Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden, ceesv zei:

Vergeet de feestjes in Duindorp niet.

Klopt en sowieso iedereen die lak heeft en gewoon blijft doen waar hij of zij zin in heeft. Ik zou die mensen graag mee laten draaien op de Covid IC in het ziekenhuis maar dat is natuurlijk een onmogelijk idee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites


42 minuten geleden, kiekiek zei:

 

Lees nou eens goed wat er staat. Stel, er is iets niet goed aan het vaccin, hoe wil je het dan in godsnaam uit je lichaam krijgen? Ik snap dat er hier een hoop ouderen zitten die graag het vaccin willen, maar wacht in godsnaam.

 

Beste allemaal maar zeker kiekiek.

Kiekiek, dat jij je niet laat vaccineren is nu iedereen wel duidelijk maar ga in Godsnaam

jouw anti-vaccinatie-gevoel niet promoten. Vrijheid blijheid. (maar wacht in godsnaam)

Wie ben jij nou om te adviseren, compleet niemand, alles is mogelijk.

 

Hoewel ik niet als mediator wil optreden lijkt het mij inmiddels wel duidelijk wie

nu wel en wie nu niet gevaccineerd wil worden, met alle respect.

 

Maar laten we in hemelsnaam deze discussie achter ons, het is een gebed zonder eind

met mitsen en maren en... de toon wordt steeds grilliger hetgeen we niet moeten

willen op dit board toch?

 

Laten we met zijn allen gaan focussen op de voortgang met betrekking tot besmettingen

en binnenkort (3 weken) de dalingen en daarna de nieuwe te verkrijgen vrijheden.

Iets waar we allemaal naar hunkeren. We zijn immers allemaal Corona-moe geworden

en terecht.

 

Dus breek de discussie over pro- of anti vaccinatie, het is gewoon zinloos geweld.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het corona-19 virus blijft nog jaren actief, is allang al bekend, en ook  mede door personen die zich niet laten vaccineren.

Gegevens op twitter, facebook of telegram houden sommige tegenstanders netjes op de been met hun tegenstrijdige uitlatingen.

Eventueel kan je HIER gegevens vinden die beter uitkomen dan de twitter pulp.

 

Dit hoort er natuurlijk ook bij, hoef je niet te zoeken.KLIK

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, ceesv zei:

Gerrit,

 

Het kan ook heel anders verlopen,  moeder van 1 collega na 3 dagen overleden, vader van andere collega idem.

 

Veel collega's die een mildere vorm gehad hebben houden nog steeds klachten.

 

En er zijn ook mensen die er niets van merken.

 

Hier in de omgeving tal van mensen die besmet zijn of zijn geweest maar niet 1 die er ernstige gevolgen of klachten aan overgehouden heeft.

Ook een oud buurvrouw van in de 70 geeft aan zich een paar dagen beroerd te hebben gevoeld maar die fietst gewoon weer rond zonder verdere klachten.

 

Ik heb het al eens eerder opgemerkt maar als de wetenschap zou weten wie er nu echt ziek van werd en bij wie het nog minder dan een griepje is dan kan de 1e groep ingeënt worden met de vaccins die er nu beschikbaar zijn en hoeft de rest zich vrijwel nergens zorgen om te maken. (en weet Kiekiek ook of hij veilig geen vaccin op hoeft te halen)

Denk alleen dat de farmaceuten er totaal geen belang bij hebben om dit uit te zoeken.

 

Wel zijn er een aantal ziekenhuizen geweest die door bloedonderzoek bij besmette personen al met 93% zekerheid kunnen voorspellen of iemand ernstig ziek wordt of niet.

Feit is dat mensen met flink overgewicht en rokers bij voorbaat met 2:0 achter staan als ze eenmaal besmet zijn. (wellicht de verklaring waarom er zoveel slachtoffers in Amerika vallen)

Daarna komen de mensen met longproblemen en diabetes (welke mate men dan moet hebben heb ik nog niet kunnen vinden) die ook 25% meer kans lopen ernstig ziek te worden.

 

Maar zou men een betrouwbare methode weten te vinden om eenvoudig te voorspellen wie ziek wordt en wie niet dan zijn al die grootschalige vaccinaties ed. totaal overbodig en hoeft alleen maar een bepaalde groep te worden ingeënt.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die mensen zijn bij elk virus in het nadeel, Gerrit, dat spreekt voor zich, als dit soort dingen in je genen zit ga je er eerder aan. Ook bij sommige topsporters en kerngezonde jongeren van 10 tot 40 zit het blijkbaar in de genen en gaan ze eraan kapot of raken blijvend gehandicapt.

Het als argument aanvoeren klinkt een beetje als m'n opa rookte als een ketter maar werd 95, dus roken is niet gevaarlijk en we hoeven er niets aan te doen. Dat velen eraan dood gaan telt dan niet, waarbij het met roken om een zeer lange termijn effect gaat.

 

@Catw, de WHO zit voor compostdenkers bovenin het complot tegen de gewone man. De Trump-adepten geven een goed voorbeeld. Met naar hen verwijzen voor gegevens bereik je de dansleraar-aanhangers in hun facebook en twitter bubble niet.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, gerrit B zei:

 

Ik heb het al eens eerder opgemerkt maar als de wetenschap zou weten wie er nu echt ziek van werd en bij wie het nog minder dan een griepje is dan kan de 1e groep ingeënt worden met de vaccins die er nu beschikbaar zijn en hoeft de rest zich vrijwel nergens zorgen om te maken. (en weet Kiekiek ook of hij veilig geen vaccin op hoeft te halen)

Denk alleen dat de farmaceuten er totaal geen belang bij hebben om dit uit te zoeken.

 

 

Het is op zijn minst opmerkelijk dat de overheden direkt of indirekt verlangen dat iedereen het vaccin gaat nemen.

 

En dat: terwijl het gemiddelde sterftecijfer rond de 82 jaar is, ongeveer 90 % van de sterftes boven de 65 jaar zit. Daaronder zijn opname´s en sterftes aanzienlijk lager of ze merken er helemaal niets van.

 

Richt je dan op die kwetsbare groep, bescherm die, vaccineer die, bescherm de zorgmedewerkers in die groep.

 

Dus je eerste regel: de wetenschap weet dit allemaal dondersgoed, maar waarom dan het hele land op slot gooien en iedereen vaccineren?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Con zei:

 

Beste allemaal maar zeker kiekiek.

Kiekiek, dat jij je niet laat vaccineren is nu iedereen wel duidelijk maar ga in Godsnaam

jouw anti-vaccinatie-gevoel niet promoten. Vrijheid blijheid. (maar wacht in godsnaam)

Wie ben jij nou om te adviseren, compleet niemand, alles is mogelijk.

 

 

Ik adviseer niet echt, ik waarschuw en heb een datum genoemd. Laten we die eerst maar eens afwachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, kiekiek zei:

 

Ik adviseer niet echt, ik waarschuw en heb een datum genoemd. Laten we die eerst maar eens afwachten.

 

Waarom drein je nu door, sluit dit hoofdstuk toch af joh!

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi!

Maar ik denk dat hij nog langer voorzichtig moet blijven, want de immuniteit wordt pas echt goed na de 2e injectie. Ik weet niet hoeveel later die gegeven mag worden bij het vaccin dat hij heeft gekregen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Toch sluit ik dit hoofdstuk af.

  • Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...