Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden, AEO zei:

Bij Covid-19 moet de patiënt het tijdens de beginfase van de ziekte innemen, in combinatie met zink. In de meeste gevallen is de patiënt binnen 5 dagen genezen en hij hoeft niet naar het ziekenhuis. 

Nou kom dan maar op met de officiele cijfers van bovenstaande, als dit waar is hoeven we niet meer verder te zoeken en is iedereen binnen 5 dagen weer beter.

3 minuten geleden, kiekiek zei:

 

Beter iets dan niets johnno en niet onbelangrijk .... van dit soort medicijnen is al tientallen jaren bekend of ze veilig zijn.

 

Ik heb jaren geleden een maand Lariam moeten slikken, ivm malaria risico in Thailand. Je wil niet weten hoe er voor dat medicijn gewaarschuwd werd, je zou de hele dag hoofdpijn hebben en als je dat niet had, dan wel regelmatig braken. Ik heb nergens last van gehad, net als al die andere Nederlanders die we zijn tegen gekomen.

 

Ik denk .... dat corona eerder weg is, dan dat er een vaccin is. Zullen we een wedje aangaan Penthe ;)

Ik doet niet aan wedden dat is slecht voor de gezondheid :) Maar je zou best eens gelijk kunnen hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites


4 minuten geleden, Penthe zei:

Nou kom dan maar op met de officiele cijfers van bovenstaande, als dit waar is hoeven we niet meer verder te zoeken en is iedereen binnen 5 dagen weer beter.

Ik doet niet aan wedden dat is slecht voor de gezondheid :) Maar je zou best eens gelijk kunnen hebben.

 

Laten we daar maar op hopen, want ik begin dit gedoe ook wel aardig zat te worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Penthe zei:

Nou kom dan maar op met de officiele cijfers van bovenstaande, als dit waar is hoeven we niet meer verder te zoeken en is iedereen binnen 5 dagen weer beter.

 

Verbluffend, Penthe, ik had precies dezelfde reactie klaar staan.

Nu dus maar gewist.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, kiekiek zei:

Beter iets dan niets johnno en niet onbelangrijk .... van dit soort medicijnen is al tientallen jaren bekend of ze veilig zijn.

 

Ik denk dat je me niet helemaal goed begrepen hebt, kiekiek.

Ik pleitte namelijk voor het gebruik van het middel waar het om malaria gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, johnno zei:

Ik denk dat je me niet helemaal goed begrepen hebt, kiekiek.

Ik pleitte namelijk voor het gebruik van het middel waar het om malaria gaat.

 

Was me wel duidelijk johnno, maar ik wil geen vaccin, dus dan komen andere manieren in beeld. Ik ben van de week begonnen met een zinkkuurtje om het immuumsysteem te boosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, kiekiek zei:

 

Was me wel duidelijk johnno, maar ik wil geen vaccin, dus dan komen andere manieren in beeld. Ik ben van de week begonnen met een zinkkuurtje om het immuumsysteem te boosten.

 

Ach ja, ieder z'n meug

Ikzelf probeer hartstilstand nog even uit te stellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grapperhaus had het wel erg gezellig op die foto. Tja hoe zullen we het zeggen?

Alle mensen zijn gelijk, maar sommigen zijn gelijker?

 

En beste Penthe, ik wil je dan wijzen op huisarts Rob Elens, die 10 patiënten heeft behandeld met HCQ en zink. Deze patiënten zijn in 4 tot 5 dagen genezen. HCQ op zichzelf doet het niet eens, maar het zorgt ervoor dat de zink in de cellen kan komen, en zink belet het virus om zich te vermenigvuldigen.

En daardoor sterft het uit en geneest de patiënt. Rob Elens heeft dit niet zelf bedacht, maar deed enig speurwerk op het internet. Daar vond hij de arts Raoul Didier in Marseille, die er al een paar duizend mensen mee had genezen. Deze arts is een internationaal erkend viroloog van hoog aanzien, dus niet zomaar de eerste de beste.

Verder vond hij nog Vladimir Zelenko in New York die ook bijna 900 patiënten op deze wijze heeft genezen.

Rob Elens heeft 10 patiënten genezen en was daar heel enthousiast over en meldde het succes via social media.

De volgende dag werd hij gebeld, en werd hem gezegd dat het niet toegestaan was om op deze wijze patiënten te genezen!

Zo zit het verhaal kort gezegd in elkaar.

HCQ is een medicijn tegen malaria en het bestaat al meer dan 60 jaar, er zit geen patent meer op en is dus heel goedkoop, big farma kan er dus niet aan verdienen. Bil Gates daarentegen wil persé de hele wereldbevolking vaccineren. Ik zou zeggen: follow the money!

  • Like 1

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, johnno zei:

Kennelijk is niet iedereen zo overtuigd van de kundigheid en werkwijze van Dr. Rob Elens.

 

https://www.kwakzalverij.nl/nieuws/orthomoleculair-kwakarts-rob-elens-bruuskeert-inspectie/

 

Onderzoek het dan! Hoe simpel is het?

 

https://www.ad.nl/limburg/inspectie-limburgse-huisarts-moet-stoppen-met-experimentele-behandeling-coronapatienten-br~ad06aac3

 

Gisteren tijdens de persconferentie noemde Rutte naast een vaccin als oplossing nu voor het eerst (!) medicijnen die tot mildere klachten leiden.

51 minuten geleden, AEO zei:

Grapperhaus had het wel erg gezellig op die foto. Tja hoe zullen we het zeggen?

Alle mensen zijn gelijk, maar sommigen zijn gelijker?

 

 

Uit: Animal Farm van George Orwell.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn ondertussen weer nieuwe foto´s opgedoken hij zei dat ze enkel opelkaar stonden voor de foto maar uit nieuwe foto´s blijkt dat het hele feest geen masker gedragen werd en geen  afstand gehouden, dus een leugen over een leugen van deze man. Welkom in het nieuwe normaal!

 

En ze hebben voldoende idioten gevonden in Spanje https://inspanje.nl/algemeen/14303/ruim-voldoende-vrijwilligers-voor-testen-vaccin-tegen-covid-19-in-spanje/

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Penthe zei:

Er zijn ondertussen weer nieuwe foto´s opgedoken hij zei dat ze enkel opelkaar stonden voor de foto maar uit nieuwe foto´s blijkt dat het hele feest geen masker gedragen werd en geen  afstand gehouden, dus een leugen over een leugen van deze man. Welkom in het nieuwe normaal!

 

En ze hebben voldoende idioten gevonden in Spanje https://inspanje.nl/algemeen/14303/ruim-voldoende-vrijwilligers-voor-testen-vaccin-tegen-covid-19-in-spanje/

 

Das niet zo vreemd als je 4700 euro op je rekening krijgt bijgeschreven ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...