Ga naar inhoud


ARD: alle SD zenders vanaf Januari 2021 niet meer via satelliet


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Het gaat niet om de beeldbuis toestellen, maar om de vele, vele sd satelliet ontvangers die men nog in gebruik heeft.

Gaan ze naar uitsluitend HD zullen miljoenen een nieuwe HD sat ontvanger moeten aanschaffen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een oude buur van me die houdt van Duitse muziek , dus …. die kijkt nog steeds SD Astra 19,2°O ,

die had uiteindelijk een flatscreen gekocht !!

Ik had hem aangeraden er eentje met satellietontvanger aan te kopen , en wat denk je …. :crazy:

Die vertikt het naar HD over te gaan , de sat-ontvanger moet maar geupdate worden , zei die ,

want er vallen meer en meer zenders weg (Powersky 1900) !! Hoe zou da' nou komen ?? :blink:

TV programma's opnemen , nog steeds met een VHS videorecorder !!

Sommige mensen ….

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn ouders gaan wel met de tijd mee.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ouders zijn door de tijd meegenomen.....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, grondstof zei:

Veel van de kijkers in Duitsland wonen in het oosten, waar de oude infrastructuur nog aanwezig is. Dat was ook de reden dat de regering jarenlang verboden had de zenders van de satelliet te halen. Ook het vrij doorgeven ligt daaraan te grondslag.

Dat heb ik toch heel anders gezien en meegemaakt mbt oost en west. Want waar jij het hebt over oude infrastructuur heb ik het over mentaliteit en koopkracht.

 

De grootste conservatieve club consument mbt electronica zoals audio/video is de Schwabe in Baden Württemberg het rijkste Bundesland. Waar ook de bevolking vergrijst ondanks de invoer uit andere Bundesländer. Bovendien is die oude infrastructuur niet systeem relevant voor TV thuis en volledig aangepast aan de DVB-T2-HEVC/H256 overstap in 2016. Dus wat is oude infrastructuur?

Brandenburg en Mecklenburg Vorpommern waar de bevolkingsdichtheid ook het allerlaagst is bestaat weinig rijkdom. Armoede is er in NordReinWestfalen net zo hoog procentueel gezien als Mecklenburg Vorpommern.

Dus het gaat over SD die naast de HD al jaren tegelijk aangeboden wordt (sinds 2006) voor ontvangst via oude SD satreceivers en oude TV's hetgeen absoluut niet Ost_West gerelateerd is.

 

 

 

die Wende dus de samengang DDR BDR is wel iets ouder gezien SD sateliet ontvangst

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...