Ga naar inhoud


Android TV app


paulha

Aanbevolen berichten


Heb ik zelf ook eens gevraagd, maar (uiteraard) geen sluitend/bindend antwoord. M7 geeft dit pas aan als het er al is (nooit op voorhand). Vraag is óf ze het wel willen én of de nieuwe eigenaar (Vivendi) daar überhaupt brood in ziet in de nabije toekomst.. M7 en nu Vivendi luisteren niet naar de wensen van de klant, maar naar de roep van de koekoek.. Er moet voor de aandeelhouders liefst een 'win/win' situatie ontstaan om ze tot actie te dwingen.

Feit is dat lineaire TV slinkt en IPTV 'boomt'. Als er verhoudingsgewijs steeds meer IPTV klanten abonneren bij M7/Vivendi kán dat een incentive zijn....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, maar dan komt de volgende vraag: IPTV kan ik gewoon installeren op mijn TV, bied CD ook een stream aan voor abonnee's?
En zo ja, hoe kom ik achter de link? (Misschien moet ik deze vraag in de IPTV hoek stellen?)
Mvg Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar wringt dus de schoen. Dat wil CD dus absoluut NIET. Er is dus ook geen werkende stream URL. De IPTV van CD is afgeschermd via MAC adres filtering en VeriMatrix codering. Dit werkt dus uitsluitend in de M7 bakjes (die ze volledig controleren) en de PC App omdat daar de DRM kan worden geaccepteerd...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb de CD app op een LG tv, die wanneer ik mij niet vergis op android werkt.

Alleen zal TS de tv moeten laten geloven dat die in Nederland staat.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
7 minuten geleden zei Giant2000:

Ik snap de sensatie niet van zo'n app als het gewoon op elke moderne tv kan via de telefoon-app met chromecast.

Android tv app werkt toch wel wat fijner. Dan kun je gewoon de afstandsbediening gebruiken en snel zappen. De Android TV app van Ziggo bijvoorbeeld werkt heel snel.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met chromecast kun je ook gewoon de afstandsbediening gebruiken van het apparaat welke dit ondersteunt, maar heb die app niet nodig, mijn duo4K draait nog altijd beter, zonder storingen.

Heb ook de ziggo app, maar het zijn toch ook uitgeknepen streams, zie nog altijd lichtjes wat strepen en blokjes voorbij komen, ze zijn bijna niet zichtbaar, maar ze zijn er, game of thrones is afgelopen, dus ga waarschijnlijk die app voorlopig niet meer gebruiken.

Die apps kunnen nooit winnen van lineaire tv qua beeld kwaliteit.

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-6-2019 om 13:43 zei cheapwatcher:

Android tv app werkt toch wel wat fijner. Dan kun je gewoon de afstandsbediening gebruiken en snel zappen. De Android TV app van Ziggo bijvoorbeeld werkt heel snel.

 

Hallo,

Is er inderdaad al een Ziggo app voor Android TV? Ik heb net nog even gezocht, maar kan niets vinden. Ik dacht eigenlijk dat ze nog steeds in de testfase zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei greydutch:

 

Hallo,

Is er inderdaad al een Ziggo app voor Android TV? Ik heb net nog even gezocht, maar kan niets vinden. Ik dacht eigenlijk dat ze nog steeds in de testfase zitten.

Zoek op google naar ziggo go apk

Het werkt het beste op een mobile foon of tablet, in ieder geval iets  met touchscreen, met een afstandsbediening is het waardeloos

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...