Ga naar inhoud


Fox Sports International 2 HD is de zender van de maand


Noordzee

Aanbevolen berichten

Maar niet via de satelliet........

 

bron: canaldigitaal.nl

 

 

De kwartfinales in de Europa League, de finale van de Copa del Rey en de UFC Fight Night: iedereen met tv van Canal Digitaal kijkt de hele maand gratis via de Canal Digitaal TV App en via livetv.canaldigitaal.nl naar internationale topsport. De premium-zender FOX Sports International 2 HD is namelijk de zender van de maand april voor mobiel en laptop. Normaal is deze zender onderdeel van het FOX Sports Compleet-pakket.

Kijktips FOX Sports International 2 HD

Op FOX Sports International 2 HD bekijk je sportwedstrijden uit het buitenland. Denk aan (beker)voetbal uit Spanje en Duitsland, UFC-gevechten en tennis van topniveau. Live en in de vorm van samenvattingen. FOX Sports International 2 HD opengesteld voor de Canal Digitaal TV App en Live TV. Je kunt op die manier dus naar de zender kijken, maar niet via satelliet-tv. De app is zeker het downloaden waard: hij is gratis en je logt in met je Mijn Canal Digitaal-account.

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een zender van de maand en dan niet via de normale weg te bekijken. Dat is bijzonder. TV kijken doe ik toch nog steeds op de bank en niet via een app op een klein schermpje. Iets met een dode mus dus...

aangepast door Pjotrb

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk dat dit een rechten kwestie is. het niet buiten NL mogen kijken zonder abo

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei luisteraar:

Denk dat sat verouderd is iedereen richt zich op iptv (transmissie is goedkoper) 

Tuurlijk, en waarschijnlijk weer totale controle over het systeem, zolang het duurt...

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei luisteraar:

Denk dat sat verouderd is iedereen richt zich op iptv (transmissie is goedkoper) 

 

Transmissie is alleen goedkoper bij kleine aantallen kijkers. Als alle 500 miljoen EU burgers naar NPO1 willen kijken via CanalDigitaal, dan kan dat simpel en kost niks extra. Als je dat met IPTV probeert te doen gaat het hele internet plat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Toppers:

 

Misschien kan je iets meer toelichten, dus kijken met "aansturing" vanuit je app met sportkanalen of toch met je STB's ?

Niet bekend met Chromecast? Je kan via smartphone of tablet chromecast aansturen op je tv. Heeft je tv geen chromecast dan kan je die ook los kopen. Deze heeft een eigen verbinding met internet maar je bestuurt hem met genoemde apparaten. Op deze manier kan je alle zenders van de app gewoon op je tv kijken. Maar ook Netflix, YouTube enz.

Life is bitter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chromecast en andere oplossingen werken maar als je een stabiele en voldoende snelle internetverbinding hebt.

Heb je die niet dan ben je in de aap gelogeerd. 

 

Ik heb een sat abbo omdat nu juist net een stabiele en voldoende snelle internet verbinding ontbreekt.  CDS en TVV zijn een sat provider.  Exclusief zenders aanbieden via het net is geen oplossing....

 

Willy

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei mixfreak:

Chromecast is leuk maar na een poosje lopen beeld en geluid uit elkaar in de. Canaldigitaal app :(

hier geen last van

 

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...