Ga naar inhoud


HD-Light pakket blijft goedkoop


Sprietje

Aanbevolen berichten

Ik heb de abonnementenlijst nog een stuk uitgebreid.

Toegevoegd zijn:

- de satelliet met de transponderfrequentie.

- de extra kaart bij het Familie HD Light pakket zonder extra HD

- de extra kaart bij het Basis HD light pakket zonder extra HD

Ik ga er van uit dat het geen verschil maakt of die extra kaart nu bij het HD-pakket zit of bij het HD-Light pakket.

 

Over de vakjes die ik geel heb gemaakt heb ik mijn twijfels of het klopt.

Hopelijk kunnen mensen met het betreffende abonnement daar meer duidelijkheid over geven.

 

Ik heb het document niet beveiligd zodat je veranderingen kunt aanbrengen maar gelieve dit dan wel in rood te doen zodat ik kan zien wat er veranderd is.

CD abonnementen sprietje 9-12-2015.xml

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 134
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik ben 100% zeker dat de zenders brava HD en Eurosport 2 geen deel uitmaken van het Basis pakket.

 

Van mij mag je de naam light gebruiken maar de namen die CD gebruikt zijn gewoon weer familie en Basis pakket.

 

De zenders cartoon network en the QYOU zijn ook te ontvangen met het Basis pakket.

 

Brava HD maakt deel uit van het volledige Basis HD pakket.

 

Wilt u genieten van het volledige HD-pakket, dan bedragen de abonnementsgelden voor het BasisHD-pakket €17,95 per maand en krijgt u ook de volgende zenders erbij:
History HD
Eurosport 2 HD
Brava HDTV
Hustler HD (00:00 - 06:00)

Wij hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedank erwin

 

Ik heb je aanwijzingen in de tabel verwerkt.

Er zijn nu nog maar enkele gele vakjes over waar het niet duidelijk is of die zenders wel of niet te ontvangen zijn.

Met mijn Fam. HD Light pakket kan ik MTV NL niet ontvangen (gecodeerd kanaal)

Ik kan me niet voorstellen dat als ik met het Fam HD Light pakket ik MTV NL niet kan ontvangen, dat dan wel zou kunnen met het met het Basis HD Light pakket.

Als er nog mensen zijn die nog wat aan kunnen vullen graag.

CD abonnementen sprietje 9-12-2015-1.xml

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je gaat nu van jouw pakket uit maar ik schreef dat MTV in jou lijst ook niet in het familie HD pakket zit. geel vlak.

 

Op de site van cd staat dat MTV nl in het familie HD pakket zit en ook zit deze zender in mijn basis pakket dus dan moet het ook in het familie pakket zitten want alle hogere pakketten hebben alle zenders van een lager pakket.

 

Dat jij MTV niet hebt klinkt niet logische en zou in jouw pakket moeten zitten ik zou CD eens bellen.

 

Het gele vlak van extra kaart basis pakket discovery HD showcase kun je ook wit maken want op de extra kaart van familie is die zender er ook niet. Ook het gele vlak van Automotorsport kan op wit.

 

MTV nl zit in alle pakketten van CD.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

De naam BasisHD light dus veranderd in Basis.

Outdoor Channel HD was een foutje van mij.

 

Wat betreft Eurosport 1 HD had ik reeds gezegd had ik gemerkt dat er verschillen in de programmering zat tussen die twee. Neemt niet weg dat er één zou kunnen vervallen inderdaad.

 

 

 

Op 19.2E, 11817V zit Mezzo zonder HD in de naam, maar dat is degene die Canal Digitaal in zijn pakket heeft zitten en zou wel in HD zijn.

Er zijn nog wel meer plekjes waar Mezzo (of Mezzo Live) uitzendt voor diverse aanbieders.

 

 

Voor Mezzo en Motors TV heb je inderdaad de witte CI-module nodig (of een aanpassing aan je softcam).

 

 

Nieuwsberichten en uitspraken van Canal Digitaal hebben in het verleden gebleken niet altijd correct te zijn.

Ik zou graag van de kaarthouders zelf willen horen wat ze kunnen ontvangen doordat ze het zelf getest hebben.

Wat me nog onduidelijk is:

Food Network / Food Network HD en Fine Living / Fine Living HD

Zijn beide te ontvangen? CD geeft aan alleen de HD versie (ook in de SD lijst).

MTV NL 19.2 en 23.5

Zijn beide te ontvangen?

Eurosport 1, 2, 1 HD, 2 HD (int.?), 1 HD int.

Welke zijn nu te ontvangen?

Ziggo Sport Golf

Heb ik weggehaald bij Familie pakketten (zit alleen bij Sprietje in het pakket).

TV Oranje

Aan de duale uitzendingen zal ook wel een einde komen.

 

 

Op het HD-Light Pakket (HD Actie pakket) blijken inderdaad twee Eurosport HD kanalen open te gaan :

 

Eurosport HD 1 Dutch

Eurosport HD 1 NL

 

verder :

NED 1 HD

NED 2 HD

NED 3 HD

RTL 4 HD

RTL 5 HD

SBS 6 HD

RTL 7 HD

RTL 8 HD 

NET 5 HD 

Veronica HD

EEN HD

Canvas HD

Discovery HD Showcase

Ketnet

Disney Channel

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

CD heeft een HD pakket samengesteld maar in dat pakket wijzigt CD ook telkens zenders zoals Travel channel HD die er geen deel meer van uitmaakt.

 

De zenders van het HD pakket zitten in het familie HD en Basis HD pakket een deel van deze zenders uit het HD pakket zitten in het Familie en Basis pakket ook wel light genoemd.

 

MTV nl heeft niets met HD te maken de zenders van het familie HD pakket en familie pakket verschillen maar een paar HD zenders van elkaar dus MTV moet je gewoon kunnen ontvangen.

 

De enige zender waar ik niet zeker van ben is Eurosport 2 bij het Basis HD pakket.

Volgens mij heeft CD deze zender ook uit het HD pakket gegooid.

Iemand met een Basis HD pakket kan dit wel even aanvullen.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het HD-Light Pakket (HD Actie pakket) blijken inderdaad twee Eurosport HD kanalen open te gaan :

 

Eurosport HD 1 Dutch

Eurosport HD 1 NL

 

verder :

NED 1 HD

NED 2 HD

NED 3 HD

RTL 4 HD

RTL 5 HD

SBS 6 HD

RTL 7 HD

RTL 8 HD 

NET 5 HD 

Veronica HD

EEN HD

Canvas HD

Discovery HD Showcase

Ketnet

Disney Channel

 

Je vergeet Hustler.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan het zijn dat de 2 genoemde zenders tijdelijk dubbel uitzenden???

 

Verhuizing Eurosport 1 HD en Eurosport 2
In de nieuwe zenderlijsten is Eurosport 1 HD verhuisd. Gebruik de volgende gegevens om de nieuwe positie handmatig toe te voegen: ASTRA 23,5 – 12.129 – V – 29.900 – 2/3 – DVBS2 – 8PSK. Ook de zender Eurosport 2 is verhuisd. Gebruik de volgende gegevens om de zender op de nieuwe positie handmatig toe te voegen: ASTRA 19,2 – 12.722 – H – 23.500 – 2/3 – DVBS2 – 8PSK.

 

En volgens mij maakt Eurosport 2 HD geen deel uit van het actie HD pakket.

 

Volgens mij maakt Eurosport 2 HD nooit deel uit van een light pakket.

Maar ja CD is erg onduidelijk als het over Eurosport zenders gaat zie de cd HD lijst niets te vinden over Eurosport 1 en 2 HD.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...