Ga naar inhoud


Hoe gaan onze kleinkinder over 20 jaar naar het werk ?


luisteraar

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Ik heb vroeger op school te horen gekregen dat aardwarmte in de kern van de aarde ontstaat en dat bodemwarmte afkomstig is van de zon.

Vandaar dat ik en de Dr. Ing. van mening waren dat de aardbodem zonwarmte absorbeert.

 

Maar hoe verklaar je nu die koude grotten?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het wordt een domme discussie waarom is de wc kouder dan de slaapkamer.

Ik houd me met jou dommigheid niet verder op bekijk het maar.

Energie huishouding is voor jou echt onbekend gebied als je praat over

koel machines.

Bekijk verder het nieuws over de uitwerkingen of heb je een kapotte tv

die leugens verteld dan moet je een nieuwe kopen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Luisteraar jij als topic starter, met al je interessante vragen, 🤩 kun jij je niet beter bezig houden met de vraag of die kleinkinderen uberhaupt nog wel werken? Jij bent nu al 3 dagen bezig met je af te vragen hoe ze op hun werk gaan komen, heb jij er ook een baas bij, die bereid is minimaal 3 dagen op zijn personeel te  wachten? Filosofie van de kouwe grond, ik hoorde laatst een vriend aan mij vragen, wat vraagt luisteraar aan zijn therapeut als hij hier een spreekverbod krijgt? Mijn antwoord; wanneer dat opgeheven gaat worden natuurlijk. En de laatste opmerking is echt te gek, een kapotte tv die leugens verteld, zoiets als, poepen door je plasser, heb je een stoma in je hoofd laten zetten?

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over 20 jaar is deze planeet zo vervuild en onleefbaar geworden en de vrouwen onvruchtbaar dat van kinderen geen sprake meer zal zijn , en werken waarom nog , No More Future.

 

De mens zelf die de planeet om zeep heeft geholpen zal mee verdwijnen, de enkelingen die naar die andere planeet zijn verhuisd leiden daar een uitzichtloos bestaan.

 

no_future__fragiskos.jpeg

 

😒

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei minplus:

 

Als alle fossiele brandstoffen verbrand zijn liggen onze nakomelingen hijgend op de grond vanwege het lage zuurstofgehalte en gaan de reptielen het weer erg goed doen.🙂

 

CO2 wordt gewoon opgenomen door planten/bomen/bos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei ceesv:

Ik heb vroeger op school te horen gekregen dat aardwarmte in de kern van de aarde ontstaat en dat bodemwarmte afkomstig is van de zon.

Vandaar dat ik en de Dr. Ing. van mening waren dat de aardbodem zonwarmte absorbeert.

 

Maar hoe verklaar je nu die koude grotten?

Een grot zonder veel ventilatie zal een redelijk constante temperatuur hebben. Indien de diepte van de grot niet groot is dan zal de temperatuur overeen komen met de gemiddelde jaartemperatuur van de omgeving. 

 

Hoe dieper de grot is des te warmer. Diamantmijnen in ZA zijn erg warm en onprettig.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei luisteraar:

Kom vaak studenten van mij op het internet tegen die onzin vertellen

Van wie zouden ze dat geleerd hebben?:rolleyes:

  • Bedankt 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Op 21-5-2019 om 21:27 zei ceesv:

Om je een idee te geven, de zon geeft per jaar 8.000 x meer energie op aarde als alle energie die de mensheid per jaar verstookt.

Even niet opgelet op school?

Wanneer we stoppen met warmte produceren scheelt dat 1/8000 .

 

Dat zal dan snel 0,0001 Graden schelen.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...