Ga naar inhoud


hoe kun je het beste pisvlekken verwijderen


edbe

Aanbevolen berichten


  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Da's idd. een prima benoeming in de huidige corona-tijd. We hebben er dan wel helaas opeens gigantisch veel tokkies bij.

 

Of zouden het toch heel andere groepen mensen zijn? En zouden steuntrekkers mensen met grote financiële problemen zijn en aso's gewoon meestal uiterst vervelende mensen met af en toe positieve kanten, los van of ze 100 per maand of nog minder of 100.000 over houden voor wat eten en los van de corona-crisis?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, Tonskidutch zei:

het is zelfs een Gemeente en Vestingstad dus geen dorp

Al 700 jaar. 
Maar voor mij is het een dorp. Net als Maastricht. 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, edbe zei:

 

ik noem het steuntrekkers

 

Dat hoeft niet, ze zitten in alle lagen van de bevolking. In dit geval denk ik dat het iemand met een bijstandsuitkering is, haar dochter niet op dat adres ingeschreven staat, echter er toch woont. De betreffende woning is een jaar geleden via de WMO toegewezen, in het begin met de verhuizing denk je dan, ach, wat spanning door de verhuizing, echter duurt dat geen jaar. De rest van de familie woont vermoedelijk bemiddeld schuin aan de overkant, hebben 1 of 2 auto's en onderling is met grote regelmaat ruzie, laatst i.v.m. dat er iemand van hier boven zonder toestemming in een auto gereden heeft en een bekeuring binnen gekomen was.

 

Het zal mij niet verbazen als er in één of beide woningen een kwekerij aanwezig is, hier boven gedeald wordt, echter kan door het Coronavirus vermoedelijk tijdelijk geen prostitutie plaats vinden.

 

Oma woont hier boven, is ergens begin 40, haar dochter schat ik net op of boven de 18 en heeft een kind die al loopt, of beter gezegd rent.

 

Ik het een sterk vermoede van flinke fraude, toen ik haar irritante dochter weer zag en na een opmerking van haar, haar confronteerde met dat ze zeker ook hier boven woont. Meteen ontkennen, liegt net zo veel als haar moeder, sinds die opmerking van mij is het ineens een heel stuk rustiger.

 

Dit lijkt mij wel duidelijk dat hier iets gaande is, ik heb een hekel aan verlinken, maar bij flinke overlast heb ik daar weinig moeite mee.

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, ilseonline said:

 

Oma woont hier boven, is ergens begin 40, haar dochter schat ik net op of boven de 18 en heeft een kind die al loopt, of beter gezegd rent

Dat is de ellende. Die lui neuken als de konijnen en werpen regelmatig een jong. Straks zit de hele straat vol.....

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, moonchild zei:

Dat is de ellende. Die lui neuken als de konijnen en werpen regelmatig een jong. Straks zit de hele straat vol.....

 

Liever niet, daar de straat in het winkelcentrum wel erg lang is. 😉

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, ilseonline zei:

ik heb een hekel aan verlinken, maar bij flinke overlast heb ik daar weinig moeite mee.

Parasieten moet je uitroeien.

3 minuten geleden, Penthe zei:

Of je het nu wilt of niet het aantal Tokkies zal toch blijven groeien dat doet het al jaren en je bemerkt ook door de jaren heen dat het steeds weirder wordt allemaal.

Ja daar zeg je zoiets. Een Tokkie die zelf geen fatsoenlijke opvoeding heeft gehad kan niets overbrengen aan de nakomeling. Dus krijg je Tokkietokkies.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Penthe zei:

Of je het nu wilt of niet het aantal Tokkies zal toch blijven groeien dat doet het al jaren en je bemerkt ook door de jaren heen dat het steeds weirder wordt allemaal.

De oppervlakkigheid in de samenleving zal alleen maar toenemen met de expansie van de bevolking.

Maar ja, de economie is ook belangrijk.🙄

 

 

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...