Ga naar inhoud


Hoogste korting haalbaar om klant te blijven?


lujo

Aanbevolen berichten

24 minuten geleden, MarkViaSat zei:

Wij stellen geen hoge eisen aan de ontvanger. Wij hebben nu ook slechts zo'n ingebouwde DVB-S2 ontvanger in een Samsung TV uit 2010. Dat zapt erg langzaam en veel kun je er niet op instellen. Heb wel eens gekeken naar zo'n Dreambox (ik ben wel een Linux liefhebber), maar ach zoveel tv kijken we ook niet en ik vind het wel fijn om niet nog een apart kastje plus afstandsbediening erbij te hebben.

 

Waar ik mij meer zorgen over maak is dat straks, als dat glasvezel netwerk hier operationeel is, de boel gewoon wordt opgekocht door KPN en dat ze dan gewoon weer verder gaan met uitmelken.   

Als je niet zoveel kijkt is dan NLziet niet interessant?

 

is 70%goedkoper dan CD basisabo 

en idd een budget adsl abo met 20mb is dan snel zat

 

scheelt je al gauw 30 euro p maand


 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb mijn abo ook opgezegd. Wilden me een lager abo geven om de kosten te drukken.

 

 

Wat je zo al hoort over toch nog wat extra afschrijvingen te verrichten, deden ze dus bij mij ook.

Na een telefoontje, zouden het corrigeren, maar had het al terug geboekt. Wat gebeurt er afgelopen week nog eens afgeschreven.

 

Dus mensen even in de gaten houden.

 

 

VU+ Solo2 - 1TB ssd - VTi 13
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat administratieve deel van CDS is inderdaad het grootste probleem. 3 kaarten opgezegd: kreeg maar van 1 een bevestiging. Gebeld, komt soms een week later..Mooi niet! Weer gebeld, dan doen we die 2 kaarten per 11-01-2021. Dacht het niet!! Alle drie op 3-01 opgezegd.. Twee dagen later wel de opzegging per post... Zoals ik al vermeldde: CDS is tanend en doen echt alles om je centen te pikken. Dagenlang gebeld met aanbiedingen, korting op dPlay (om Discovery te kunnen kijken). Heb ze proberen uit te leggen dat dit de omgekeerde wereld is. Ik betaal er al voor via het CDS abo! Waarom zou ik duur blijven betalen voor die pulp én een apart abo bij dPlay? Konden ze natuurlijk geen antwoord op geven.. Toen hetzelfde maar 2 jaar bijtekenen, 3 dagen later weer maar met 1 jaar bijtekenen. Heb ze toen iets minder vriendelijk vertelt dat het gewoon oplichters zijn. Geen prijsverlaging (wat zou moeten), maar verdubbeling middels los dPlay abo... Ze zijn de weg helemaal kwijt.. En dat is klaarblijkelijk het verdienmodel bij alle providers... 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

CDS is geen eerste levensbehoefte voor de meeste huishoudens in Nederland, TV met een hoog irritatiefactor, en wegens de irritante reclames al helemaal niet.

 

Het wordt tijd dat de aanbieders van televisie stations het gratis wegens de reclames gaan aanbieden, voor NPO 1, 2 en 3 wordt genoeg belasting betaald, echter proberen ze met NPO plus er nog meer uit te trekken, terwijl dat met belastinggeld (grotendeels?) betaald wordt.

 

TV is bij mij net een aquarium, het beweegt, als extra komt er geluid uit waar ik meestal niet naar luister, gelukkig zit er ook een uit knop op elke afstandsbediening.

 

aangepast door Miauw

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Miauw zei:

TV is bij mij net een aquarium,

dat lijkt een leuke vergelijking, maar als je het de aquarium hobbyisten vraagt hebben die helemaal geen TV

ja misschien hun vrouw :grin:

 

Op 29-12-2020 om 11:23, Mimisiku zei:

Ze zijn de weg helemaal kwijt.. En dat is klaarblijkelijk het verdienmodel bij alle providers... 

Ja eigenlijk zijn we zelf de weg kwijt, want waar kan je dan nog een leuk TV abonnement afsluiten?

 

Het wordt tijd voor een splitsing tussen de TV behang kijker en de TV thema kijker.

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon die reclame eruit. Die Luxemburgse zooi weg.. Gewoon weer 2 of 3 netten en het geld gebruiken voor eigen (lees nieuwe) producties. Kon vroeger ook (en met veel minder geld)... Die TV wereld is helemaal de weg kwijt....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Tonskidutch zei:

En dan de prijs naar <<< 9,50€ misschien?

yeah keep on dreaming

Of ben je betalend lid van de KRO

M7 en alle andere providers verdienen aan doorgeven van meuk, dat is de realiteit.

 

Korting is een onderbroek met bretels.

En waarom kost dat dan €34,95 terwijl een standaard Ziggo €18,90 kost? Dezelfde meuk, dezelfde leverancier.. Juist! Omdat ze geld willen zien...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk heus wel TV, maar vrijwel altijd de NPO kanalen, echter soms dat ik met echte aandacht kijk.

 

Als ik een vragenlijst over wat ik gisteren op TV gezien heb, dan moet ik altijd even goed nadenken, tenzij ik met mijn volle aandacht gekeken heb.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-12-2020 om 20:38, Gerard 76 zei:

Als je niet zoveel kijkt is dan NLziet niet interessant?

 

is 70%goedkoper dan CD basisabo 

en idd een budget adsl abo met 20mb is dan snel zat

 

scheelt je al gauw 30 euro p maand

Wij kunnen hier in het buitengebied geen 20Mbps over ADSL krijgen. We hebben nu 6Mbps en dat is het maximum (te ver van de wijkcentrale).

Ik heb ook wel eens bij andere providers gekeken, maar die leveren hier helemaal geen ADSL, en die enkele die het wel doet die vraagt ook (bijna) 40 euro p/m.

KPN heeft hier dus (nu nog) een monopolie en dat melken ze maximaal uit. Zij weten ook wel dat er hier glasvezel komt en vanaf het moment dat dat definitief werd besloten hebben ze de ADSL prijzen van 25 euro p/m verhoogt naar 40 euro. Zij weten ook wel dat iedereen straks toch weg gaat bij hun. Vandaar mijn sterke bewoording van ADSL maffia. Bah!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, MarkViaSat zei:

Wij kunnen hier in het buitengebied geen 20Mbps over ADSL krijgen.

en 5G van T-Mobile is niks voor je? (met draadloos TV kijken)

 

op sommige plekken is het eenvoudig onmogelijk beter dan 6Mbit/s te krijgen

op sommige plekken is helemaal geen verbinding met koper (ik zat er zelf mee in Dresden en moest wel 3G/LTE nemen)

 

maar de canaldigitaal abonnementen zijn gewoon te duur voor de doorsnee kijker die ook andere alternatieven kan abonneren!

 

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Tonskidutch zei:

en 5G van T-Mobile is niks voor je? (met draadloos TV kijken)

 

op sommige plekken is het eenvoudig onmogelijk beter dan 6Mbit/s te krijgen

op sommige plekken is helemaal geen verbinding met koper (ik zat er zelf mee in Dresden en moest wel 3G/LTE nemen)

 

maar de canaldigitaal abonnementen zijn gewoon te duur voor de doorsnee kijker die ook andere alternatieven kan abonneren!

 

tele2 heeft hetzelfde abbo als t-mobile, maar is goedkoper, 27€ p/mnd, unlimmitted en per maand opzegbaar.....

 

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...