Ga naar inhoud


Sigaretten per 1 april duurder


Anoniem

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, drz zei:

Vaak komt er dan zo’n grijns op hun gezicht en gaan gewoon stoïcijns door.. 

...die grijns zal er niet zijn omdat zij genieten van het feit dat je er last van hebt, maar gewoon uit stompzinnigheid omdat ze het niet begrijpen.. 

Al een paar keer meegemaakt , ze blazen doelbewust de rook in uw gezicht en ge moet maar oprotten !!

Een ex-maat die trok er zich ook geen zak van aan , doelbewust de rook naar mij blazen ,

wetend da'k er last van had op m'n ogen en longen !!

Ik heb 2x z'nne peststokske uitgegoten met water , telkens wanneer die naar de wc ging !!

Hij kon er niet mee lachen , ik wel :)

 

Op cafe , sommige steken nog steeds hun pafferke aan , hun reactie: "Ik bepaal da' zelf wel" !!

De cafébaas geeft zulke dan 2 keuzes , opzouten of buiten roken !!

 

 

 

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites


4 hours ago, drz said:

@Mojo, de uitzondering bevestigt de regel, niet elke roker is hetzelfde en het is mij opgevallen dat het meestal de wat oudere mensen zijn..

Gelukkig is het merendeel van de rokers wel oplettend en houden zij er wel rekening mee.

 

Ja, die oudere mensen moeten we maar zo gauw mogelijk vanaf.

In de supermarkt veroorzaken ze ook al zoveel problemen, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, dutchandrew zei:

Ik heb het al een paar keer bij collega's gezien dat ze in 1 keer gestopt zijn met roken.

Lees: ze hadden heel veel geluk dat ze net op tijd in het ziekenhuis waren en geen 10 minuten later hadden moeten komen, omdat ze het anders het hoogst waarschijnlijk niet hadden kunnen na vertellen.

Er is geen enkele medische reden waarom in één keer stoppen met roken dodelijk zou zijn, laat staan schade zou toebrengen.

En trouwens, ik ken er zat die in eens zijn gestopt met roken en die daar geen enkel probleem van ondervonden, dus schaar ik dit verhaal als de zoveelste smoes om toch maar door te gaan met roken....ik heb al vele non-argumenten en smoesjes gehoord..

 

Stoppen met roken is ook een mentaliteitsomslag.  Wanneer je besluit om voor je eigen welzijn  en je eigen zelf te stoppen, dan is afscheid nemen van tabak de eerste stap.

Stoppen met roken doe je voor jezelf omdat je weet dat het slecht is en omdat je weet dat fabrikanten jou in je macht hebben.....letterlijk!


De meeste mensen die in één keer zijn gestopt en afscheid hebben genomen, hebben daarna noot meer gerookt...ook niet tijdens een zwak moment.   ...en waarom zou je?

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
9 uren geleden, dutchandrew zei:

Ik heb het al een paar keer bij collega's gezien dat ze in 1 keer gestopt zijn met roken.

Lees: ze hadden heel veel geluk dat ze net op tijd in het ziekenhuis waren en geen 10 minuten later hadden moeten komen, omdat ze het anders het hoogst waarschijnlijk niet hadden kunnen na vertellen.

Eh, ik lees het zo:

 

Enkele collega's waren nog net op tijd in het ziekenhuis om zich te laten behandelen aan een levens bedreigende ziekte (Hart/long/vasculair problemen?) en zijn toen in een keer gestopt met roken?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals met vele andere gewoontes / verslavingen; Je moet het zelf willen en overtuigd zijn dat de verandering moet gebeuren, en niet omdat iemand anders het wilt / zegt, anders is er een minimale kans van slagen. Als het tussen de oren goed zit, dan kunnen mensen omgaan met de lichamelijke ongemakken... 

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-4-2020 om 18:22, ceesv zei:

Ik reken mij ook niet tot de allerprimitiefste volkeren.

 

🐵:):):):):):):)

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...