Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten


Er zijn zeker wel zaken die kunnen helpen het te doorstaan:

 

Zorgen dat je niet moddervet bent, conditie op peil brengt en dan je vingers maar kruisen als je het krijgt. Daarnaast je niet mengen in grote menigten kan ook helpen, zo min mogelijk met je handen aan ogen, neus en mond komen en persoonlijke hygiëne in achte nemen. 

 

Dhr. Johnson bijvoorbeeld spreekt uit ervaring (zware mensen al dan niet icm aandoening) en deelt het dan dus ook. Het is geen medicatie maar kan wel preventief helpen het beter te doorstaan. In mijn directe omgeving ken ik er 6 die het gehad hebben waarvan 2 ziekenhuis, rest was nog minder dan normale verkoudheidsklachten. Kan dus alle kanten op en dat maakt het zo listig.

 

Maar de beer is inmiddels al lang los en het is dweilen met de kraan open heb ik het idee. Daarbij 'valt' het aantal slachtoffers tov aantal besmettingen ietwat tegen en dat motiveert dan ook niet echt voor de meesten (jongeren al helemaal niet, zoals eerder al aangegeven, die hebben de hersenpan niet op oorzaak/gevolg staan, dat komt later pas..).

Ook voorbeelden als Grapperhaus en zijn bruiloft zijn niet helpend te noemen, menselijke reactie is dan ook: als hij het doet, ja boeien..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-8-2020 om 12:30, Tonskidutch zei:

ja zal nog effe duren, waarom ook niet?

tegen beter weten in feestjes en huwelijken vieren doen jullie dat maar

maar kom niet in mijn buurt

leesvoer

https://www.nrc.nl/nieuws/2020/08/28/oxford-heeft-nu-de-beste-papieren-a4010137

 

 

 

Good luck tonski, ik ga mijn leven niet riskeren met een onder druk in elkaar geknutseld prikje, wat volgend jaar al niet meer werkt, omdat het virus alweer is gemuteerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gaat zo´n prik ook niet halen wie weet ben je na zo´n prik een jaar later dood door onverwachte bijwerkingen. Anti lichamen kan dat prikje je ook niet geven aangezien die niet blijven bestaan.

 

Ondertussen breekt men in Spanje alle records met nieuwe besmettingen, deze liggen nu velen malen hoger dan in Maart. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nope de officiele cijfers van Sanidad kloppen voor geen meter en de link die jij geeft gaat uit van de telling van Sanidad. Sanidad zegt 146 Barcelona op TV zegt men echter 1498 besmette personen in de laatste 24 uur. De mensen hier kijken al niet meer naar de officiele cijfers van de regering aangezien die echt onzin zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Penthe zei:

Nope de officiele cijfers van Sanidad kloppen voor geen meter en de link die jij geeft gaat uit van de telling van Sanidad. Sanidad zegt 146 Barcelona op TV zegt men echter 1498 besmette personen in de laatste 24 uur. De mensen hier kijken al niet meer naar de officiele cijfers van de regering aangezien die echt onzin zijn.

 

Sanidad is de Spaanse RIVM Penthe? En wie weet klopt de spaanse tv de cijfers wel op kan ook natuurlijk.

aangepast door kiekiek
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wel iets wat ik me regelmatig afvraag.

Je ziet op TV telkens dat ze met wattenstaafjes diep de neus en de keel in gaan.

Maar als ik besmet ben en een keer hoest of kuch en zelfs dat niet doe maar lang genoeg met anderen in dezelfde ruimte bevindt dan is een ander al besmet.

Waarom dan toch zo diep met een wattenstaafje naar binnen?

Ook hoor je dat er steeds meer meetpunten komen waarmee ze in het rioolwater aantonen hoe hoog de mate van besmetting in dat gebied is.

Dan vraag ik me af waarom er geen testen zijn waar ze simpel de ontlasting kunnen testen?

Zo kun je simpel voorkomen dat besmette mensen nog gaan rijden/ of zich juist niet laten testen uit angst voor die lange wattenstaafjes en kun je thuis gewoon wat op de post gooien en een paar dagen later weet of je besmet bent of niet.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik merk dat hier nog steeds wordt tegengesproken dat Hydroxychloroquine werkt, nou, dan raad ik deze mensen toch aan om deze video te gaan zien:

 

 

Ik heb al eerder gezegd dat de juiste dosering cruciaal is, en dat het moet worden gebruikt in combinatie met zink, en in een vroeg stadium.

Er zijn inderdaad meerdere onderzoeken geweest waaruit zou blijken dat het niet werkt, maar die onderzoeken zijn op een verkeerde wijze uitgevoerd.

In deze video kunnen jullie dat zelf gaan zien en beoordelen. Beheersing van de Engelse taal is noodzakelijk.

 

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...