Ga naar inhoud


Hoogste korting haalbaar om klant te blijven?


lujo

Aanbevolen berichten


Gewoon via ziggo tv kijken

is wel duurder geworden,nu 19,95

Maar heb je wel overal in huis tv met je eigen box 

kun je dus gewoon opnemen en kijken en reclame wegzappen

1 kabelbox met fbc tuner en elders in huis client boxjes via fallback

standaard digitale tv wordt voorlopig nog niet uitgezet dus behoorlijk toekomstproof

 

enige nadeel ,als je dat al een nadeel vindt,is dat t geen HD is


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met al die herhalingen en reclame maakt het niet uit of het SD of HD is.... Ik heb geloof ik rond 2009 iets opgenomen. Gebruikte software om de reclame te snijden. Werd op een gegeven moment meer reclame dan film. Toen maar gestopt... Wil ik écht iets hebben, roep ik mijn nieuwsgroepen even aan...

  • Bedankt 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja door de vele reclames welke ook vrij vaak tegelijk zijn wordt t steeds irritanter

Even wegzappen is er niet meer bij nu.

 

Snap heel goed dat mensen een prijsverhoging ook niet meer pikken

en een illegaal iptv abo nemen

dezelfde reclames maar stukken goedkoper,alleen hopen dat je na 2 maanden nog beeld hebt😂

aangepast door Gerard 76
Edit


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-8-2020 om 09:05, Tonskidutch zei:

en jij vraagt je wel eens af wat je tegen al die reclame kan doen ?

 

happy_001.gif

 

GFK Intomart is puur een onderzoeksbedrijf, die geeft geen reclame, wel punten die om te zetten zijn in een beperkte selectie waardebonnen.

 

Als je het over de reclame hebt op TV, dan hebben ze aan mij een verkeerde, ik kijk over het algemeen in de niet gunstige tijdstippen om te adverteren. 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Ik heb deze week contact gehad met CD en ben netjes te woord gestaan. De CD-medewerker was vriendelijk maar 'streng'. Hij kon niet meer bieden dan een schotelset terwijl ik al 20 jaar klant.  

[VU+ Uno 4k SE 8.3] [VU+ ZERO 4k OpenPli 8.3] [ET7000 OpenPli 8.x]

[Cahors BiG BiSAT - 1.9E, 9E, 13E, 19.2E, 23.5E, 28.2E & 5W]

[Diseqc switch - 2x Edison 10/1] [Diseqc switch - 1x Maximum 4/1]

[1.9E & 9E - 2x LNB Alps Twin] [13E, 23.5E & 28.2E - 3x LNB Evo Quad] [19.2E - LNB Alps Quad] [5W - LNB Inverto Black Ultra Twin]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn afscheid van CDS ook allemaal beloftes en korting... Heb ze netjes uitgelegd dat het niet eens zozeer ging om de prijs, maar om de gewone 'pulp'. Ze bieden niets exclusiefs meer, hetzelfde krijg je via de kabel. Vroeger kon je bij CDS aka Satelliet exclusieve kanalen abonneren die de NL kabel niet aanbood.. Nu is alles gelijk....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-12-2020 om 10:41, Mimisiku zei:

Bij mijn afscheid van CDS ook allemaal beloftes en korting... Heb ze netjes uitgelegd dat het niet eens zozeer ging om de prijs, maar om de gewone 'pulp'. Ze bieden niets exclusiefs meer, hetzelfde krijg je via de kabel. Vroeger kon je bij CDS aka Satelliet exclusieve kanalen abonneren die de NL kabel niet aanbood.. Nu is alles gelijk....

CD biedt nu wel Canal+ series aan. Ik maak hier geen gebruik van en gaat via App/IPTV. Ik vind erg jammer dat Eurosport niet meer beschikbaar is. Maar goed wil niet te veel off topic gaan.

[VU+ Uno 4k SE 8.3] [VU+ ZERO 4k OpenPli 8.3] [ET7000 OpenPli 8.x]

[Cahors BiG BiSAT - 1.9E, 9E, 13E, 19.2E, 23.5E, 28.2E & 5W]

[Diseqc switch - 2x Edison 10/1] [Diseqc switch - 1x Maximum 4/1]

[1.9E & 9E - 2x LNB Alps Twin] [13E, 23.5E & 28.2E - 3x LNB Evo Quad] [19.2E - LNB Alps Quad] [5W - LNB Inverto Black Ultra Twin]

Link naar reactie
Delen op andere sites

CDS biedt absoluut niets meer wat de kabel ook biedt. Daarvoor zijn de abo-kosten gewoon te hoog! Tel daarbij op dat ze Oost-Europees geörienteerde zenders in het NL pakket schuiven die ze 'gratis' vanuit M7-zuster SkyLink doorprikken. CDS luistert absoluut niet naar de wensen van de NL abonnee. Ze willen geld zien en niks anders.. Bij minder kanalen zou de abo-prijs omlaag moeten gaan.. Dus maar 'pulp' kanalen erbij... Toen CDS noodgedwongen de Discovery kanalen moest uitschakelen was voor mij de maat vol....

Ondanks de CI+ module van Joyne is dit qua prijs veel interessanter temeer omdat je de Vlaamse commerciëlen kunt bijboeken... CDS kaart eruit, TVV kaart eruit...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Wij zijn hier van die trouwe 'slapers' die CD zo graag in het abbobestand heeft. Ik heb het wel eens met mijn partner erover gehad om de boel maar op te zeggen, maar zij wil dat echt niet.

 

Volgend jaar wordt hier in het buitengebied glasvezel aangelegd en ik heb al een TV abonnementje bij de provider (Kabel Noord) uitgezocht.

Kan niet wachten tot ik die CD boeven de deur kan wijzen. 

En hetzelfde voor die KPN ADSL maffia (6Mbs lijntje voor 40 euro per maand).

aangepast door MarkViaSat
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn niet zozeer 'boeven' maar maakten gebruik van hun monopoly positie. Die hebben ze sinds 2017 niet meer. Ze zijn tanende en 'als de dood' dat de prijs omlaag moet. Dus liever ongewenste kanalen erbij... 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Pas maar op, het gras lijkt altijd groener bij de buren, maar het zijn allemaal "providers".

Ben benieuwd naar je ervaringen met de provider settop box die men je ter beschikking gaat stellen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij stellen geen hoge eisen aan de ontvanger. Wij hebben nu ook slechts zo'n ingebouwde DVB-S2 ontvanger in een Samsung TV uit 2010. Dat zapt erg langzaam en veel kun je er niet op instellen. Heb wel eens gekeken naar zo'n Dreambox (ik ben wel een Linux liefhebber), maar ach zoveel tv kijken we ook niet en ik vind het wel fijn om niet nog een apart kastje plus afstandsbediening erbij te hebben.

 

Waar ik mij meer zorgen over maak is dat straks, als dat glasvezel netwerk hier operationeel is, de boel gewoon wordt opgekocht door KPN en dat ze dan gewoon weer verder gaan met uitmelken.   

aangepast door MarkViaSat
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...