schrijven 1017, dat zal in het echt rond de 1038 liggen gezien de afwijking.

Temperatuur vannacht -2.5, nu -1.5.

Witte zonnepanelen, witte autoruiten, gras wit en eigenlijk alles wit. :)

...ik mis alleen de sneeuw nog.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nu 13° Veel regen en wind.

Storm Gloria kent er iets van.

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier aan de Costa Calida is de storm Gloria voorbij. Gisteren in 24uur 43mm regen gehad, afgelopen 24 uur 47mm, samen dus 90mm in 48uur vooral in de nachten gevallen. Geen echte harde regen gehad dus al het water is in de grond getrokken. Goed voor van de zomer als er geen druppel meer valt.
Meer in het noorden van Spanje zijn ze er nog niet van af.
En nachtvorst? Nee, dat kennen we hier niet. De koudste temperatuur vannacht in de vroege ochtend was 8,5 graden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, astro iris zei:

De barometer hier 1039 en deze morgen + 1.5°, nu  +2.3° en lichte mist, waar de zon nu probeert door te breken.

Ik vrees dat je daarop nog wat zal moeten wachten, want na weekend dubbele cijfers, boven nul wel te verstaan.

Jammer, ik vind het winterweer wel wat.

 

Ondertussen heb ik mijn barometer op de juiste stand gezet. Deze geeft nu 1037 aan..

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Net even buiten geweest, het is hier schitterend winterweer.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, ceesv zei:

Net even buiten geweest, het is hier schitterend winterweer.

Vreemd!

https://www.nu.nl/binnenland/6025300/winter-gaat-als-nachtkaars-uit-echte-kou-in-februari-lijkt-uitgesloten.html

 

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk hij bedoeld het is winter en we hebben weer en wat schitterend is hangt van je persoonlijk smaak af.

Winter uit mijn jeugd is sneeuw schaatsen met de slee dat vind ik schitterend.

In mijn tijd in Bayern was dat met de ski de berg af ,de laatste decennia is het daar in de winter groen daar

waar ik woonde

 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...