Ga naar inhoud


cadeautje van canal digitaal


de vrije fries

Aanbevolen berichten

Beste ,

Door een wijziging in de programmering van FOX Sports zijn wedstrijden van de traditionele top 3 van de Eredivisie dit weekend niet meer te volgen op FOX Sports 1. Daarom hebben wij een cadeautje voor jou.

Cadeau

Canal Digitaal biedt jou FOX Sports 2 nu tijdelijk gratis aan. Dit betekent dat jij dit weekend naast de wedstrijden op FOX Sports 1, ook de wedstrijden op FOX Sports 2 kan volgen!
 

 

Wat moet je doen?

Helemaal niets! Zap vanaf vandaag naar kanaal 33 of kijk via de Canal Digitaal TV App en juich met je favoriete team mee.

 

bron: nieuwsbrief canal digitaal

 

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit kreeg ik ook in de nieuwsbrief alsof ik nu blij moet zijn.

Lijkt erop dat we steeds meer gaan betalen voor wat wij als klant van CD niet kunnen zien.

Eerst een zender die wij niet allemaal wilden, maar toch moesten accepteren en betalen en nu dit weer.

Canal Digitaal mag ik a.u.b. mijn maandelijkse extra €3.00 abonnement geld terug?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vooral het woord "tijdelijk" is hier alleszeggend...

Mutant HD 51K  Openpli Wavefrontier 0.8W - 42E

VU+ Ultimo 4K Openpli Wavefrontier  28.2-23.5-19.2 -16-13-10/9-7-4.8-1.9 E -0.8 W; 42 east 80 cm Triax, 30 W 110 cm Triax.

Max Digitaal XP 1000 Openpli 23.5 en 19.2 E

Amiko A3 Androïd 4.2.2v2.0.72 met Kodi 16.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het schandalig hoe Canal Digitaal probeert een zware verslechtering in het zenderaanbod te verkopen als een "cadeautje". Ik stop met het familiepakket.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik noem het zever om de tijd te vullen

want het is ook gebleken dat het taktiek was bij joyne, ziggo en bij kpn met die "FOX goden" en ook tot dat de programma inhoud bekend is en er een vast akkoord bestaat over wat de prijs moet zijn voor doorgifte van de zenders

CanalDIGITAAL is gewoon laat en dat is normaal omdat ze als doorgeefluik van M7 geen 1op1 zeggingschap hebben met FOX over de kosten van doorgifte

 

dus dat cadeauTJE is zoals er ook duidelijk staat tijdelijk

 

wellicht tot men tot een beter plan heeft uitgewerkt voor de klant

 

  • Bedankt 1

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Penthe:

De grote schuldige is Fox en Canal Digitaal doet er nu aan het begin even iets aan zodat de drie grote clubs alsnog gezien kunnen worden, ze zien door deze stap van Fox de ellende echt wel aankomen maar kunnen die extra Fox kanalen niet voor altijd open laten staan.

 

Hoezo is CanalDigitaal erin gestonken? Dit is nu wel heel erg duidelijk geworden. 

 

De verhoging van het abonnementsgeld met de eredivisie-belasting van drie euro per maand heeft ze heel veel abonnees gekost. En nu komt dit er weer overheen. 

 

Fox is de lachende derde. Zij hebben door deze deal meer geld binnen geharkt. 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...