Ga naar inhoud


HD-Light pakket blijft goedkoop


Sprietje

Aanbevolen berichten

Het HD-actiepakket (voorheen HD-lightpakket) houdt per 1 mei 2016 op te bestaan.

Dat wordt weer het lijstje bijwerken Sprietje, daarnaast kunnen (straks) de SD-zenders van de Astra 1 eruit.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 134
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb deze mail vandaag ook ontvangen en ben gaan kijken naar de laatste zenderlijst van sprietje; 2016-02-05. Hier viel mij ten eerste op de kolom FamilyHD (HD Light). Wat is dat? Voor overstappers/afzeggers?

 

Verder vind ik die 3.50 extra voor het Basis pakket nergens op slaan. Je krijgt maar 4 zenders extra? (History HD, Brava HD, Outdoor Channel, Hustler HD). dat vind ik al geen 3.50 waard, zeker als je bedenkt dat de non-HD hustler al in het paket zit, dus heb je effectief maar 3 extra kanalen.

 

Normaal is de FamilyHD best interesant vs het BasisHD pakket, 19.95 vs 21.95, dus 2 euro's voor best veel meer zenders. Maar om dan van BasisHD -> FamilyHD (light?) is het dan wel een hele grote sprong.

 

Iemand wat meer informatie over het FamilyHD light?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Gast liduintje

Dit heb ik tot dus ook altijd begrepen.Alleen kan iemand mij uitleggen welk zenderpakket je bij een 2e kaart

krijgt? Is dit bij een HD light anders dan bij HD family light?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer je hoofdkaart Family HD is, krijg je op je 2e kaart hetzelfde pakket.

 

Dat wil zeggen, wanneer alles goed gaat.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens het lijstje van Sprietje is "Family HD Light" hetzelfde als Family HD minus de zenders Brava HD en Hustler HD.   

 

Het verschil tussen "Family HD Light" en "HD Light" (oftewel het oude Basis-pakket) is veel groter. Net even snel een telling gedaan en ik kwam op 24 zenders verschil in het voordeel van "Family HD Light"

 

Zelf ga ik trouwens per 1 mei 2016 het Basis-pakket (oftewel "HD-Light" volgens het lijstje van Sprietje) ontvangen en dat is weer 21 zenders meer dan mijn huidige HD-actiepakket. 

 

En dat Basispakket heeft inderdaad weer vier zenders minder dan het Basis HD-pakket. (zie ook bericht 107  van Oliver)

 

 

Het heeft even geduurd, maar na het bestuderen van het lijstje van Sprietje is het allemaal duidelijk geworden.

aangepast door Noordzee

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijstje is inderdaad duidelijk, jammer dat het niet een wiki pagina is die geupdate kan worden.

 

Maar ik heb al wel begrepen dat het family light pakket gaat verdwijnen, jammer maar helaas

Het Basis-HD pakket vind ik dna wel weer een goede deal voor een 10tje.

 

Maare, heeft iemand hem al ik zit continue al mijn kaart te updaten voor het geval dat ze al eerder beginnen met overzetten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben -op mijn verzoek- al eerder deze maand (april) overgegaan van Actie-pakket (9,95) naar Basis-pakket (10,-). Van het Actie-pakket had ik ongeveer anderhalf van de twee jaar contractduur uitgezeten. Nieuwe contract is weer voor een jaar. Voor een paar cent meer, krijg je er een hoop zenders bij en dat sprak me wel aan; ik vrees dat ik anders bij CD weg was geweest...

Amiko SHD 8900, CD Basis-pakket, Astra 1, 2, 3 en HotBird.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb familie hd (€2/maand korting) voor €19, 95/maand en op de 2e kaart familie pakket voor €4,50/maand.

Op de 2e kaart heb ik geen Discovery showcase hd en Brava hd.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En Hustler HD ook niet denk ik.

Denk het ook niet.

Heb geen interesse in dat soort zenders.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben -op mijn verzoek- al eerder deze maand (april) overgegaan van Actie-pakket (9,95) naar Basis-pakket (10,-). Van het Actie-pakket had ik ongeveer anderhalf van de twee jaar contractduur uitgezeten. Nieuwe contract is weer voor een jaar. Voor een paar cent meer, krijg je er een hoop zenders bij en dat sprak me wel aan; ik vrees dat ik anders bij CD weg was geweest...

 

Wat is het verschil tussen het € 9,95 pakket en het € 10, - pakket?

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is het verschil tussen het € 9,95 pakket en het € 10, - pakket?

Verschil tussen HD light en Basis. aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is het verschil tussen het € 9,95 pakket en het € 10, - pakket?

 

Daar komen ze : Fox, SBS 9 , NGC HD, Eurosport 2 NL, Cartoon Network, Discovery Channel, NatGEO Wild HD, the QYOU, 24 kitchen, Nickelodeon/Spike, MTV NL, TV Oranje, Omroep Zeeland, Retro Music Television, VH 1 Classic, VH 1 , MTv Rocks, MTV Hits, MTV Music 24 en MTV Dance

 

Al deze zenders krijg ik er per 1 mei 2016 bij in ruil voor een tariefsverhoging van 5 cent per maand.  

Niet slecht, toch??

 

Wil je dan nog is 4 zenders extra (Brava HD, Hustler HD , Outdoor HD en History HD) : Dan moet je gelijk een paar Euro meer per maand aftikken...

Dat ga ik dus niet doen....

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...