Ga naar inhoud


Sigaretten per 1 april duurder


Anoniem

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, Con zei:

 

Als een boer hier aan 't gieren is dan ruik je dat al op een paar honderd meter.

Ik ben daarvan nog nooit aan de diarree geweest. terwijl het een aantal keren

per jaar gebeurd.

 

Moraal, reuk- en virusoverdracht is 2 en is geen raket-technologie.

Ik heb wel eens een monster genomen van een akker die met varkensgier bemest was om te zien welke bacterien er bij een kweek in zouden zitten. En dat wil je niet weten.

Moest daarvoor de akker in en heb geprobeerd m'n schoenen daarna schoon te krijgen. Lukte qua uiterlijk goed, maar die lucht was er met 10x boenen met alle mogelijke middelen niet af te krijgen. Tot ik dacht aan het flesje Mr. Magic dat ik 20 jaar daarvoor een keer gekocht had, een spul wat een notengeur verspreide. M'n schoenzolen en randen 1x licht ingesmeerd en de hele meur was weg. Niet te geloven. Meteen op internet gezocht of het middel nog te krijgen was om minstens 30 flesjes te bestellen om ook anderen cadeau te doen, maar helaas, het was niet meer te krijgen. Zoiets wat veel te goed is en daardoor uit de handel gaat..

 

Ik denk dat een druppel daarvan in je mond afdoende zou zijn om als verstokte smoker niet naar een oude asbak te ruiken.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


52 minuten geleden, minplus zei:

Ik heb wel eens een monster genomen van een akker die met varkensgier bemest was om te zien welke bacterien er bij een kweek in zouden zitten. En dat wil je niet weten.

Moest daarvoor de akker in en heb geprobeerd m'n schoenen daarna schoon te krijgen. Lukte qua uiterlijk goed, maar die lucht was er met 10x boenen met alle mogelijke middelen niet af te krijgen. Tot ik dacht aan het flesje Mr. Magic dat ik 20 jaar daarvoor een keer gekocht had, een spul wat een notengeur verspreide. M'n schoenzolen en randen 1x licht ingesmeerd en de hele meur was weg. Niet te geloven. Meteen op internet gezocht of het middel nog te krijgen was om minstens 30 flesjes te bestellen om ook anderen cadeau te doen, maar helaas, het was niet meer te krijgen. Zoiets wat veel te goed is en daardoor uit de handel gaat..

 

Ik denk dat een druppel daarvan in je mond afdoende zou zijn om als verstokte smoker niet naar een oude asbak te ruiken.

 

:lol:

Wellicht gaan 4ussen daar ook voor op de vlucht?

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

beetje Citronella puur doet ook wonderen inzake sigarettengeur en asbakken stank en daarna met water afwassen.

(een product dat Jean Pütz nog heeft voorgesteld bij HobbyThek WDR 1977)

Is eigenlijk het destilaat van sinaasappelschillen

zo maar gratis als tip voor rokers

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Tonskidutch zei:

zo maar gratis als tip voor rokers

Allerbeste tip voor de rokers , stoppen met roken ;)

  • Like 1

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...