Ga naar inhoud


HD-Light pakket blijft goedkoop


Sprietje

Aanbevolen berichten

Bij het lijstje in het vorig bericht moet TLC nog toegevoegd worden. 

 

@ Sprietje : Ik was uitgegaan van jouw lijst, maar deze klopt niet (meer): de zender the QTOU gaat kennelijk niet (meer) open met het Basis-Pakket. 

 

Het blijkt dat CanalDigitaal nu al de de zenders heeft aangepast en niet pas op 1 mei 2016, zodat al de hierboven genoemde zenders nu al zichtbaar zijn voor mij. 

 

Met name NatGeo Wild HD en NGC HD zijn leuke aanvullingen! 

aangepast door Noordzee

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 134
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wat is het verschil tussen het € 9,95 pakket en het € 10, - pakket?

 

 

Verschil tussen HD light en Basis.

 

Ik bedoel eigenlijk beide zenderlijsten in aanbod, is daar iets over te vinden?

 

Kan iemand die een € 9,95 pakket heeft naar een € 10,- pakket overstappen, zo ja, wat zijn de kosten daarvan?

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ilseonline

 

Ik heb een overzicht gegeven over het Basis-Pakket van 10 Euro. 

 

Het HD-actiepakket van 9,95 Euro bestaat per 1 mei 2016 niet meer, iedereen is verplicht overgezet naar het Basis-Pakket van 10 Euro.  

De extra kosten? : 5 cent per maand.

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoel eigenlijk beide zenderlijsten in aanbod, is daar iets over te vinden?

Twee pagina's terug had Sprietje het overzicht geplaatst, daar had je het kunnen zien. aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoel eigenlijk beide zenderlijsten in aanbod, is daar iets over te vinden?

 

Kan iemand die een € 9,95 pakket heeft naar een € 10,- pakket overstappen, zo ja, wat zijn de kosten daarvan?

 

Ik dacht echt dat er nog 2 pakketten waren, maar blijkbaar heb ik dat mis. Ik kijk niet op rekeningen van een ander, dus vandaar mijn vraag en sorry dat ik er overheen gelezen heb. :whistle:

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Daar komen ze : Fox, SBS 9 , NGC HD, Eurosport 2 NL, Cartoon Network, Discovery Channel, NatGEO Wild HD, the QYOU, 24 kitchen, Nickelodeon/Spike, MTV NL, TV Oranje, Omroep Zeeland, Retro Music Television, VH 1 Classic, VH 1 , MTv Rocks, MTV Hits, MTV Music 24 en MTV Dance

 

Al deze zenders krijg ik er per 1 mei 2016 bij in ruil voor een tariefsverhoging van 5 cent per maand.  

Niet slecht, toch??

 

Wil je dan nog is 4 zenders extra (Brava HD, Hustler HD , Outdoor HD en History HD) : Dan moet je gelijk een paar Euro meer per maand aftikken...

Dat ga ik dus niet doen....

 

 

Ik deed vanavond een scan op de Astra 3 en merkte dat er nu drie zenders meer open gaan op mijn Basis-pakket (voorheen HD Light): 

 

Omroep Brabant, Food Network en Food Network HD.

 

Waarschijnlijk oud nieuws voor jullie, maar ik wist het niet.   

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de CD HD zenderlijst zit Omroep Brabant in het Basis HD pakket dus zit deze zender ook in het Basis pakket.

De zender Food Network bestaat niet bij CD.

De zender Food Network HD zit in het Familie HD pakket. Misschien zender van de maand of open voor alle pakketten.

 

In mijn Pakketten lijst van excel staat dat Omroep Brabant in het Familie HD pakket zit, er is dus door CD een wijziging doorgevoerd, Omroep Brabant is dus toegevoegd aan het Basis HD pakket en het Basis pakket.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

@erwin05 en gps : Bedankt voor jullie antwoorden.

 

Ik zal Omroep Brabant dan een plekje geven in mijn zenderlijst. Food Network (HD) dan niet.

Food Network (zonder HD) mag dan geen CanalDigitaal zijn, de zender is wel open. 

 

Overigens is NPO Zapp inmiddels open voor Serious Request: Dat was eigenlijk de reden van de gemaakte scan op Astra3.

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

L1 TV ook alvast een plekje gegeven in de zenderlijst, aangezien deze zender vanaf 1 januari 2017 open gaat met het Basis-pakket.

 

Nog even een vraag : Nick Jr. gaat ineens niet meer open.

Heb ik wat gemist? Volgens het zenderoverzicht op https://www.canaldigitaal.nl/televisie/ zou deze zender nog zichtbaar moeten zijn. 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Omroep Brabant en L1mburg zijn inderdaad te zien met een basis pakket (HD light)

23,5-11856V 1B8A L1MBURG 23,5-11914H 5154 Omroep Brabant

Wordt het xml file op https://www.sat4all.com/forums/topic/350188-hd-light-pakket-blijft-goedkoop/page-7?do=findComment&comment=2358805 nog bijgehouden of toch niet meer, ja ik besef het wel dat het veel werk is.

Ik heb op mijn extra kaart ook travel channel HD staan maar niet op mijn basis pakket (HD light) kaart... En de QYOU heb ik op geen van tweeën.

aangepast door elismax
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat klanten wel en niet open hebben op hun 2de kaart, dat is onbegonnen werk om dat op te nemen in een XML file.

 

Travel channel HD maakt deel uit van het familie HD pakket en kun je dus nooit op je 2de kaart hebben als je Basis HD of lager hebt.

 

Het woord "nooit" moet je bij CD dus niet letterlijk nemen.

 

Het zelfde geld voor de QYOU HD= Familie HD pakket.

 

Mijn XML is wel up to date.

 

https://www.sat4all.com/forums/topic/352978-wat-is-de-inhoud-van-hd-light-en-hd-basis/?p=2420756

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...