Ga naar inhoud


Lichte daling Kijktijd


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei T90user:

Wow, na zo'n uitleg snapt iedereen dat natuurlijk meteen!  Petje af!

 

Het is echt heel simpel. Zolang je die flux capacitor van @Gerard 76 maar goed in de gaten houdt.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb nog niemand ontmoet die al die reclame op tv en tijdens een lopende uitzending toejuicht, wel uiten ze vrijwel allemaal hun afkeer anno 2018 uit tegen deze onzin.

 

Nu denken die zogenaamde slimme experten achter al deze onzin dat ze hopen poen aan het scheppen zijn, kort termijn denken natuurlijk, want de echte kijker haakt steeds meer en meer af.

 

En nog erger, de inhoud van de meeste reclames zijn zo stompzinnig dat je ofwel weg zapt of op de power knop gaat drukken, samengevat een doodlopend spoor dus, en de stille doodsteek van de televisie beleving, en dan gaat men nog eens flink de abo's gaan verhogen, zodat opzeggen de meest voor de hand liggende oplossing wordt.

 

RIP

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat

vanavond in ieder geval helemaal niet kijken

 

Zal voor veel satellietkijkers geen probleem zijn vanavond in N-W Nederland. 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan mij niets schelen wat voor techniek ze gebruiken om hun commercials te dumpen, ik blijf ze toch zo veel als mogelijk is ontlopen. B.T.W. ik ben van 1 1/2 uur per dag tv kijken naar 2 1/2 uur TV kijken, wat ik kijk is echter wel opgenomen waardoor ik de commercials kan doorspoelen. Op een andere manier wens ik niet te kijken dus als ik niet zou kunnen opnemen blijft de TV lekker uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Tripleboy:

Ik heb nog niemand ontmoet die al die reclame op tv en tijdens een lopende uitzending toejuicht, wel uiten ze vrijwel allemaal hun afkeer anno 2018 uit tegen deze onzin.

 

Dat is niet pas anno 2018 hoor. Ik herinner me nog als de dag van gisteren dat toenmalig staatssecretaris Ed Nuijs die over omroepzaken ging ergens in de jaren '80 doodleuk een veto neerlegde toen bleek dat meer dan 85% van alle mensen graag de toen berekende 15 gulden per jaar extra kijk- en luistergeld extra wilden betalen om van al die rottige STER reclame op radio en TV af te zijn.

 

Tja, en dan beroemen wij ons erop dat we in een democratie zouden leven....  Ik was verbijsterd toen. En was het opnieuw toen PvdA staatssecretaris vond dat alle bestaande omroepen gedwongen moesten worden te fuseren terwijl twee Telegraaf afleggers "WeerNietLeuk" en PowNet elk apart als binnenkomend zendgemachtige mochten fungeren terwijl tenminste een van hen door puur bedrog die status kreeg. Namelijk doordat de krant zijn abonnees een grotere korting op de krant gaf dan het kostte om lid van die aspirant omroep te worden.

 

En dan maar verbaasd zijn dat mensen niet meer op je kluppie willen stemmen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei T90user:

 

Dat is niet pas anno 2018 hoor. Ik herinner me nog als de dag van gisteren dat toenmalig staatssecretaris Ed Nuijs die over omroepzaken ging ergens in de jaren '80 doodleuk een veto neerlegde toen bleek dat meer dan 85% van alle mensen graag de toen berekende 15 gulden per jaar extra kijk- en luistergeld extra wilden betalen om van al die rottige STER reclame op radio en TV af te zijn.

 

Tja, en dan beroemen wij ons erop dat we in een democratie zouden leven....  Ik was verbijsterd toen. En was het opnieuw toen PvdA staatssecretaris vond dat alle bestaande omroepen gedwongen moesten worden te fuseren terwijl twee Telegraaf afleggers "WeerNietLeuk" en PowNet elk apart als binnenkomend zendgemachtige mochten fungeren terwijl tenminste een van hen door puur bedrog die status kreeg. Namelijk doordat de krant zijn abonnees een grotere korting op de krant gaf dan het kostte om lid van die aspirant omroep te worden.

 

En dan maar verbaasd zijn dat mensen niet meer op je kluppie willen stemmen....

 

Wat een toestanden, en duidelijk verziekt door het grote geld.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Tripleboy:

En nog erger, de inhoud van de meeste reclames zijn zo stompzinnig dat je ofwel weg zapt of op de power knop gaat drukken, samengevat een doodlopend spoor dus, en de stille doodsteek van de televisie beleving, en dan gaat men nog eens flink de abo's gaan verhogen, zodat opzeggen de meest voor de hand liggende oplossing wordt.

 

Leuke reclames maken is een vak apart, dat kunnen er maar weinig. Ik herinner mij nog steeds een leuke reclame van alweer een lange tijd terug, het was een knettergekke reclame van een yoghurt drank. Het kan wel, echter moeten ze het leuk maken, 99,99% is saai.

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei ilseonline:

 

Leuke reclames maken is een vak apart, dat kunnen er maar weinig. Ik herinner mij nog steeds een leuke reclame van alweer een lange tijd terug, het was een knettergekke reclame van een yoghurt drank. Het kan wel, echter moeten ze het leuk maken, 99,99% is saai.

 

 

Zelfs de allerleukst gemaakte reclame wordt "zum kotzen" als je hem voor de 20e keer opgedrongen krijgt.

 

Maar dat geldt wat mij betreft ook voor de eindeloos herhaalde programma verwijzingen op de NPO. Soms krijg je datzelfde promo-rotfilmpje wel drie maal binnen een kwartier te zien. Ze zijn te goedkoop om een paar verschillende filmpjes te maken dus je moet het steeds opnieuw met datzelfde dingetje doen. Het is me meermaals overkomen dat ik bij de eerste keer dacht "ja, dat wil ik wel zien" maar na de 15e keer er zo kotsbeu van was dat me alle lust tot kijken ontnomen was.

 

Overigens geldt dat misschien nog sterker voor enkele nieuwszenders als CNN en BBC World. Hoeveel honderden keer ik intussen dat opschepfilmpje van Amanpour of van die weerzinwekkende kwal Quest gezien heb... Ik begrijp echt niet dat die zenders met hun eindeloze hersendode opschepperij weg kunnen komen. Maar kennelijk pikt men het, ik helaas ook of ik moet naar Al Jazeera o.i.d. uitwijken, iets wat ook nogal eens bij ons gebeurt.

aangepast door T90user
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

In opkomst? Zeg maar gerust mainstream.

Ik geloof namelijk helemaal niets van die cijfertjes. Naar mijn inziens, maar dat kan te maken hebben met de mensen en plaatsen waar ik kom, staat de tv vrijwel nooit meer aan op een tv zender en is het netflix, youtube en cohorten wat meestal aanstaat.

..als de tv al aanstaat, want de tablet en telefoon zijn populairder dan de tv.

 

De hebzucht bij de omroepen hebben hun tol geëist, er kijkt slechts een enkeling nog tv en die cijfertjes zijn alleen maar kunstmatig hoog om adverteerders niet te veel af te schrikken.

Ik durf te beweren dat nog maar 25% van de mensen echt nog tv kijkt... nou ok, 35%.

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zegt hoogstens iets over de mensen en plaatsen waar jij komt. Er zijn ook mensen waar de hele dag de TV aan staat zonder dat er gekeken wordt.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...