Ga naar inhoud


Is het al zomers weer?


Sprietje

Aanbevolen berichten


Dat zijn heerlijke zomertemperaturen!  kon de de hele zomer maar zo zijn, dan had ik geen probleem met dat jaargetijde...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het is koud in de huiskamer, ik heb de plasma tv en de 100 Watt gloeilampen maar ingeschakeld.

 

Het was in De Bilt de afgelopen nacht 6,9 graden.

Alleen op 11 augustus 1921 was het kouder, 6,2 graden.

 

Het wordt tijd dat we al die maatregelen tegen de opwarming van de aarde terug draaien, nog een paar maanden en dan zitten we in een nieuwe ijstijd!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer krijgen we nou die Elfstedentocht? Het vriest immers al bijna.

 

Deze winter gaan we met de kerst waarschijnlijk barbecueën in de tuin.

 

:crazy:

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

heerlijk die kou

 

12 graden eindelijk fatsoenlijk slapen

koud zou ik het niet willen noemen... het is heel erg aangenaam weer zo.

Jammer dat het weer warmer wordt.  maar het grootste stuk van de zomer hebben we gelukkig gehad nu... maar de laatste loodjes wegen zoals altijd wel het zwaarste.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de zomer komt er echt aan maar zomers duren in Nederland meestal maar 2 of 3 dagen,

en komende maandag begint er weer eentje die tot woensdagavond duurt. :sick:

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

pfff... wat een drukte.

Geniet ervan als je dit soort dingen leuk vindt...  ik vind dit een horrorscenario.  zelfs al kreeg ik geld toe, zou ik er niet willen zitten. vreselijk vind ik dat.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...