Ga naar inhoud


Forse prijsverhoging BasisHD pakket


JazzySOB

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Dat handje klap getuigd niet echt van respect voor je klanten. Je troggelt ze extra geld af, en als ze dan opzeggen dan hoef je die verhoging niet te betalen?

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dat handje klap getuigd niet echt van respect voor je klanten. Je troggelt ze extra geld af, en als ze dan opzeggen dan hoef je die verhoging niet te betalen?

Waar kun je daarover een klacht indienen?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar kun je daarover een klacht indienen?

 

Bij CanalDigitaal natuurlijk.

Je kan met je voeten stampen als je merkt dat een ander minder betaald voor hetzelfde.

Wettelijk valt er niets tegen in te brengen, een ondernemer mag de hoogste prijs vragen en daar ook van afwijken.

Of deze handelwijze geaccepteerd wordt bepaalt de klant zelf.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat klopt toch? Je betaalt een maand vooruit toch bij canal Digitaal?

 

nee 1 van de abbo´s loopt van de 16e tot de 16e en kreeg de 2 euro verhoging ook al, dit mag echter enkel 1 euro zijn omdat het nog geen 2016 is.

Klopt niet helemaal, Penthe, toen je je abonnement hebt afgesloten de 16de heb je een halve maand gratis tv gekeken tot je eerste betaling kwam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

dat klopt toch? Je betaalt een maand vooruit toch bij canal Digitaal?

 

nee 1 van de abbo´s loopt van de 16e tot de 16e en kreeg de 2 euro verhoging ook al, dit mag echter enkel 1 euro zijn omdat het nog geen 2016 is.

Klopt niet helemaal, Penthe, toen je je abonnement hebt afgesloten de 16de heb je een halve maand gratis tv gekeken tot je eerste betaling kwam.

 

Nee er is een maand gratis gekeken toen het afgesloten werd, en het betrefd niet mijn abonnement.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig, alleen die brief al:

Met grote letters bovenaan "Kijk Interactieve TV met de nieuwe HD-ontvanger" en bijna onderaan de titel "Slimste keuze" Oh ja by the way, je Familie-abo gaat van 19,95 naar 21,95.

Zonder dat je er meer HD-zenders voor krijgt.

 

Met CD gebeld dat ik mijn abo wil wijzigen van Familie naar Basis HD, inclusief een opmerking dat het omslagpunt naar glasvezel wel heel dicht bij komt.

Oh meneer, ik zie hier op mijn scherm dat u al jaren bij ons geaboneerd bent, in dat geval kan ik u aanbieden dat de prijs het komende jaar niet omhoog gaat, of zal ik dat meteen voor 2 jaar vastzetten ? "En ik zal er voor zorgen dat die € 2,- extra die u al heeft betaald voor januari, in mindering wordt gebracht op de volgende factuur" 

 

Hierdoor voel je je als klant wel serieus genomen..... NOT.

aangepast door Snoete

Triax 88cm Schotel, 2 Inverto Black Premium Quattro LNB's , Polytron Multiswitch 8 in / 8 out , 2 stuks VU+Duo2 - DM8000 - DM500 HD - Samsung UE48HU7500, Yamaha RX-V673, Logitech Harmony Smart control
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ik de zaak niet helemaal vertrouwde heb ik vanmiddag even op Nota Oline gekeken en ja hoor, mijn FamilyHD abonnement is per 1 januari verhoogd van 19,95 naar 21,95 per maand. Dit zonder dat ik hier ooit een brief of mailtje over heb ontvangen!!

 

Uiteraard meteen maar even gebeld en aangegeven dat ik wil downgraden naar BasisHD. Prompt kreeg ik toen het aanbod voor een BasisHD abonnement voor nog de oude prijs van 17,95 per maand, maar met wel met een looptijd van een jaar. Voor mij is dat acceptabel want ik wil voorlopig helemaal niet weg bij Canal Digitaal. Weliswaar heb ik ook IP TV van XS4ALL maar dat is bepaald ook nog niet alles. Overigens moet ik de bevestiging van deze deal nog wel krijgen.

 

Mijn advies aan iedereen is dan ook je afrekening voor de komende maand te controleren. Ook al denk je niet met een prijsverhoging te maken te krijgen, de praktijk kon welk eens tegenvallen! Mocht dat toch het geval zijn dan valt daar met een telefoontje zeer waarschijnlijk wel wat aan te doen.

aangepast door Lord Humungus

Xtrend ET10000 triple tuner / 3 x Selfsat-H50D / 3 x Triax MFD-41D / Johansson 9640

LG 65EF950V / Onkyo TX-NR747 / 2 B&W DM 603 S3 / 2 x B&W DM 601 S3

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Grrr, kan er dan ook niks goed gaan? :mad:

 

Was overeengekomen dat ik twee jaar het BasisHD Light abonnement zou krijgen voor 13,95 per maand.

Zie ik net dat er 17,95 is afgeschreven voor de maand januari en bij controle op Mijn CanalDigitaal staat gewoon het BasisHD abonnement vermeld, dus zonder Light. Weliswaar met korting van 2 euro waardoor de prijsverhoging naar 19,95 teniet is gedaan maar dat is niet wat ik met CD ben overeengekomen.

 

Net maar een mailtje gestuurd want hier wordt ik niet vrolijk van. BasisHD Light scheelt 4 euro met BasisHD met 2 euro korting.

Open the pod bay doors, Hal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, het populairste linkse programma DWDD wordt ook nog steeds in SD opgenomen.

HERSTEL! ik zit net even DWDD te kijken en waarempel, het is nu in HD!

Zijn ze eindelijk wakker geworden?

 

Kreeg antwoord op mijn mailtje van CD:

 

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw email.

U geeft aan dat u een abonnement is aangeboden voor 13,95 euro per maand en nu betaald u een bedrag van 17,95 euro per maand.
Allereerst willen wij onze welgemeende excuses aanbieden voor de ontstane situatie.

Per 1 januari 2016 zijn de abonnementen met 2 euro verhoogd, als het goed is heeft u nog bericht hierover gehad.

Dat is ook de reden waarom u 2 euro meer per maand betaald.
Het spijt ons u niet anders mede te kunnen delen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

 

Deze persoon begrijpt er dus duidelijk niks van.

Maar weer gebeld (1,- p.gesprek) en de fout zou nu hersteld zijn en vanaf morgen zou het juiste abonnement in Mijn CanalDigitaal vermeld staan.

 

Ik ben benieuwd!

aangepast door JazzySOB

Open the pod bay doors, Hal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...