Ga naar inhoud


heeft telenet fta zenders op de kabel


Aanbevolen berichten


Analoog + Digitaal, echter er zijn verschillen per regio.

 

http://www.zenders.be/

 

https://www2.telenet.be/nl/basic-channels/

 

Er zijn 7 gratis digitale zenders op telenet waarvan FR3 bv en nog enkele nieuwszenders en de VRT zenders,alsook de radiozenders van de VRT digitaal.

 

 

 

 

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

als er abo geweest is dan sluiten ze de kabel meestal niet af en heb je nog de analoge kanalen erop.Hier zo al 4 jaar vermits ik naar proximus tv gegaan ben als backup van sateliet.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei oble:

En hoe denk je die zogezegd fta zenders te ontvangen als je geen kabel aansluiting hebt?

Die term heb ik niet gebruikt, ik spreek van "niet versleuteld", maw. als je een kabelabonnement betaalt, kun je die zenders met andere apparatuur den de "goedgekeurde" bekijken en opnemen.

De VRT zenders, TVE en dergelijke neem ik altijd op met mijn Dreambox, omdat die niet versleuteld zijn.

  • Like 1

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei pitje1:

Ik doe net hetzelfde, Xtrend aangesloten op de kabel. De digibox verslindt energie, en de HDD is compleet versleuteld. dus geen mogelijkheid om in het netwerk te plaatsen en eventueel opname op USB stick te maken.

 

Met een digibox kan je sowieso niets opnemen, je hebt daarvoor een digicorder nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bepaalde E2 ontvangers aanvaarden voor het moment nog een ci+, waar je wel nog met opnames kan spelen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...