Ga naar inhoud


HD-Light pakket blijft goedkoop


Sprietje

Aanbevolen berichten

3 x Eurosport 1 HD, 1x NL sprekend, 2x Eng sprekend.

 

Eurosport 1 HD 12109 - H - 27500 - 3/4 - Eng

Eurosport 1 HD (nl) 12129 - V - 29900 - 2/3 - NL= uit de fast scan lijst van cd.

Eurosport 1 HD DUT 12109 - H - 27500 - 3/4 - Eng

Eurosport 1HD NL 12129 - V - 29900 - 2/3 - NL 

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 134
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb een Basis pakket en een extra kaart, maar in tegenstelling wat Sprietje in zijn lijst aangeeft heb ik op de extra kaart wel Discovery HD Showcase

Ook heb ik meer regionale zenders dan alleen Omroep Zeeland. Ik zal morgen wel een kijken welke ik allemaal kan ontvangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is toch wel heel merkwaardig. Ik kan Discovery HD Showcase toch echt niet ontvangen op mijn extra kaart van mijn familie-pakket. Ik heb het nogmaals gecontroleerd.

Tja en dat jij meer regionale zenders kunt ontvangen wil ik best wel geloven want een deel van de regionale zenders zijn ongecodeerd. Daar heb je dus geen abonnement voor nodig en daarom staan die dus ook niet in de lijst.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je vergeet Hustler.

 

Klopt, maar die hoef ik niet in mijn zenderlijst. 

Is daarnaast alleen te openen na een actie in mijn CanalDigitaal. 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Basis HD kost nu €17,95 en Familie HD kost nu €19,95 en deze pakketten gaan per 1 jan. resp. €19,95 en €21,95 kosten

 

Zonet tref ik onderstaande bericht in mijn email aan die de 2 euro stijging officieel aankondigt.

Ik kan niet anders zeggen dat canaldigitaal weer alles uit de kast trekt om de prijsstijging te maskeren.

Ik vraag me zelfs af of zoiets wel mag!

 

Onderwerp titel van de mail is "Kijk Interactieve TV met de nieuwe HD-ontvanger" dus je verwacht reclame voor een of ander.

Dat klopt ook en een ongeïnteresseerd persoon lees maar een paar regels en delete de mail vervolgens.

Het venijn zit echter in de staart van het bericht.

 

post-31470-0-72386100-1449775416_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit deed cd vorig jaar ook met de overgang naar het HD light pakket veel chaos maar lees je heel goed dan kwam je bedrogen uit 3 euro meer voor 1 HD zender.

 

Ik noem ze niet voor niets ChaosDigitaal.

 

Ik kreeg net van cd een email met de kop tekst

 

Met uw hulp verbetert CanalDigitaal haar service 

trans.gif

 

Bij CanalDigitaal houden we van tevreden klanten. En dat begint met een goede dienstverlening. Om die te kunnen geven, is het belangrijk dat we over de juiste informatie over onze klanten beschikken. Daarmee kunnen wij onze service nog meer toespitsen op uw wensen. Bovendien kunnen wij u dan ook persoonlijke aanbiedingen doen.

Wij vragen u om onderstaande vraag voor ons te beantwoorden:

Waar maakt u gebruik van CanalDigitaal? trans.gif
trans.gif     Maak kans op een HBO of Fox Sports Combi jaarabonnement trans.gifmd_179714.png   Als u vóór 12 januari 2016 uw reactie geeft, kunt u één van de HBO of Fox Sports Combi jaarabonnementen winnen.

Alvast bedankt voor uw medewerking.


Klantenservice CanalDigitaal

 

 

Toch wel leuk dat ze bij CD van tevreden klanten houden.

 

Waarom met mijn hulp???

Ik ga echt jullie bedrijf niet runnen.

Daarvoor zijn jullie toch naar school geweest maar omdat jullie er niks van snappen en er een zooitje van maken kan de klant het werk voor jullie doen, echt niet.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha, weer zo'n upgrade-actie geweest dus.

Hierbij je overzicht wat verder uitgebreid.

 

Het HD light pakket was ook een tijdelijke actie, o.a. n.a.v. de prijsverhoging bij Digitenne.

Er zitten slechts 18 zenders in, dus zou volgens de mediawet niet mogen echter wordt daar niks aan gedaan. CD gebruikt wel diezelfde reden waarom het settopbox pakket moet verdwijnen.

 

Mooi overzicht! 

(Het overzicht van Sprietje daarentegen geeft bij mij één brij van letters) 

 

Wat mij betreft mogen ze in ons pakket Disney Channel en Hustler vervangen door b,v, NGC HD en Nat GEO Wild HD (of anders evt. AutoMotorsport HD) Ons pakket heet tenslotte het HD Light Pakket. 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal kijken of ik het bestand kan vernieuwen.

Blijft merkwaardig dat ik de link in bericht 48 gewoon kan openen.

Het vervelende is dat ik het bestand alleen kan plaatsen als een xml.document van Microsoft Excel en niet als een Open Office document.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan hem ook niet openen (Office 2013 met Windows 10) terwijl dat bij een eerdere post (#43) wel kon. Waarschijnlijk is er toch iets corrupt geraakt en zijn een paar bitjes omgevallen.. ;)

aangepast door JazzySOB

Open the pod bay doors, Hal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...