Ga naar inhoud


Windmolenextremisme


Psychosammie

Aanbevolen berichten

Onze Nederlandse taal is een nieuw woord rijker.

https://nos.nl/artikel/2249880-windmolenextremisme-in-drenthe-ik-hoor-dat-de-fik-erin-gaat.html

 

Ik begrijp de woede overigens wel.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Een van onze leden is al eeuwen expert in het strijden tegen windmolens.😁

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Don  Q. ?

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wie anders!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij ook niet volgens mij. Je schijnt gek te worden van de herrie en de slagschaduw is ook niet prettig.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar als het zo doorgaat dan worden te tegenstanders wel heel erg gek.

(O, komt uit de telegraaf.)

 

 

Binnenland

12 september 2018

Intimidaties om windmolenparken tegen te houden

De harde strijd van

’turbineterroristen’

door Ilan Sluis

en André Spaansen

De strijd tegen windmolens verscheurt hele dorpen in Drenthe en Groningen. De strijd verhardt ook, zegt terrorismebestrijder NCTV in zijn laatste dreigingsrapport terrorisme. De ’turbineterroristen’ bedreigen, intimideren en vernielen. „Er liggen granaten en semtex klaar.”

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het vervelende is dat een helft (de tegenstanders) niet weet hoe ze tegen die plannen formeel bezwaar moet maken en de andere helft (de molenaars) die weet alle slinkse sluiproutes te bewandelen in de leemten en blinde vlekken van een Nationaal Structuurplan.

 

Het heeft niets met democratie van doen maar met puur afschuiven van een bekend probleem op een regio die geen invloed heeft en of kan nemen.

Dat staat er ook, in het artikel, ze hebben niets te zeggen over hun noodlot.

 

vaak zijn die plannen voor windmolenparken reeds 15 jaar geleden gemaakt en heeft niemand die informatie gezien of gehoord...

pssst,

zijn ze uitgesteld wegens welke reden dan ook, heb je nog een kans

na de vergunning is verleend moet men binnen 2 jaar bouwen, anders dient het plan opnieuw beoordeeld te worden

 

 

Captain Of Her Heart

Double

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Psychosammie:

Jij ook niet volgens mij. Je schijnt gek te worden van de herrie en de slagschaduw is ook niet prettig.

Slagschaduw als de zon schijnt en op heel kort moment van de dag,anders geen  en lawaai is te verwaarlozen, het zwaar vervoer hier op de grote verbindingsweg veroorzaakt 10 keer meer hinder..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik kan uit eigen ervaring putten, 400 netet van mijn huis in westelijke richting staat een 120 meter hoge molen.

 

Slagschaduw, 2 x per jaar gedurende een paar dagen, is bijna niet te verdragen. Het lichtniveau in de huiskamer gaat doorlopend op en neer.

 

Ook de geluidshinder is niet te verwaarlozen

Tegenwoordig wordt de afstand groter gehouden tot bebouwing.

 

Tenslotte zijn die dingen een vloek voor een stabiel koppelnet door het ontbreken van voldoende transport capaciteit.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha, weer een nieuw woord. Turbineterrorist :lol:

 

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2544905/de-harde-strijd-van-de-noordelijke-turbineterroristen

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet wel lachen, de kerncentrales mochten niet. Die waren slecht voor wat weet ik al niet alles. Radiozenders, GSM masten waren slecht voor je lichaam, met name je harsens dus die moesten ook weg van de daken. Maar wel met zijn allen aan de mobiele telefoon hangen, bluetooth, WLAN...want ja, zonder zo´n telefoon wil niemand meer.

Met de auto is het al niet anders...slecht voor het miljeu, dus moet electrisch worden.

Maar die stroom moet toch echt wel ergens vandaan komen.

 

Waar gaan we in de toekomst tegen protesteren?

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...