Ga naar inhoud


Griekenland crisis


Frans B

Aanbevolen berichten


het is raar dat de rijken (reders etc) in Griekenland nog geen cent hebben bijgedragen aan een oplossing, met een noodwet kan dit zo gewijzigd worden...

 

Die dan door de rechter weer teruggedraaid zal worden en dan zijn de Grieken weer waar de Grieken begonnen zijn.

Terug bij af.

In Nederland speelt zich momenteel iets soortgelijks af.

Een clubje spaarders (10.000) spant voor 10 gedupeerden een geding aan tegen de staat over de rendement heffing van 4% van het spaargeld.

Waarschijnlijk gaat de rechter mee en veroordeeld de staat tot terug betalen van de teveel geinde belasting.

De staatssecretaris Eric Wiebes heeft al aangeven dat het geding bij toekenning voor alle 10.000 bezwaarschrift schrijvers gaat gelden.

 

Dit is alleen als voorbeeld dat niets zeker is. Besluiten van regeringen moeten ook aan de wet getoetst kunnen worden.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jouw argumenten komen van internet, er is weinig tot niets van je zelf bij.

Alleen je eigen commentaar is van jou, en die zijn al als onzin af geserveerd.

Als je het nodig vind blijf ik dit wel onder ieder bericht van je schijven, zelf zie ik de zin er niet van in.

 

Maar we gaan weer terug naar de Griekenland crisis.

Heb je daar nog iets over te melden misschien.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@johan45

In cyprus is gewoon een wet aangenomen die de spaarsaldi boven een bepaald bedtag afroomde. Dat was op basis van een aangenomen wet.

 

De rijke cyprioten hebben aldus aan de oplossing bikgedragen. Dat zou in Griekenland eveneens een optie kunnen zij.

 

Dat heb ik uit de krant. Scheelt jou een onderschrift.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste ebhoorn.

Je lijkt wat geiriteerd en dat alleen maar om dat ik je schrijf, plak en knipwerk niet ondersteun of bijval.

Mijn mening over het stukje knipwerk heb ik je tot twee keer duidelijk gemaakt en dat moet voldoende zijn.

Overigens ga je niet alleen off topic maar je creëert ook een negatieve zweer.

In dat verband wil ik je nog eens op onze regels wijzen, zonder consequenties.

Regel 5. creëer geen negatieve sfeer

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

punt er achter.

aangepast door Johan45
Tekst op verzoek verwijderd.
In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is juist fijn dat een moderator meedoet met de gaande discussies, ook al ben je het soms niet met ze eens.

 

Ik vind juist dat Johan45 een zeer goede visie heeft op de gebeurtenissen omtrent Griekenland en vind zijn postings dan ook meer dan welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Johan45 heeft al jaren bewezen een goede moderator te zijn.

En ik hoop dat hij dat nog jaren zal doen.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Politiek en Sat4all gaat niet samen.

De Griekse kwestie schuurt er dicht tegen aan maar is te belangrijk om wille van een klein conflict het topic te sluiten.

 

Een nieuwe dag geeft nieuwe kansen.

Terug naar de Griekse kwestie anders wordt ik er nog verlegen van. ;)

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je ziet altijd laaien de gemoederen redelijk hoog op tot extreem hoog op, als het erover gaat hoe internationaal benarde situaties eventueel ons wel en wee kunnen beinvloeden.

 

Dat jij hier zelf meebetaaldt hebt aan het Griekse volk en hun welvaart of dat jij zelf daar als Grieks volk zelf veel moet inleveren aan welvaart is principieel toch hetzelfde (enkel een standpunt).

of

Dat jij hier zelf meebetaaldt aan de Griekse Economie dus aan de schuldeisers = geldverstrekkers uit timbouktoe en hatchfonds.

 

De gedeelde last t.o.v. de enkele last that is the question?

Willen we gelijkwaardige welvaart en dus uitwisselingen / vakantie / studie / munteenheid / rechtsgelijkheid / Olympia / en nog veel meer dan zullen we onze samenwerking in de EU niet kunnen verbergen achter Belastingvrije Rederijen of belastingparadijsen.

Dan zullen we voor mekaar moeten opkomen.

 

Maar de Griekse overheid die nu aan het roer staat is toch de laatste hoop van de meerderheid; ach dat komt wel goed!

Zonder er iets aan te hoeven doen enkel wat palaveren.

Het komt nooit goed als je er niks aan doet!

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Dan zullen we voor mekaar moeten opkomen.

 

Maar de Griekse overheid die nu aan het roer staat is toch de laatste hoop van de meerderheid; ach dat komt wel goed!

Zonder er iets aan te hoeven doen enkel wat palaveren.

Het komt nooit goed als je er niks aan doet!

Dat heb je goed geformuleerd.

Daarom is het extra vreemd dat een "gerenommeerd" econoom als Varoufakis ervan overtuigd lijkt te zijn dat solidariteit inhoudt dat anderen verplicht zijn de rommel op te ruimen als jij het in de soep laat lopen.

Toch lijkt dat tot nu toe een redelijk verbreide opvatting in Griekenland.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...