Ga naar inhoud


Illegaal netwerk met betaaltelevisie via WebTV van Blu:sens opgerold in Spanje


Sprietje

Aanbevolen berichten

Als de spaanse wetgeving een probleem is pak dan de duitse wetgeving.

Feit grenzen mogen binnen eu geen opstakels zijn.

Mag je in nl npo kijken mag je ook binnen de eu npo kijken.

Auters rechten betaald in nl dan zijn ze voor de hele eu betaald.

Heb je luister en kijkgeld (via belasting) in nederland betaald heb

je ontvangs recht binnen geheel eu,

 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 14-3-2018 om 12:18 zei ceesv:

Het is net als bij een bout en moer.

Na heel vast aandraaien komt plotseling het moment van heel los zitten. (gebroken!)

Na heel veel zenders komt hier plotseling zwart beeld.

Goedkoop wordt plotseling duurkoop.

 

Je ziet wel een toenemende opsporingsactiviteit, de pakkans wordt groter.

Volgens mij is er weer een illegale iptv provider op de Duitse markt 80 zenders voor 5 euro per maand. 

Ze durven zelfs reclame te maken op tv of toch legaal 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-3-2018 om 15:28 zei drz:

@minplus, in eerdere discussies kwam T90USER ook al met zijn knuffelbuitenlanders aan, zijnde het huisdieren zijn die gekoesterd moeten worden alsof zij zeldzaam zijn.

Ik woon al jaren in het buitenland en ben zelf de allochtoon, om het maar met oude termen te benoemen, maar weet immers wel dat men doorgaans geen hoge pet op heeft van Nederlanders met hun zielige gedachtegang.

Het word tijd dat we allen op deze planeet onszelf gaan zien als aardbewoners, in plaats van alles en iedereen in hokjes te stoppen.

Maar dit is het laatste wat ik er over ga zeggen. Ik houd niet van politiek zolang wij allemaal voorgelogen worden door de mensen die elkaar blijvend voorzien van baantjes en privileges.

 

Overigens heb ik na zitten denken over het NPO verhaal en illegaal ontvangen.

Zolang de ontvangst binnen nederlandse grenzen valt lijkt mij dat elke manier legaal is. Aangezien NPO gecodeerd is via satellietkanalen en geen abbo kan nemen wanneer men in het buitenland woont, kan ik eigenlijk alleen maar concluderen dat het signaal de grens niet over mag en elke vorm van ontvangst illegaal is in het buitenland.

Correct me if i'm wrong.

 

 

Tja, I will correct you because you are wrong. Very wrong. Op alle gebieden. Ten eerste, ik heb geen flauw idee wat het met "knuffelen" te maken heeft als ik je vertel dat veel mensen die er alles aan doen om hier niet geïntegreerd te zijn en dus zoveel mogelijk in hun eigen Arabischtalige wereld leven niet op het idee komen dat zo'n internet doosje waarmee ze hun Arabische zenders bekijken wel eens illegaal zou kunnen zijn.

 

Ten tweede, ik weet dat het al intussen wat langer mogelijk is om buiten Nederland een CanalDigitaal abonnement te hebben en dat men daarbij niet (meer) let op de vraag wie de abonnee is. Je kunt zelfs vanaf een buitenlandse bankrekening je abonneegeld betalen. Je verhaaltje in de laatste zin is dus volstrekt achterhaald. Dat was ooit maar is intussen niet meer zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het woordje illegaal hier snel geroepen wordt, te snel. 

Dadelijk wordt beweerd kijken naar duitse zenders is illegaal omdat je er niet voor betaald hebt. 

Of de legale provider is illegaal omdat die te goedkoop is. 

iptv prijs ligt nu op 5 euro per maand dadelijk komt een concurrent en biedt voor 3 euro aan illegaal? 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei T90user:

 

Tja, I will correct you because you are wrong. Very wrong. Op alle gebieden. Ten eerste, ik heb geen flauw idee wat het met "knuffelen" te maken heeft als ik je vertel dat veel mensen die er alles aan doen om hier niet geïntegreerd te zijn en dus zoveel mogelijk in hun eigen Arabischtalige wereld leven niet op het idee komen dat zo'n internet doosje waarmee ze hun Arabische zenders bekijken wel eens illegaal zou kunnen zijn.

 

Ten tweede, ik weet dat het al intussen wat langer mogelijk is om buiten Nederland een CanalDigitaal abonnement te hebben en dat men daarbij niet (meer) let op de vraag wie de abonnee is. Je kunt zelfs vanaf een buitenlandse bankrekening je abonneegeld betalen. Je verhaaltje in de laatste zin is dus volstrekt achterhaald. Dat was ooit maar is intussen niet meer zo.

Andersom, mijn beste.. Het lukt mij niet om een franse abbo te krijgen, geen duitse en helemaal geen spaanse..

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het over Spanje gaat is dat een appart geval.

 

Je krijgt standaard geen TV meer via de schotel, er wordt eerst gekeken of je internet verbinding snel genoeg is. Is dat zo dan weigeren ze de schotel te installeren en moet je IPTV nemen. Vroeger namen mensen met een 2e huis in Spanje een abo op de Spaanse Sat TV en dan nam men de Spaanse decoder en kaart mee naar Nederland, dat gaat ook niet meer zomaar vanwege de internet snelheid en je moet een NIE nummer hebben oftewel ingeschreven staan in Spanje. Er wordt steeds moeilijker gedaan omtrent de schotel installatie en ik denk dan ook dat ze dit in de toekomst willen uitfaseeren. Dan blijven er nog 3 opties over TDT, KABEL en IPTV.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevallig werd vandaag op het VRT journaal van 19:00 uitgebreid aandacht geschonken aan het feit dat met ingang van heden het dankzij de Europese Unie verboden is te discrimineren. Volgens hen mag je zeker via internet niets binnen de EU tegenhouden dus als je in eigen land toegang tot tv programma's hebt dan MOET dat voortaan in alle EU landen te ontvangen zijn. Geldt zowel voor abonnementen als voor extra dingen als "uitzending gemist" of wat we vroeger de Nederland 24 kanalen noemden.

 

Dit geldt voor ALLE EU-landen maar goed, het betekent wel dat je het in het land van oorsprong moet kunnen zien, al dan niet met een abonnement daar. Of ook als je een Netflix abonnement hebt of iets vergelijkbaars moet dat nu over de hele EU werken. Men mag het niet meer bij de landsgrenzen tegen houden.

 

Maar ik geef toe, het gaat hier primair om het feit dat je als inwoner van een land niet tot het grondgebied van eigen land maar dat van de EU beperkt wordt. Het wil niet zeggen dat je als buitenlander een recht op een abonnement van een ander land hebt, althans ik heb niet die indruk. Maar goed, het is wel al een enorme stap vooruit, nietwaar?

12 uur geleden zei Penthe:

Als het over Spanje gaat is dat een appart geval.

 

Je krijgt standaard geen TV meer via de schotel, er wordt eerst gekeken of je internet verbinding snel genoeg is. Is dat zo dan weigeren ze de schotel te installeren en moet je IPTV nemen. Vroeger namen mensen met een 2e huis in Spanje een abo op de Spaanse Sat TV en dan nam men de Spaanse decoder en kaart mee naar Nederland, dat gaat ook niet meer zomaar vanwege de internet snelheid en je moet een NIE nummer hebben oftewel ingeschreven staan in Spanje. Er wordt steeds moeilijker gedaan omtrent de schotel installatie en ik denk dan ook dat ze dit in de toekomst willen uitfaseeren. Dan blijven er nog 3 opties over TDT, KABEL en IPTV.

 

 

Wie zijn "ze" ????  Overheid of provider? Ben je verplicht om een schotel te LATEN installeren? Of moet je er eerst een vergunning voor aanvragen?  Ik vind het een enorm vreemd klinkend verhaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...