Jump to content
Sign in to follow this  
chrislovedigitaal

canaal digitaal ontvangen

Recommended Posts

Ow waarom kan ik de App dan niet installeren op mijn Mi Box 3?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 uur geleden zei zeeteefje:

Ik heb er met de 'help'desk van CanalDigitaal een flinke discussie over gehad. Volgens die helpdesk blokkeert CanalDigitaal actief het gebruik van de app op een smartTV buiten Nederland met een geofilter

Wanneer je de smart tv vertelt dat die in Nederland "woont" kan je gewoon in het buitenland via de app op een smart tv Nederlandse tv van Canaldigitaal kijken.

Het probleem is, dat de Canaldigitaal app niet in een buitenlandse smart tv app store te vinden is.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op mijn buitenlandse smartphone kan ik wel de Canal Digitaal App installeren, ze doen maar rare dingen daar bij Canal Digitaal echter is voor mijn ogen het mobiele scherm veels te smal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 uur geleden zei oldebroek:

Heb dit nog niet maar wat gebeurt er met je 'nationale' Netflix of HBO als je dit veranderd? (ben ik dan mijn noorse Netflix kwijt?)

Je verliest weldegelijk je netflix preferenties indien je al een toestel hebt aangemeld gehad. Dat is nu eenmaal het vervelende, maar terug kan ook.

Soortgelijk was dat met RakutenTV toen ik naar Nederland kwam en waren mijn films weg + was mijn account niet geldig voor Nederland.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar pas op, een Google account kan je maar 1 keer per jaar verhuizen.

In Indonesië de telefoon tijdelijk voor de taxi app in Indonesië laten wonen, bij terugkeer in Nederland vertikte hij het de Canaldigitaal app te installeren.

Google stond niet toe de telefoon weer in Nederland te laten wonen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op 10-8-2019 om 22:04 zei ceesv:

Wanneer je de smart tv vertelt dat die in Nederland "woont" kan je gewoon in het buitenland via de app op een smart tv Nederlandse tv van Canaldigitaal kijken.

Het probleem is, dat de Canaldigitaal app niet in een buitenlandse smart tv app store te vinden is.

 

Dat weet ik, maar de medewerker van CanalDigitaal beweerde bij hoog en bij laag dat CD actief een geoblock hanteert op de Smart TV app.  Het was een discussie op twitter waarbij een klant van zijn satelliet abonnement wilde overstappen naar IPTV wegens slechte ontvangst ergens in het noorden van Europa, maar dat niet mocht van CanalDIgitaal. Ik heb hem geadviseerd om een gewoon een nieuw IPTV abonnement af te sluiten onder een andere naam (vrouw) en -rekening nummer en het satelliet abonnement op te zeggen zodra het werkt. Hij wilde ook nog een Smart TV app gebruiken. Uitgelegd dat de store op NL moet staan en dat het dan werkt, maar toen brak de CD medewerker in met de mededeling dat dat echt niet mogelijk is buiten NL. Daarna ontspoorde de discussie een beetje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By Sprietje
      Hier de nieuwe zenderlijst van 1 juni 2020
       
      https://m7cdn.io/canaldigitaal/downloads/zenderlijst.pdf
    • By freddy
      Heb nieuwe ontvanger mz102 
      Heb een favorieten lijst gemaakt maar hoe bereik ik deze via een druk op de afstandsbediening zonder halve scherm door te bladeren in de TV gids 
      Kan dat nergens terug vinden in de gebruiksaanwijzing
    • By theparasol
      Als ik bv zoek op ZDF of ITV krijg ik dat te zien in de canaldigitaal App.
      Als ik vervolgens de zender wil bekijken dan volgt een mededeling dat ik contact moet opnemen om mijn abonnement aan te passen.
      Echter ik kan nergens op de website van canaldigitaal vinden welk soort abonnement dit soort zenders vrijschakelt.
      Het enige alternatief lijkt bomvol maar daar staan deze zenders ook niet bij vermeldt.
       
      Heeft iemand deze zenders wel beschikbaar in de app? zo ja met welk abonnement?
    • By edensan
      Hallo allemaal,
      Ik heb net een nieuwe zgemma h7s en heb perfect beeld op alle zenders.
      nu is het net alsof npo3 geen goede codec oid heeft
      van het ene moment op het andere (gisteren alles nog goed)
      Ben ik de enige die dat heeft?


    • By ilseonline
      Beste X,

      Op dit moment heb je een Vol- of Bomvol-abonnement. Hiermee ontvang je het beste van Nederlandse en buitenlandse televisie via internet rechtstreeks op je smartphone, tablet of smart-tv.

      Bij je abonnement heb je een persoonlijke smartcard ontvangen. Deze smartcard kan je vanaf 25 mei 2020 niet meer gebruiken in combinatie met een satellietontvanger. Maak je geen gebruik van de smartcard? Dan is er niets aan de hand. Je kan gebruik blijven maken van je abonnement zoals je dat nu doet.

      Gebruik je de smartcard op dit moment in combinatie met een satellietontvanger? Stap dan vóór 25 mei over naar een volwaardig satellietabonnement (vanaf € 19,95). Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via 088-003 85 55 (lokaal tarief). Onze medewerkers zijn bereikbaar op maandag t/m zaterdag van 09.00 tot 21.00 uur.

      Natuurlijk kan je gebruik blijven maken van de volgende manieren om met je Vol- of Bomvol-abonnement te kijken op je televisie. Tv via je smart-tv Als je een (recente) smart-tv hebt, download dan de gratis Canal Digitaal Smart TV App. Bekijk deze pagina voor meer informatie. Tv via Chromecast Met een Google Chromecast kan je de zenders vanuit je app gemakkelijk streamen naar je tv. Hier lees je hoe je dat doet.

      Hartelijke groet,

      Canal Digitaal 
×
×
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy