Ga naar inhoud


cadeautje van canal digitaal


de vrije fries

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei Tonskidutch:

ik noem het zever om de tijd te vullen

want het is ook gebleken dat het taktiek was bij joyne, ziggo en bij kpn met die "FOX goden" en ook tot dat de programma inhoud bekend is en er een vast akkoord bestaat over wat de prijs moet zijn voor doorgifte van de zenders

CanalDIGITAAL is gewoon laat en dat is normaal omdat ze als doorgeefluik van M7 geen 1op1 zeggingschap hebben met FOX over de kosten van doorgifte

 

dus dat cadeauTJE is zoals er ook duidelijk staat tijdelijk

 

wellicht tot men tot een beter plan heeft uitgewerkt voor de klant

 

Prima toch positieve jongens hier i like it

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites


9 uur geleden zei Noordzee:

 

Hoezo is CanalDigitaal erin gestonken? Dit is nu wel heel erg duidelijk geworden. 

 

De verhoging van het abonnementsgeld met de eredivisie-belasting van drie euro per maand heeft ze heel veel abonnees gekost. En nu komt dit er weer overheen. 

 

Fox is de lachende derde. Zij hebben door deze deal meer geld binnen geharkt. 

 

Daarom zeg ik toch ook dat Fox de schuldige is, deze zet de providers onder druk. Zonder voetbal en Fox was Canal Digitaal waarschijnlijk nog meer kwijtgeraakt. En de andere providers zijn ook overstag gegaan want geen voetbal in het pakket is leegloop. Fox speelt met de rechten en daar wordt iedereen de dupe van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei dreka1:

Het enige cadeautje wat ik ooit van canal digitaal gehad heb, was toen  er jaren geleden mee stopte.

Grappig. Dat was mij cadeautje aan canal digitaal.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de genen in het buitenland is er niet veel keuze en kom je ondanks Joyne toch bij Canal Digitaal terrecht vanwege meer aanbod en de prijs verhouding. Joyne is met aanbod mager en vrijwel net zo duur op lang termijn. Enige andere optie voor Joyne die ik nog kan bedenken is signaal sterkte.

 

Maargoed geeft KPN ook zulke kadootjes of Ziggo en noem ze maar op?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Fox Sports 2 is weer gecodeerd. 

Ook niet meer te zien in de app

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Penthe:

Dan hebben ze de berichten op dit forum gelezen, Fox Sports 2 was maanden lang te zien via de app.

Klopt helemaal. 

Maar dit is toch wel eerlijker voor mensen die een abonnement op Fox Sports hebben?

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...