Ga naar inhoud


canaal digitaal ontvangen


chrislovedigitaal

Aanbevolen berichten


  • Moderator
3 uur geleden zei zeeteefje:

Ik heb er met de 'help'desk van CanalDigitaal een flinke discussie over gehad. Volgens die helpdesk blokkeert CanalDigitaal actief het gebruik van de app op een smartTV buiten Nederland met een geofilter

Wanneer je de smart tv vertelt dat die in Nederland "woont" kan je gewoon in het buitenland via de app op een smart tv Nederlandse tv van Canaldigitaal kijken.

Het probleem is, dat de Canaldigitaal app niet in een buitenlandse smart tv app store te vinden is.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei oldebroek:

Heb dit nog niet maar wat gebeurt er met je 'nationale' Netflix of HBO als je dit veranderd? (ben ik dan mijn noorse Netflix kwijt?)

Je verliest weldegelijk je netflix preferenties indien je al een toestel hebt aangemeld gehad. Dat is nu eenmaal het vervelende, maar terug kan ook.

Soortgelijk was dat met RakutenTV toen ik naar Nederland kwam en waren mijn films weg + was mijn account niet geldig voor Nederland.

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar pas op, een Google account kan je maar 1 keer per jaar verhuizen.

In Indonesië de telefoon tijdelijk voor de taxi app in Indonesië laten wonen, bij terugkeer in Nederland vertikte hij het de Canaldigitaal app te installeren.

Google stond niet toe de telefoon weer in Nederland te laten wonen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-8-2019 om 22:04 zei ceesv:

Wanneer je de smart tv vertelt dat die in Nederland "woont" kan je gewoon in het buitenland via de app op een smart tv Nederlandse tv van Canaldigitaal kijken.

Het probleem is, dat de Canaldigitaal app niet in een buitenlandse smart tv app store te vinden is.

 

Dat weet ik, maar de medewerker van CanalDigitaal beweerde bij hoog en bij laag dat CD actief een geoblock hanteert op de Smart TV app.  Het was een discussie op twitter waarbij een klant van zijn satelliet abonnement wilde overstappen naar IPTV wegens slechte ontvangst ergens in het noorden van Europa, maar dat niet mocht van CanalDIgitaal. Ik heb hem geadviseerd om een gewoon een nieuw IPTV abonnement af te sluiten onder een andere naam (vrouw) en -rekening nummer en het satelliet abonnement op te zeggen zodra het werkt. Hij wilde ook nog een Smart TV app gebruiken. Uitgelegd dat de store op NL moet staan en dat het dan werkt, maar toen brak de CD medewerker in met de mededeling dat dat echt niet mogelijk is buiten NL. Daarna ontspoorde de discussie een beetje...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...