Ga naar inhoud


Forse prijsverhoging BasisHD pakket


JazzySOB

Aanbevolen berichten


  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Op het andere forum is aangegeven dat alle pakketten worden verhoogd met 2 euro maand, op de website van CanalDigitaal is nog steeds niets aangepast hierover.

En omdat een meerderheid nog niet via de wettelijke manier is ingelicht hoef je dit dus niet te pikken. Ik raad dan ook iedereen aan om de afschrijving waarbij de prijsverhoging is afgeschreven direct te storneren. Dit zal CD aan het denken moeten zetten mits wij het dan ook allemaal storneren.

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik herinner mij nog dat Canaldigitaal op de 3e van de maand de verhoging bekend maakte en aan het einde van de maand die incasseerde.

 

Prijsverhogingen zouden 1 maand vooruit gemeld moeten worden.

Daar hielp klagen ook niet, betalen of opzeggen heette het toen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie geen reakties van andere forum bezoekers op het magere HD aanbod via de schotel.

Stoort niemand zich daaraan dat via de satelliet alleen Film 1 premiere in HD wordt aangeboden, en de andere zoals Action, Comedy en Kids, Sundance met het trieste SD kwaliteit worden aangeboden ???

Daar waar dit bij de kabelaars alllemaal keurig in HD wordt aangeleverd ! (Idem voor de fox en sport1 paketten)

REBOX8220HD Ext PVR500Gb ;  Triax 88 Astra 19.2/23.5/28.2

REBOX4000HD met CI+ module 3.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een verklaring daarvoor zou kunnen zijn dat satelliet kijkers geen interesse hebben in deze zenders.

Er zijn op satelliet genoeg fta filmzenders, meestal met een beter programma aanbod als de door jou genoemde zenders.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ceesv schreef op 13 Dec 2015 - 11:32:

Een verklaring daarvoor zou kunnen zijn dat satelliet kijkers geen interesse hebben in deze zenders.

Er zijn op satelliet genoeg fta filmzenders, meestal met een beter programma aanbod als de door jou genoemde zenders.

 

Ik denk eerder dat de meerderheid download of aan de netflix zit.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tot wanneer liep het huidige contract?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een verklaring daarvoor zou kunnen zijn dat satelliet kijkers geen interesse hebben in deze zenders.

Er zijn op satelliet genoeg fta filmzenders, meestal met een beter programma aanbod als de door jou genoemde zenders.

Noem me er een paar AUB. Ga ik ze opzoeken. Alvast bedankt.

REBOX8220HD Ext PVR500Gb ;  Triax 88 Astra 19.2/23.5/28.2

REBOX4000HD met CI+ module 3.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik houd het ook voor gezien bij canal digitaal. Opzegbrief is onderweg. Ik stap over op iptv, voor net iets minder alle kanalen die ik wel eens kijk plus hbo in hd. Eens kijken of dat gaat bevallen

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nou, ik heb 1000 mbits tot mijn beschikking, dus de bandbreedte die de streams in nemen zullen in mijn geval wel ten koste gaan van de rest, maar die 1000 mbits heb ik toch nog nooit helemaal vol gekregen :)

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je geen lopend contact hebt loont het dus te bellen en te dreigen met opzeggen. Krijg je een leuke deal!

13,95 pm voor het BasisHD Light pakket blijf ik een leuke prijs vinden waar ik mijn schoteltje wel voor op de Astra 3 gericht wil houden ;) .

Open the pod bay doors, Hal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...