Ga naar inhoud


Q YOU HD heeft CD verlaten


Emekli

Aanbevolen berichten

In al hun goedheid heeft CD maar weer eens een zender er uit gegooid, kort na Film Europe.

Ik keek wel niet naar Q YOU HD maar het gaat om het principe.

Hoeveel zenders zijn er nu al niet verdwenen zonder dat er iets anders voor terug kwam?.

De prijs van het abo dan verlagen zit er niet in, gewoon maffia praktijken ja.

En waarom zenders die ook in HD te zien zijn gewoon in SD uitzenden, zij leven nog in de middeleeuwen.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Verbaast mij hoe lang die Youtube zender erbij gebleven is. In al die jaren bij CD alleen bij de start ooit een keer gekeken. Daar mist echt niemand iets aan...

Alleen zou het CD sieren om dat tijdig kenbaar te maken

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@tonski, ik keek er nooit naar.

@Mimisku, helemaal mee eens en prijs van abo naar beneden of meer zenders van SD naar HD.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou nog steeds heel blij zijn als het volledige Discovery pakket zouden toevoegen. Er mogen van mij nog veel meer van die pulpzenders verwijderd worden... Als ze daar wat kwalitatiefs voor terug geven. Liever 30 mooie (HD) kanalen dan 300 13 uit een dozijn reclame kanalen waar niemand om vraagt.

En Canal Digitaal: COMMUNICEER!!!!!

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit lezen we toch al jaren beste abonnees,

er wordt telkens aan de verkeerde deur geklopt om een klacht inzake CD haar handel en wandel

 

Er staat letterlijk in de voorwaarden van de levering dat men zich het recht voorbehoud (bij CD) wijzigingen in het zenderpakket te doen.

Gewoon slikken of stikken dus.

Pleasant Street

Tim Buckley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb eerder de indruk dat Q You de stekker uit zijn uitzendingen in Europa heeft getrokken.

Ook andere providers in Europa hebben de doorgifte (moeten) staken.

Iedereen is klaarblijkelijk zonder melding vooraf overvallen, ook Canaldigitaal.

 

Wat er niet meer is kan je als provider niet meer doorgeven.

Kingofsat info.

 

Kanalenkerkhof

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk dat die zender weg is. Wel jammer dat Film Europe verdwenen is.

Wel, kunnen we dan nu eindelijk nog eens wat Vlaamse kanalen in HD ipv SD krijgen aub?

Er is nog veel werk aan de winkel.

 

 

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Op 18-4-2020 om 11:50, Mimisiku zei:

Ik zou nog steeds heel blij zijn als het volledige Discovery pakket zouden toevoegen. Er mogen van mij nog veel meer van die pulpzenders verwijderd worden... Als ze daar wat kwalitatiefs voor terug geven. Liever 30 mooie (HD) kanalen dan 300 13 uit een dozijn reclame kanalen waar niemand om vraagt.

En Canal Digitaal: COMMUNICEER!!!!!

Inmiddels weet je dat ook dát niet gaat gebeuren. 

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb heel duidelijk gemeld dat als hun plannetje doorgaat en ik voor ‘mijn’ veel bekeken zenders moet uitwijken naar een simpel Ziggo pakket, dat ik stop met betaalTV via satelliet en behoud de schotel voor FTA Duits en Engels waar ik toch al veel naar kijk.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het aan BJ ligt zijn de Engelse FTA zenders over niet al te lange tijd gecodeerd, om ze nu online te kunnen zien is ook al een hele gedoe en overal wordt voor de Engelse FTA zenders online een bijdrage gevraagd.

 

Heel de TV wereld is aan het veranderen maar wel in het nadeel van de kijkers.

 

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...