Ga naar inhoud


Bier drinken


moonchild

Aanbevolen berichten


@minplus

 

Man, dat lijkt wel vrouwenlogica. Het is maar goed dat ik zit anders had mijn broek nu op mijn knieën gehangen.

Overigens gaat whisky in de fles met minimaal 40% bij minder is het dus gewoon geen whisky.

 

Het is prima dat je geen alcohol wil hoor, zeker als je rijden moet. Maar bier zonder alcohol is net zo onzinnig als een blok tofu die eruit moet zien als een lekkere sappige runder hamburger.

  • Bedankt 2
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Psychosammie:

als een blok tofu die eruit moet zien als een lekkere sappige runder hamburger.

100% eens

 

-0- namaak bier dus met meer suiker en dus calorieën dan normaal bier en heel wat smaakmakers die niks met bier/Pils  te maken hebben (Reinheidsgebod of zuiverheidsgebod)

The Voice Of Experience

Fatboy Slim

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf heb ik van jongs af aan al de goede les gekregen dat dit koud hoort te liggen, al hadden ze wel door dat het andere koud ook wel lekker gevonden werd volgens de gegevens.

Amstel-2.jpg

Wout-duys006.jpg

amstel2.jpg

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Penthe je hebt gelijk, Ambar schijnt heel lekker te zijn. Helaas heb ik hem nog nooit geproefd maar dat zal ik binnenkort wel doen.

 

MADRID – De jury heeft gesproken en heeft tijdens de World Beer Challenge 2019 in totaal 701 bieren uit de hele wereld beoordeeld waarvan er 488 naar de finale gingen en er uiteindelijk 242 bieren een onderscheiding kregen. Ook Spaanse biermerken en soorten deden mee waarvan er 29 bij de laatste hoorden en er maar liefst 11 onderscheidingen naar het merk Ambar gingen.

Volgens deze wedstrijd is Ambar dus het beste bier van Spanje want van de 29 onderscheidingen gingen er 11 naar de bierbrouwer uit Aragon. Ambar wordt sinds 1900 in Zaragoza geproduceerd door La Zaragozana. Deze bierbrouwer heeft meerdere merken maar Ambar in de verschillende benamingen is de bekendste.

Het is voor het vijfde opeenvolgende jaar dat Ambar als beste bierbrouwer van Spanje beoordeeld wordt tijdens de World Beer Challenge.

 

ambar.jpg

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sprietje:

Penthe je hebt gelijk, Ambar schijnt heel lekker te zijn. Helaas heb ik hem nog nooit geproefd maar dat zal ik binnenkort wel doen.

Moet je zeker een keer doen krijg je geen spijt van!

 

Het heeft trouwens weer heerlijk gesmaakt er was ook een briesje dus dubbel lekker!

 

Ambar.thumb.jpg.875b25eccb070ccc0e892bb5a23ca7f0.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-7-2019 om 12:27 zei cookie monster:

HAPsoluut zelfs :) Al die zatte nonkels & tantes op huwelijken …. :blink:

Beeld je eens in , dubbel zien , zuipen , zie je alles dan 4-dubbel ?? :smile:

Amai, of je ziet alles weer normaal:rolleyes:

47 minuten geleden zei Penthe:

Moet je zeker een keer doen krijg je geen spijt van!

Ik ga deze op mijn ToDo lijstje zetten.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Sprietje:

Ik ben een liefhebber van Belgische triple bieren maar soms moet dat afgewisseld worden met Astra.

Ik kan jou dan de Piraat triple hop aanbevelen

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar kan ik de satelliet niet mee ontvangen.

Piraat bier heb ik wel eens gedronken heel lang geleden maar dat was de gewone met het rode etiket.

Bij ons net over de grens in België zijn er 3 grote bierhallen die elk meer dan 500 verschillende Belgische bieren verkopen. Dat gaat meestal in een moeite mee met het goedkoop tanken in België.

Piraat Triple Hop.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...