Ga naar inhoud


Er gaat nooit iets in een keer goed.


Guide

Aanbevolen berichten

Vandaag weer geld afgeschreven door CD voor abonnement Januari 2018

Raar want 17 dec 2017 is abonnement gestopt  , gebeld en natuurlijk krijgt de automatisering de schuld.

De 15 gaan alle overboekingen naar de banken dus de 17 dec stoppen betekent dus automatisch onterechte incasso.

Zou nu niemand zo slim zijn daar om de incasso te stoppen als je een maand daarvoor al opgezegt hebt? Overboeking dus gestorneerd en krijg sowieso nog geld van ze terug.

Al eerder geconstateerd wat een stelletje sukkels zijn het daar zeg.

 

aangepast door Guide
Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur geleden zei Tonskidutch:

had je niet voor de 15e december kunnen opzeggen?

 

 

Als je nu eerst eens beter gaat lezen dan kon je weten dat ik de 17e nov de bewuste brieven kreeg .En toen opgezegt heb.

Reageer nu even vlot dan heb ik de eer dat jij je 44000 ste berichtje aan mij gewijd hebt, volgens mij bericht je alleen maar om de punten zo te zien want veel zinnigs zit er vaak niet bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk,

hier wordt mijn reactie op prijs gesteld...

daar men het in de vorm van een uitlokking heel speciaal aan mij persoonlijk richt

 

ik richte enkel een vraag aan "Guide" die de samenhang van opzeggen en factureren kende/kent

zo blijkt uit zijn berichtgeving en aanklacht

daar spendeer ik graag een 44.000 ste bericht aan

 

het gaat om de vragen en antwoorden opdat anderen en/of de vraagsteller zelve er een profijt aan hebben en/of heeft

die dit absoluut niet willen horen en/of lezen die reageren gewoon niet

 

een aanklacht voor de zoveelste keer aan een Provider richten betreffende facturering heeft geen enkel nut anders dan één doelstelling en dat is negatieve reclame

en reclame is niet toegestaan op dit forum

 

 

  • Like 1

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is sowieso bij bijna alle providers zo dat vaak de laatste betaling verkeerd gaat en daarna weer terug gestort word, dat heeft allemaal te maken dat die zaken geautomatiseerd zijn, en als je het weer terug krijgt is dat toch niet zo'n groot probleem toch?

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Guide:

 

 

Als je nu eerst eens beter gaat lezen dan kon je weten dat ik de 17e nov de bewuste brieven kreeg .En toen opgezegt heb.

Reageer nu even vlot dan heb ik de eer dat jij je 44000 ste berichtje aan mij gewijd hebt, volgens mij bericht je alleen maar om de punten zo te zien want veel zinnigs zit er vaak niet bij.

 

Wat een reactie, direct op de man, daar scoor je mee...;)

 

Daarnaast is dit onderwerp al heel vaak aan de orde geweest en voegt jouw opmerking - vraag - mededeling niets toe.

 

....én ja, ik probeer natuurlijk ook zoveel mogelijk berichten te te scoren...:D

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook gewoon nog lid en blijf dat ook nog wel even. Het gras is bij al die andere ook niet zo groen als voorgedaan wordt

aangepast door roymar

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik kijk al bijna 20 jaar tv ia satelliet.

In al die tijd heeft Canaldigitaal gewoon geleverd.

Maar bij geen enkele provider gaat het in 100% van alle gevallen goed.

Het afrekenen van de laatste maand bij opzeggen is zoiets wat men niet goed geregeld heeft in de facturatie software.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei kiekiek:

 

Niet alleen die ene betaling storneren, maar ook gelijk even hun nummer blokkeren bij je bank. Kunnen ze niets meer afschrijven.

 

 

Goeie tip, echter ze moeten nog een deel van de maand terugstorten weet niet of blokkeren handig is in dit geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...