Ga naar inhoud


WWF reclame


edbe

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Alleen miljarden stoppen in maatregelen die over 100 jaar misschien 0,000017 Graad verschil maken is absurd.

 

De temperatuur wordt voor 99,99% bepaald door de zoninstraling.

Door de schonere lucht komt er ook steeds meer warmte op het aardoppervlak.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 uur geleden zei Penthe:

ACh 60 jaar geleden was het misschien nog heter enkel is dat niet officieel vermeld, heel dat klimaat geleuter slaat werkelijk nergens op. Misschien hebben we over een tijdje ook gewoon weer een ijstijd.

Dat 1e is m.i. lulkoek, maar dat 2e is een reële mogelijkheid. Bij een wat sterkere klimaatverandering zal de golfstroom veranderen en kunnen je achterkleinkinderen beter naar Jemen verhuizen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Penthe:

ACh 60 jaar geleden was het misschien nog heter enkel is dat niet officieel vermeld, heel dat klimaat geleuter slaat werkelijk nergens op. Misschien hebben we over een tijdje ook gewoon weer een ijstijd.

 

Een man naar mijn hart.

4 uur geleden zei ceesv:

Alleen miljarden stoppen in maatregelen die over 100 jaar misschien 0,000017 Graad verschil maken is absurd.

 

De temperatuur wordt voor 99,99% bepaald door de zoninstraling.

Door de schonere lucht komt er ook steeds meer warmte op het aardoppervlak.

 

Zo zie ik het ook.

 

Klimaat en CO2 zijn alleen maar melkkoetjes.

3 uur geleden zei luisteraar:

Dat is altijd goed ook zonder argument.

Gaat ten gunste van de economie en arbeidsplaatsen dus inkomen.

Zo is het ook onzinnig om om de 3 jaar geld te stoppen in een nieuwe TV maar

goed voor de economie

 

 

Maar zinnig is het verder voor geen meter.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom eerst elektrisch en daarna de brandstofcel.

Welke gek heeft dat bedacht, gelijk subsidie naar de

brandstofcel en geen accu-autos die een accu-soep

veroorzaken.

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De gehele discussie is simpelweg terug te herleiden, immers;

- wie gebruikt er plastic?

- wie gebruikt er energie?

- wie rijdt er met auto's?

- wie maakt gebruik van vliegtuigen?

- wie eet er vlees uit de intensieve veeteelt?

- wie maakt er gebruik van intensieve landbouw?

- wie laat zijn spullen voor een habbekrats de halve wereld over vliegen/varen/rijden?

- wie laat flinke hoeveelheden bossen kappen?

- wie strooit er kwistig rond met allerlei chemicaliën?

- wie vliegt voor zijn 2 weken vakantie de halve wereld rond?

 

Dit alles is toch alleen maar terug te verwijzen naar 1 wezen nl. de mens? (en ik denk persoonlijk dat de jeugd, die nu loopt te roepen, nog wel eens één van de grootste gebruikers van alles zou kunnen zijn).

Maar dan is de oplossing toch ook niet zo moeilijk?

Simpel de bevolkingskrimp niet meer zien als een ramp maar als een zegen en daar waar er nog wel groei is inzetten op een beperking en overbevolkte gebieden zien te voorkomen en niet meer extra bouwen om de economie maar in de plus te kunnen houden.

Gewoon weer terug naar 10 miljard mensen op de aarde en het probleem van opwarming is vrijwel meteen opgelost. (of niet als als die geleerden het toch fout bleken te hebben en dat de opwarming toch ergens anders door veroorzaakt werd)

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben met donaties heel simpel: Ik vraag het salaris van de directeur. Is dat meer dan 2x zoveel als m'n vrouw en ik samen verdienen, dan krijgt zo'n club van mij niets. Is het evenveel, dan ben ik bereid erover na te denken.

In de praktijk betekent het dat ik de lokale dorpsbelangen, ijsbanen, sportclubs e.d. steun en geen enkele van de grote clubs want daar krijgen ze (ik zeg expres niet "verdienen") zeker 4x zoveel (een medewerker zei dat die lui zeer verantwoordelijk werk doen, waarop ik meldde dat mijn werk minstens zo verantwoordelijk is) en dat ik m'n bankzaken doe bij een club waar de directeur weliswaar een veel te hoog maar niet zo super-schunnig salaris krijgt als bij andere banken. Scheelt toch een factor 3 tot 5. Overstappen was doodsimpel en kan ik iedereen met gevoel voor fatsoen in z'n donder aanraden.

Maar dat terzijde en off-topic.

 

 

aangepast door minplus

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...