Ga naar inhoud


canaal digitaal ontvangen


chrislovedigitaal

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Tja, tv omzetten en kijken of het werk.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei ceesv:

Of je gebruikt de Canaldigitaal app op je slimme tv in combinatie met je internet aansluiting.

 

Toch zou ik daar geen garantie's aan ontlenen, het kan maar zo dat het ineens volgend jaar niet meer werkt.  Of die app wordt ineens niet meer goed ondersteund voor dat type TV.. 

 

 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er is slechts een garantie in het leven....

Al het andere is koffiedik kijken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al jaren een "Smart" TV. Nog nooit een LAN stekker in geweest. Geloof niet in die onzin.. Moet je eens proberen om daar met je AB iets in te voeren... Ik ben er wellicht te oud voor.. Gewoon ontvanger aan, TV gaat zelf mee aan....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Voor 4K Netflix werkt het prima, ook YouTube filmpjes kijken gaat comfortabel.

 

Elke vrijdag een nieuwe "aflevering" van All of Bach.

 

En bij slecht weer is het een prima backup voor satelliet ontvangst uitval met de Canaldigitaal app.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Netflix (en zeker geen 4K) heb ik niet, Videoland, NLZiet en ook de Vanal Digitaal App niet. Je moet ze op één of andere manier toch middels toetsenbord/muis emulatie laten werken op de TV. Veeeeeels te omslachtig.. Ik begin er niet meer aan... Bij slecht weer gewoon even geen TV...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het toch eens proberen.

Dit gaat vrij vlot.

De apps zijn speciaal aangepast voor tv's

Verder heb je ook draadloze toetsenbordejes waar ik mijn streaming box mee bedien.

 

Je moet meegaan met je tijd hé :D

 

Ps : met je smart tv van jaren geleden ga je waarschijnlijk niet veel meer mee kunnen, dat is dan weer een nadeel

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bij LG zit er een Netflix toets op de afstand bediening.

De ab heeft een aanwijzer, door het bewegen van de ab beweegt de cursor over het virtuele toetsenbord op het scherm.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Mimisiku:

Netflix (en zeker geen 4K) heb ik niet, Videoland, NLZiet en ook de Vanal Digitaal App niet. Je moet ze op één of andere manier toch middels toetsenbord/muis emulatie laten werken op de TV. Veeeeeels te omslachtig.. Ik begin er niet meer aan... Bij slecht weer gewoon even geen TV...

Lijkt me niet dat je een betrouwbaar oordeel kan geven over iets dat je niet eens hebt. 

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij draait alles aan het netwerk dus ook de TV

en is via de IPv6 ook aan internet voor spannende IPTV en het Internet TV of Youtube en RakutenTV

blijven negeren dat je mee moet met de tijd is ieders eigen keuze

 

het enigste wat ik niet heb is KanaalDIGITAAL :wink:

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit zo al lang koop een lg tv en downloaded de tv app cd en je hebt ook alles. Sluit de sat achteraan en lees hun volgorde in voor de fta zenders en wijzig volgorde. Mijn cd box staat nu op zolder. Daarna verander je perfect naar belgie volgens europese wet mag je streamen perfect legaal. Ik betaal abbo en wat leuk is de tv app neemt je tv volledig over. Ik heb telenet ci voor de belgische kanalen. Zelfs videoland werkt goed. Alleen film1 weggevallen maar daar heb ik play more en betv voor. 

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-7-2019 om 14:19 zei Tonskidutch:

je stelt met het homeland / regio een proxy in

en daarom gaat het niet, instellen als Nederland voor taal en regio

 

Heb dit nog niet maar wat gebeurt er met je 'nationale' Netflix of HBO als je dit veranderd? (ben ik dan mijn noorse Netflix kwijt?)

Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er met de 'help'desk van CanalDigitaal een flinke discussie over gehad. Volgens die helpdesk blokkeert CanalDigitaal actief het gebruik van de app op een smartTV buiten Nederland met een geofilter. De app mag wel in de hele EU gebruikt worden op een smartphone. Volgens die helpdesk, ik heb het niet getest. Op mijn verwijt dat dit helemaal niet mag volgens Europese regels kwam geen reactie, alleen dat dit het beleid is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar kun je een korrel zout bij nemen.. De CDS helpdesk is zo incompetent als het maar kan. Technische kennis is nihil, het enige focus is verkopen of opwaarderen. 

De geoblokkade is eraf. Je kunt via de App óf een TV gewoon kijken in ieder EPA land.... Met welk apparaat je kijkt is volledig irrelevant..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...