Ga naar inhoud


Vanaf dit jaar bruine piet ipv zwarte piet (zwarte piet racisme).


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten


Ik ben als kind eigenlijk best wel sexueel misbruikt.

Moest namelijk altijd zingen: "de zak van Sinterklaas, Sinterklaas, Sinterklaas, oh jongens het was zo´n baas"

Misschien moet ik daar nu ook maar eens een protest tegen aantekenen.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Lees voor de aardigheid de verhalen van Bomans eens terug. (Sint sinds 1943)

Hij heeft diepgravend onderxoek gedaan naar de echte sinterklaas en hem ook bezocht.

In die tijd was slechts het wijzen naar de zak al voldoende om de demonstranten te doen verbleken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben als kind eigenlijk best wel sexueel misbruikt.

Moest namelijk altijd zingen: "de zak van Sinterklaas, Sinterklaas, Sinterklaas, oh jongens het was zo´n baas"

Misschien moet ik daar nu ook maar eens een protest tegen aantekenen.

En dat boek dan van de Sint waar alles in staat over wat je allemaal hebt uitgevreten het afgelopen jaar.

De grofste privacy schending! 

En de Sint leest het nog hardop voor ook. Waar iedereen bij is!  En de zwartepieten weten alles al, want die staan al klaar met die zak.

En je kon vroeger niet terecht bij een (kinder)ombudsman. Of  bij Jeugdzorg. Alleen binnenvetten kon je.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bij verbleken moet je de stem van Bomans denken!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onze eigen zwarte piet

 

post-32015-0-38771500-1416146653.jpg

 

Gewoon zwart gemaakt en niemand had er problemen mee dat ze onder de schmink blank was.

Enige die er problemen mee had was oma die geen pepernoten kreeg omdat die immers voor de kinderen waren en niet voor oma's.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn er zelfs die het in vraag stellen om gans dit gebeuren te herzien en eventueel af te schaffen.

http://www.demorgen.be/opinie/wat-belet-ons-om-het-hele-gedoe-met-die-knecht-helemaal-in-de-zak-te-steken-a2121056/256Oc4/

je kan een deeltje lezen, de morgen digitale abonee's kunnen het ganse artikel lezen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal opgeklopt media gedoe.

Blijkbaar hebben die niets beters te doen dan hier over te schrijven.

Laten ze zich eens gaan verdiepen in echt journalistieke zaken ipv. met dit soort zaken makkelijk proberen te scoren.

Dit soort artikelen horen in mijn ogen meer thuis in de roddelbaden bij de kapper en niet in een zichzelf respecterende krant oid.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben sommige van die klagende onmensen de roe te veel gekregen ,
kwam dus sint & piet nooit bij hen langs ?? Och arme :(  :(  :(  :(

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Geen sinterklaas intocht in Stockholm

Nederlandse kinderen in de Zweedse hoofdstad Stockholm zullen dti jaar de  feestelijke intocht van Sinterklaas en Zwarte Piet moeten missen.

Op 30 november zou Sint en Piet onthaald op Skeppsbron, midden in het centrum van de stad, maar is nu geschrapt.

De organiserende Hollandse club heeft hiertoe besloten na klachten uit de Zweedse gemeenschap welke vinden dat Zwarte Piet gediscrimineerd wordt.

 

QUOTE:

Van wat wij hebben begrepen spreekt hij Nederlands met een dom accent, gedraagt hij zich kinderachtig en ondeugend.

 

http://www.dhcs.se/index.php/information-about-sinterklaas-celebration/#more-1662

 

We respect the feelings and opinions of different groups in the Swedish society and will not portray Piet as a black painted helper anymore.

 

 

Nog even en alles wordt afgeschaft omdat iemand zich beledigd voelt door wat dan ook.

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...