Ga naar inhoud


Uit de Krant Vandaag


Tripleboy

Aanbevolen berichten

18 uren geleden, Penthe zei:

Ik vind katten helemaal niets, je kunt er gewoon niets mee. Met je hond kun je gaan rennen, lopen, fietsen, zwemmen en leuk spelen buiten en binnen. Ik heb een enorme band met mijn honden waardoor ik niet eens meer wat hoef te zeggen ze weten toch wel wat ik bedoel. Als je op de bank zit kruipen ze tegen je aan en kijken soms zelfs tv met je, ligt eraan wat er op tv is :)

 

Maare je zal zo´n kind maar wezen. https://www.nu.nl/tech/6113023/baby-op-insta-vindt-je-kind-die-potjesfoto-over-tien-jaar-ook-zo-grappig.html

 

Heb beide (gehad). Het bekende kat-hond verschil. Oftewel jij vriend en bediende tegenover jij vriend en baas.

Je kunt fantastisch veel met katten. Sommige houden zelfs van rennen en/of zwemmen. Fietsen deden ze hier niet. Maar verder...

In Groningen wandelde een van onze katten mee als we gingen winkelen op 500 meter. Wachtte netjes aan de goede kant van een drukke straat waar de winkel aan de overkant was en wandelde mee terug als we klaar waren. Een stads-kat dus. Hier op de vlakte wandelden diverse katten rustig een paar kilometer mee bij een rondje. Plattelands-kat dus.

En spelen binnen/buiten, diverse katten van mij willen/wilden niet anders. Eentje sloopt hier de zaak als ik niet met hem wil spelen en ben dat op zich al 50 jaar gewend maar deze is er extreem in.

En TV kijken deden en doen al mijn katten. Tegen me aan of op schoot. En sommige klommen op mijn schoot om muziek te luisteren als ik op hoog volume draaide en ik had er eentje die op de speaker ging liggen met z'n kop over de rand voor de speaker.

Enz, enz, je onderschat katten.

Wat met de honden super was dat de kinderen op een plofje rond konden scheuren met de honden erbij en zo nog een paar dingen waar zij goed in zijn.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ach ja, honden en katten......

Uit de tijd, dat tv kijken nog leuk was.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, minplus zei:

Enz, enz, je onderschat katten.

Zolang de katten van de buren gaten in mijn tuin graven en er dan in schijten zullen ze nooit mijn vriendjes worden. En ik weet heel goed hoe katten zich gedragen mijn jongere zus heeft al 40 jaar katten en dan nog moet ik er niets van hebben. Ik ben nu eenmaal een echt honden mens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach ja.

M'n katten begroeven hun shit waardoor de planten het extra goed deden, m'n honden krabden een keer in de richting zodat ik het moest opruimen om te voorkomen dat jij of je bezoekers er in trapten.

Het is maar waar je van houdt. Ik prefereer zelf het gelijkwaardig optrekken wat je met een kat hebt.

Algemeen in de ethologie: hoe meer macho, hoe meer de neiging de baas te spelen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen van beiden, maar een eigenzinnige kat heeft wel mijn appreciatie. En dan lees ik dit:

 

Niet alleen honden zijn de beste vriend van de mens, ook katten verdienen die titel. Dat bewijst deze poes door zijn baasje ervan te weerhouden gevaarlijke dingen te doen. Telkens de peuter ook maar zijn handen op de balustrade van het balkon legt, slaat het slimme dier ze voorzichtig weer weg. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210127_97522437

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij ouders hadden een Collie en dat beest heeft mij als heel klein kind diverse malen bij de naast gelegen sloot weg getrokken. Mijn pa en ma waren toen ze mij kregen namelijk helemaal niet rijk en woonden in een caravan die op een stuk weiland stond naast de sloot, de hond waakte daar altijd over mij zodra mijn ouders even iets anders hadden. Aangezien ik best wel een bewegelijk mannetje was en ook wel vervelend waren mijn ouders me in luttele seconden kwijt en bracht de hond redding. Ik zie geen kat een kind bij een sloot weg halen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, minplus zei:

Kortom, honden en katten zijn leuk en er is geen enkele reden om niets met katten te hebben. Dan ken je ze gewoon echt niet of je hebt de pest aan dieren die je als gelijkwaardige zien.

Nu probeer je honden liefhebbers te sturen om ook van katten te houden maar zo werkt het helaas niet. Ik ben wel lief voor katten maar heb er verder absoluut niets mee. Ik zou zelf nooit een kat nemen, laten we het zo stellen. We zullen ook nooit politie katten hebben, of katten die mensen onder de sneeuw vandaan halen, of katten die mensen onder het puin vinden na een aardbeving. Er zit een enorm verschil tussen een kat en een hond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Man verliest één miljoen euro met bankpasfraude: ‘hij stuurde z'n pasje op’
zie: https://www.ad.nl/tech/man-verliest-een-miljoen-euro-met-bankpasfraude-hij-stuurde-z-n-pasje-op~ae777509/

 

Maar zo kan het ook: Agent vermomt zich als pakketbezorger en geeft oplichters koekje van eigen deeg, zie:

https://www.ad.nl/binnenland/agent-vermomt-zich-als-pakketbezorger-en-geeft-oplichters-koekje-van-eigen-deeg~a5c3b420/

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.hln.be/buitenland/ik-doe-de-voordeur-open-en-daar-staat-mijn-zoon-4-met-een-jong-hertje~a6336b4a

Stel dat uw kind met een olifant thuiskomt ?? 🥳

Of uw kind met de/uw schoonmoeder ?? 🥶

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...