Ga naar inhoud


Canal Digitaal Start HD welke zenders?


Gast satellitetv

Aanbevolen berichten

Gast satellitetv

Hoi iedereen

Weet iemand welke zenders er in het Start HD pakket zitten? IK vind enkel de informatie voor Basis/Familie HD maar start HD is nergens te vinden. Welke zenders ontvang ik met Start Hd en welke zenders niet? 

 

* Sat tv sedert 1994

* Tv Vlaanderen sedert 2006

* Canal Digitaal sedert 2017

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast satellitetv

Start HD staat bij me in de lijst bij " Abonnementsformules" op de website van Canal Digitaal. Bestaat dus wel degelijk! En ook bij Tv Vlaanderen want daar heb ik "Basic-Light".

 

Schermafbeelding 2019-09-22 om 22.25.02.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die site van CDS is ook echt ondoorgrondelijk.  Ik zie maar 3 pakketten staan, Basis HD, Family HD en Entertainment HD.  Het toppakket bestaat blijkbaar ook niet meer en zelfs in de zenderlijst staat er duidelijk, te zien vanaf het basis pakket...

 

Begrijpen ze het zelf allemaal nog wel?

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar waar heb je dat Start HD pakket gevonden dan?

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb ik het toch ook wel bij het rechte eind, je kunt als nieuwe kijker geen startHD afsluiten schijnbaar kun je nog wel als je al een abonnement hebt de boel veranderen, alhoewel ik daar ook over twijfel want de website wordt niet al te goed bijgehouden. Maar neem aan dat ze wel zullen moeten als het er zwart op wit staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...