Ga naar inhoud


Wie leest er nog een radio- of TV gids?


Prawo

Aanbevolen berichten

Aansluitend bij het onderwerp over de daling van het aantal TV aansluitingen 


ben ik benieuwd wie er nog lid is van een omroep, c.q. een abonnement heeft op een TV gids (die ik uit gewoonte nog steeds radiogids noem) dan wel deze loos koopt.
En welke dan?

Bedenk dat je ook lid bent van een omroep als je een abonnement hebt op of lid bent van Radar of AvroTros Klassiek.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik/wij zijn al jaren  geabonneerd op Totaal TV. Inzake kwaliteit, is dit blad ook niet meer wat het geweest is .

Ben indertijd lid geworden voor nieuws over Satelliet TV. Ook de frequentie bijlage had mijn voorkeur, maar is ook al weer opgeheven.

Denk er hard over na, om hem op te zeggen. Ook nog zo iets raars: een jaar abonnement  kost bij hun 68,38 euro.

Een los nummer in de supermarkt kost 26 x 2.20 euro, is 57,20 euro!  Kan dit ook niet goed volgen. Zal wel aan mij liggen!

groet, Ben

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 uur geleden zei ben40:

Ook nog zo iets raars: een jaar abonnement  kost bij hun 68,38 euro.

Een los nummer in de supermarkt kost 26 x 2.20 euro, is 57,20 euro! 

Verzend en portokosten, om het ding bij je thuis op de mat te laten vallen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben op 2 tv bladen geabonneerd.

Ik lees het Duitse TV14, en het gelijknamige Zweedse TV14.

Prima bladen, veel makkelijker om te kijken "wat er vanavond is"...  De EPG gebruik ik voornamelijk om te programmeren, en om even te kijken wat er loopt, als ik rondkijk/zap.

Maar voor mij is het veel prettiger om in een papieren blad te kijken wat er die avond op de buis komt... Dat is het geld zeker waard

 

01.jpg

 

tv14-9-2018.jpg

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-9-2018 om 09:28 zei Prawo:

Aansluitend bij het onderwerp over de daling van het aantal TV aansluitingen 




Bedenk dat je ook lid bent van een omroep als je een abonnement hebt op of lid bent van Radar of AvroTros Klassiek.

 

Beste Prawo,

Waarop baseer je die laatste zin?????  Ik ben inderdaad lid van Radar maar wil absoluut niet als lid van avrotros beschouwd worden. Als dat zo mocht zijn dan schrap ik mijn Radar-participatie onmiddellijk. Ik herinner me niet dat ik bij het meedoen aan hun site iets las in de geest van "dan wordt U tevens avrotros lid". Graag meer informatie!

 

Wat de vraag betreft, jij, wij zijn lid van een omroep, en wat de gids betreft, die gebruikt mijn vrouw elke dag. Ikzelf kocht vroeger regelmatig een Duitse TV gids maar merkte dat ik er uiteindelijk nauwelijks gebruik van maakte dus doe dat intussen al enkele jaren niet meer. Wat Nederlandse tv betreft, daar kijk in te weinig naar om een gids te raadplegen. Ik kijk wel naar een aantal vaste programma's waarvan ik de uitzendtijden redelijk uit mijn hoofd ken dus geen gids voor nodig heb.

17 uur geleden zei ceesv:

Verzend en portokosten, om het ding bij je thuis op de mat te laten vallen?

 

Inderdaad, in de meeste andere landen betaal je ook meer voor toezending per post van bladen dan voor losse nummers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...