Ga naar inhoud


canaal digitaal ontvangen


chrislovedigitaal

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag over 'Canal Digitaal

Ik wil graag de nederlandse comerc.zenders bekijken met ci module en smartcard hier in belgie

maar mijn vraag is kan ik deze ci module rechtsreeks in mijn tv steken zonder ik een schotelantenne nodig heb

ik wil ze dus ontvangen event.met decorder maar zonder de antenne

graag antwoord terug mvg de backer christian

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat dacht je zelf? De ontvanger (of dat nu een TV of aparte ontvanger is) zal toch de stream moeten aanleveren. Zonder signaal gaat je CI niets doen..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Een CI module decodeert het signaal alleen zodat de aanbieder kan bepalen of je gerechtigd bent om te kijken. Dan moet er wel eerst een signaal je TV in komen waarin deze deze zenders worden aangeboden. Aangezien jouw signaal via telenet binnen komt, kan je ook alleen kijken wat Telenet je aanbiedt.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Alternatief kan je een abonnement op Canaldigitaal nemen, en het satelliet gedeelte niet gebruiken, maar alleen via de Canaldigitaal app en je internet verbinding kijken.

Met een moderne "smart" tv gaat dat prima, je moet de tv wel zo instellen dat die denkt dat je in Nederland woont.

 

Ik gebruik de app op mijn 65"OLED als backup bij slecht weer.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei ceesv:

Alternatief kan je een abonnement op Canaldigitaal nemen, en het satelliet gedeelte niet gebruiken, maar alleen via de Canaldigitaal app en je internet verbinding kijken.

Met een moderne "smart" tv gaat dat prima.

 

Ik gebruik de app op mijn 65"OLED als backup bij slecht weer.

bedankt ik heb een samsungtv van 1,50cmsmarttv en een abb van telenet met onbeperkt internet

zou ik dus zonder sat.deze als nog ontvangen op deze tv ontvangen

dus de app instal op met tv en een abb nemen en ik kan zien

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je TV de App van Canal Digitaal daadwerkelijk accepteert dan is dat een optie. De CI hoeft dan niet eens in de TV geschoven te worden. Die hoef je dus niet te nemen (scheelt weer €99). Wel moet de TV WebOS 3.0 hebben en van ná 2016 dateren...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En denken dat die in Nederland staat.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat laatste zou m.i. gezien de eerder gewijzigde europese wetgeving m.b.t geoblocking niet meer nodig hoeven/mogen te zijn. 

aangepast door John van Dreumel

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Inderdaad, dat gaat zonder problemen.

 

Maar wanneer je bijvoorbeeld met een tv, welke als homeland op Duitsland ingesteld staat, wilt proberen de Canaldigitaal app te downloaden, zal je tot de ontdekking komen dat de Canaldigitaal app niet voorkomt in de app store van je tv.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satellitetv

Een tv signaal ontvangen zonder schotelantenne lijkt mij nogal moeilijk 🙄

OF streamen via internet/chromecast eventueel

 

Maar voor Canal Digitaal of Tv Vlaanderen heb je ofwel een CI+ module nodig OF een ontvanger van M7 Group en natuurlijk een schotelantenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Of je gebruikt de Canaldigitaal app op je slimme tv in combinatie met je internet aansluiting.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...