Ga naar inhoud


Is het al zomers weer?


Sprietje

Aanbevolen berichten


  • 3 weken later...

Vandaag weer heerlijk weer aan de Costa Calida, 36,3 graden in het open veld in de schaduw om 17uur 1km van zee met een heerlijke wind, beter dan in Murcia wat 34km land inwaards ligt met 43 graden en bijna geen wind.
 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

En de vooruitzichten zijn ook wel goed zo te zien, als is dit nog wel een eindje bij jou vandaan.

En het weer hier is ook redelijk.

 

post-51681-0-74715900-1473087309.png

post-51681-0-33824600-1473087670.png

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

De Zuid Spaanse stad Sevilla heeft de twijfelachtige eer om de boeken in te gaan als de stad waar in een september maand de hoogste temperatuur ooit werd gemeten in Spanje (tot nu toe). Maandagmiddag rond 17:20 uur stond het kwik in de stad op 44,6 graden, 2 graden hoger dan het oude record. Het is echter niet alleen in Sevilla erg warm maar eigenlijk overal in Spanje waar men te maken heeft met een verlate hittegolf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Zuid Spaanse stad Sevilla heeft de twijfelachtige eer om de boeken in te gaan als de stad waar in een september maand de hoogste temperatuur ooit werd gemeten in Spanje (tot nu toe). Maandagmiddag rond 17:20 uur stond het kwik in de stad op 44,6 graden, 2 graden hoger dan het oude record.

Volgens mij gaat de thermometer buitentemperatuur van mijn Citroen niet verder dan 40. De airco staat dan maximaal te loeien en slaat dan ook niet meer af.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Prima toch, overdag een heerlijke temperatuur en 's nachts heerlijk koel.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prima toch, overdag een heerlijke temperatuur en 's nachts heerlijk koel.

 

Maar dat is mijn punt niet.

Tot voorkort waren de zomernachten haast nog kouder dan de afgelopen winter.

Vervolgens een petzomer en vervolgens weer een abnormaal warme septembermaand die eerder op juli lijkt, afgezien van het feit dat het nu om 9 uur 's avonds donker is.

 

Het hele klimaatsverhaal is totaal uit het lood geslagen. Vergelijk het totaalbeeld van Nederland maar eens met dat van de jaren 60-70. Wat toen uitzondering was, is nu regel. 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou mensen, ik weet niet waar jullie het over hebben maar ik heb die temperaturen 365 dagen per jaar hier in de Emiraten en we doen gewoon ons werk en we leven ermee. Overdag is het rond de 45°C en ´s nachts net over de 30°.

Het is eens een keer wat warmer of kouder in NL en het is het grootste nieuws van de dag.

 

Hahahaha..... :D :D

Stelletje amateurs....

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...