Ga naar inhoud


Fox Sports International 2 HD is de zender van de maand


Noordzee

Aanbevolen berichten


Het zal ongetwijfeld met de TV rechten te maken hebben. 

Van de andere kant gezien is het IPTV toch de toekomst. 

Je ziet dat ook met het in de markt zetten van Ultra HD kanalen, deze worden soms ook expliciet alleen via een stream verbinding beschikbaar gesteld. 

Naar het schijnt gaat ook Ziggo met de combinatie voor de nieuwe 4K box werken met de combinatie van zowel coax als de streamverbinding, welke laatste dan als kanaal voor het (de) 

4K zenders gaat worden gebruikt, omdat het anders een te groot beslag op de coax capaciteit legt. 

 

Van mij mogen ze komende maanden beginnen met de uitrol om zo toch nog de WK 2018 in 4K inclusief HDR beschikbaar te stellen. Zo een mooie en grote start zijn den ik. 

Een sub licentie mag geen probleem zijn voor Ziggo, doet men in DE ook als zodanig. 

https://www.ultra-hdtv.net/fussball-wm-in-russland-sky-uebertraegt-in-uhd-magine-tv-streamt-europaweit/#comment-6526

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei astro iris:

De Belgische zenders Eén, Canvas en Ketnet gaan niet open met live tv.

Dat is inderdaad bij mij ook. Bij Ziggo GO doen die het ook niet als je niet op een Ziggo wifi netwerk zit.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 4-4-2018 om 20:48 zei roymar:

denk dat dit een rechten kwestie is. het niet buiten NL mogen kijken zonder abo

 

Alsof je de app niet in het buitenland kan gebruiken, want dat zou per 1 april ook niet meer geblokkeerd mogen worden.
Van KPN en Ziggo weet ik dat ze het aangepast hebben, maar of Canal Digitaal dat ook gedaan heeft of zat er geen geoblock op? Of alleen FS2?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...