Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

29 minuten geleden, kiekiek zei:

 

Je bedoelt de Zelenko cocktail? Inderdaad compleet onbegrijpelijk dat het a) verboden is en b) geen onderzoek naar wordt gedaan. In China hebben ze daar honderden patienten het leven mee gered en ergens in Nederland nog een stuk of 10.

Bron?

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites


42 minuten geleden, kiekiek zei:

 ...maar waar ik echt scheitziek van wordt is de media, die het nog verder gaat opkloppen, waardoor er een angstcultuur is ontstaan in Nederland...

 

Helemaal mee eens, kranten willen graag koppen en lopen constant bijna alles af te zeiken.

Misselijk wordt ik daar van. En heeft meestal geen toegevoegde waarde als alleen, en je

noemde het al een angstcultuur kweken terwijl de regering op eieren loopt. Ga er maar aanstaan.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Penthe zei:

ik moest deze week een pakketje ophalen bij het postkantoor stond daar ruim een uur binnen met allemaal idioten die geen afstand wilden houden enz..

 

Geen wonder dan dat het aantal besmettingen in dat land weer snel aan het oplopen is.

Ik heb deze week ook een pakketje opgehaald, maar stond na drie minuten weer buiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zink de afweer stimuleert is al tig jaren bekend. Zinksulfaat wordt vrij slecht opgenomen, zinkcitraat veel beter. Daarom slik ik dat al jaren als supplement.

Azitromycine is een breedspectrum antibioticum dat tegen veel bacteriesoorten werkt en zal dus bijkomende bacteriele infecties tegengaan.

 

Dat die 2 dingen helpen spreekt dus voor zich, het 1e preventief, het 2e bij een infectie met stevige klachten.

 

Van Hydrochloroquine is inmiddels in grote onderzoeken aangetoond dat het voor geen meter werkt tegen covid19.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, minplus zei:

Van Hydrochloroquine is inmiddels in grote onderzoeken aangetoond dat het voor geen meter werkt tegen covid19.

 

Klopt helemaal, maar die cocktail op het juiste moment inzetten is nog nooit wetenschappelijk onderzocht.

8 minuten geleden, Penthe zei:

Ik heb een nier ziekte gehad in mijn jeugd en heb nog maar 1 nier.

 

OK dan snap ik jou angst wel Penthe:

 

https://www.radboudumc.nl/afdelingen/nierziekten/adviezen-coronavirus

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, kiekiek zei:

 

Klopt helemaal, maar die cocktail op het juiste moment inzetten is nog nooit wetenschappelijk onderzocht.

 

OK dan snap ik jou angst wel Penthe:

 

https://www.radboudumc.nl/afdelingen/nierziekten/adviezen-coronavirus

Het heeft ook geen enkele zin de cocktail te onderzoeken als de 3 losse bestanddelen apart uitvoerig onderzocht zijn en 2 ervan werken prima in dit verband en de derde doet niets.

Je kunt dan net zo goed die 2 bestanddelen in combinatie ranja onderzoeken; of met water.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat die huisarts Rob Elens vertelde was, dat Hydroxychloroquine in combinatie met zink moet worden gebruikt. En het moet in de beginfase van de ziekte worden gebruikt, want als je het gaat gebruiken als de patiënt al in het ziekenhuis ligt, dan ben je te laat.

We moeten beseffen dat er al heel wat onderzoeken zijn gedaan, maar je moet de juiste dosis gebruiken, en er vroeg mee beginnen. Er zijn ook onderzoeken gedaan met zeer hoge doses, en dan vergiftig je de patiënt. Ik heb ook op een website gelezen dat Hydroxychloroquine gevaarlijke bijwerkingen zou hebben, er stond een hele lijst van angstwekkende opsommingen, je kon er zelfs blind van worden. Terloops werd dan wel vermeld dat deze gevaren golden bij te hoge doseringen, maar dat zegt natuurlijk niets. Wel wordt op deze manier dit medicijn in een kwaad daglicht gezet.

Als ik mij niet vergis moet er voor de behandeling van Covid-19 in totaal 4 keer 200 milligram gebruikt worden, verdeeld over de dag. Maar toen de WHO 4 keer 2 gram gebruikte tijdens een onderzoek ging het fout, en werden de patiënten vergiftigd!

Ik vertrouw dit soort instanties dan ook niet. Ik ga liever af op dokters die in de praktijk patiënten genezen hebben met dit medicijn in de juiste dosering.

De tijd zal het leren, er komen steeds meer bewijzen beschikbaar, en ik kan me zo voorstellen dat er misschien over enige tijd ooit nog eens een parlementaire over deze kwestie gehouden zal worden.

Hopelijk zal dat dan uiteindelijk leiden tot strafrechterlijke vervolging van degenen die deze geneeswijze hebben geblokkeerd.

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, AEO zei:

Ik vertrouw dit soort instanties dan ook niet.  Ik ga liever af op dokters die in de praktijk patiënten genezen hebben met dit medicijn in de juiste dosering.

Je gelooft dus niets van de uitslag van meerdere wetenschappelijke testen uitgevoerd over de hele wereld waaruit blijkt dat het weinig tot niets bij draagt aan de genezing.

Maar je gelooft wel een paar dokters die beweren dat ze mensen hebben genezen maar er geen enkel bewijs voor hebben?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, Pionewbie zei:

Je gelooft dus niets van de uitslag van meerdere wetenschappelijke testen uitgevoerd over de hele wereld waaruit blijkt dat het weinig tot niets bij draagt aan de genezing.

 

 

 

Sjonge lees nou eens goed: er zijn alleen onderzoeken gedaan naar ALLEEN Hydroxychloroquine, maar geen onderzoeken van die cocktail.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, AEO zei:

Wat die huisarts Rob Elens vertelde was, dat Hydroxychloroquine in combinatie met zink moet worden gebruikt. En het moet in de beginfase van de ziekte worden gebruikt, want als je het gaat gebruiken als de patiënt al in het ziekenhuis ligt, dan ben je te laat.

We moeten beseffen dat er al heel wat onderzoeken zijn gedaan, maar je moet de juiste dosis gebruiken, en er vroeg mee beginnen. Er zijn ook onderzoeken gedaan met zeer hoge doses, en dan vergiftig je de patiënt. Ik heb ook op een website gelezen dat Hydroxychloroquine gevaarlijke bijwerkingen zou hebben, er stond een hele lijst van angstwekkende opsommingen, je kon er zelfs blind van worden. Terloops werd dan wel vermeld dat deze gevaren golden bij te hoge doseringen, maar dat zegt natuurlijk niets. Wel wordt op deze manier dit medicijn in een kwaad daglicht gezet.

Als ik mij niet vergis moet er voor de behandeling van Covid-19 in totaal 4 keer 200 milligram gebruikt worden, verdeeld over de dag. Maar toen de WHO 4 keer 2 gram gebruikte tijdens een onderzoek ging het fout, en werden de patiënten vergiftigd!

Ik vertrouw dit soort instanties dan ook niet. Ik ga liever af op dokters die in de praktijk patiënten genezen hebben met dit medicijn in de juiste dosering.

De tijd zal het leren, er komen steeds meer bewijzen beschikbaar, en ik kan me zo voorstellen dat er misschien over enige tijd ooit nog eens een parlementaire over deze kwestie gehouden zal worden.

Hopelijk zal dat dan uiteindelijk leiden tot strafrechterlijke vervolging van degenen die deze geneeswijze hebben geblokkeerd.

 

 

Ik las een tijdje geleden al dat er in nederlandse ziekenhuizen wel veel gebruik gemaakt is van chloroquine, zonder resultaat en ze zijn toen gestopt op 1 mei. Waarschijnlijk een te hoge dosis van chloroquine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik houd er helemaal niet van om te speculeren mijn geloof is altijd gebaseerd op "feiten" Dus gezien de feiten is er helemaal nog niets wat helpt tegen Corona en nu er steeds meer mensen komen die na besmet te zijn geweest weer besmet raken gaat het verhaal van de anti body´s ook voledig in rook op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...