Ga naar inhoud


Bij wie vliegt canaal eruit in 2016 ?


1pm

Aanbevolen berichten


Je keuze zal vlug gemaakt zijn, Telenet , Proximus ofwel satelliet TV Vlaanderen, maar dan zal ook jij in een veel te duur abonnement, de hapklare Belgische reclame er moeten bij nemen. Ik weet wel het verschil tussen al deze operatoren, want ik heb ze alle drie gehad. Nu heb ik nog mijn internet en vaste lijn bij Proximus.  Telenet is geen optie meer, sinds mijn verhuis moest ik hier zelf mijn aansluiting bekostigen, om te ver afgelegen van dichtste aansluitingspunt. Maar dit is een te lang verhaal om hier uit de doeken te doen en trouwens volledig off topic.

Tja, sommigen denken dat Nederlandse TV zoveel interessanter moet zijn dan Vlaamse.

Ik ben daar niet van overtuigd, af en toe waren er problemen bij Canal Digitaal en werden zenders onversleuteld uitgezonden.

Op basis daarvan kan ik niet zeggen dat ik die Nederlandse zenders mis.

Het ziet er net zo commercieel uit als hier, of misschien nog een tikkeltje meer.

Reality shows zijn mijn ding niet, en ook daar krioelt het van de wedstrijdprogramma's waar iedere week 1 persoon/koppel afvalt.

Ik ben dus als Vlaming niet echt geïnteresseerd in het Canal Digitaal aanbod.

Omgekeerd ook niet, en als je Canal Digitaal neemt in plaats van TV Vlaanderen, heb je weer de Vlaamse commerciële niet, en vice versa.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt de zenders die het content uitzenden en je hebt de provider die de zenders doorgeeft, afgeven op het content naar CanalDigitaal is niet terrecht, het zijn de zenders die de programmering bepalen.

 

Gezien je antwoord heb je geen interesse in de Nederlandse zenders. Daar kan CanalDigitaal niets aan doen.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt de zenders die het content uitzenden en je hebt de provider die de zenders doorgeeft, afgeven op het content naar CanalDigitaal is niet terrecht, het zijn de zenders die de programmering bepalen.

 

Gezien je antwoord heb je geen interesse in de Nederlandse zenders. Daar kan CanalDigitaal niets aan doen.

Dat zeg ik ook niet, dit was ook geen kritiek op CD.

Ik wil maar zeggen dat het idee dat "de Vlamingen" reikhalzend uitkijken naar die Nederlandse zenders zoals het hier voorgesteld wordt, niet juist is.

Er zijn altijd uitzonderingen, natuurlijk, en het feit dat de meesten geen idee hebben wat er op die Nederlandse zenders speelt, speelt zeker mee.

Zo zijn er heel veel coproducties tussen Vlaamse en Nederlandse zenders, zoals bij Expeditie Robinson, en dergelijke.

Dan zie je dat een Vlaamse commerciële zender samenwerkt met een Nederlandse.

Als je dan beiden kunt zien krijg je hetzelfde programma gewoon 2 keer te zien, één keer op de Vlaamse, en één keer op de Nederlandse televisie (het commentaar zal net iets anders zijn, natuurlijk).

Dat voegt dus niet zoveel toe aan wat je al had.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zijn er heel veel coproducties tussen Vlaamse en Nederlandse zenders, zoals bij Expeditie Robinson, en dergelijke.

Dan zie je dat een Vlaamse commerciële zender samenwerkt met een Nederlandse.

Als je dan beiden kunt zien krijg je hetzelfde programma gewoon 2 keer te zien, één keer op de Vlaamse, en één keer op de Nederlandse televisie (het commentaar zal net iets anders zijn, natuurlijk).

Dat voegt dus niet zoveel toe aan wat je al had.

Niet overdrijven. Zo groot is het aantal coproducties nou ook weer niet.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat dit nog steeds over het onderwerp,  bij wie Canal Digitaal eruit vliegt?

 

Graag terug on-topic.

Degenen die wilden opzeggen zullen dit ondertussen wel gedaan hebben.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wel in ieder geval

En zelfs daar gaat het dan nog fout

2 brieven op de zelfde dag gekregen

 

1ste brief : We hebben u mail ontvangen en zullen het HD pakket uitzetten  ???

2de brief : We zullen u vanaf 06-02-16 volledig afsluiten ( houd u het kaartje maar voor de toekomst )

 

Zal wel aan mij liggen maar ik vind het prima

aangepast door Zilver007
Link naar reactie
Delen op andere sites

Opzeggen en het kaartje mogen houden omdat er over een tijdje gewoon geen kaartje meer is, mocht je later terug willen pinnen ze je gelijk vast op hun nieuwe ontvanger of CI module de oude kaart is gewoon een ijskrabber.

 

Hier in mijn omgeving een paar opzeggingen maar ook een aantal die van FamilieHD terug gaan naar BasisHD om de kosten te drukken en bij een volgende verhoging de boel gaan opzeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier in mijn omgeving een paar opzeggingen maar ook een aantal die van FamilieHD terug gaan naar BasisHD om de kosten te drukken en bij een volgende verhoging de boel gaan opzeggen.

Geheel opzeggen? En dan? Dat lijkt me voorlopig bluf. Alleen maar via internet kijken? (Voor zover die ter plekke goed functioneert?)

En dat allemaal om een paar eurootjes?

 

Als je ver buiten Nederland woont (in Europa) en je wilt toch dagelijks een portie Nederlandse tv a la Emekli (en niet alleen BVN), dan ben je toch blij met iets als CD?  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad eduard voor belgen is dat een zeer goede aanvulling. je hebt gewoon voor een tof prijske veel film en nederlandse hd zenders bij en zelfs de ziggo sportzenders zender mooier beeld uit dan mijn proximustv (iptv), betv (kabel), telenet (kabel)  en voo (kabel)

we kunnen in belgie dus meerdere providers bekomen dan jullie. maar bij jullie dan meer zenders als je hier de waalse wegtelt. ik ga dus in 2016 zeker niet weg bij cd. in tegendeel heb eindelijk mijn canaaldigitaal en als dank verhoogd naar tophd. nu heb ik 21 filmzenders waarvan vele in hd. de fta zenders tel ik er dan nog niet eens bij

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zeg ik ook niet, dit was ook geen kritiek op CD.

Ik wil maar zeggen dat het idee dat "de Vlamingen" reikhalzend uitkijken naar die Nederlandse zenders zoals het hier voorgesteld wordt, niet juist is.

Er zijn altijd uitzonderingen, natuurlijk, en het feit dat de meesten geen idee hebben wat er op die Nederlandse zenders speelt, speelt zeker mee.

Zo zijn er heel veel coproducties tussen Vlaamse en Nederlandse zenders, zoals bij Expeditie Robinson, en dergelijke.

Dan zie je dat een Vlaamse commerciële zender samenwerkt met een Nederlandse.

Als je dan beiden kunt zien krijg je hetzelfde programma gewoon 2 keer te zien, één keer op de Vlaamse, en één keer op de Nederlandse televisie (het commentaar zal net iets anders zijn, natuurlijk).

Dat voegt dus niet zoveel toe aan wat je al had.

ik deeldie meining niet als vlaming

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je keuze zal vlug gemaakt zijn, Telenet , Proximus ofwel satelliet TV Vlaanderen, maar dan zal ook jij in een veel te duur abonnement, de hapklare Belgische reclame er moeten bij nemen. Ik weet wel het verschil tussen al deze operatoren, want ik heb ze alle drie gehad. Nu heb ik nog mijn internet en vaste lijn bij Proximus.  Telenet is geen optie meer, sinds mijn verhuis moest ik hier zelf mijn aansluiting bekostigen, om te ver afgelegen van dichtste aansluitingspunt. Maar dit is een te lang verhaal om hier uit de doeken te doen en trouwens volledig off topic.

beste astro toch even aanvullen. je kan ook nog betv premium nemen. proximus tv heb ik maar met adsl geen hd zenders, telenet heb ik met play more en play sport maar geen internet bij hen dus ook duurder, je kan hier ook nog telesat nemen niet vergetenin samenspraak met tv vlaanderen toch de moeite. ik ben dit projectje aan het bestuderen. de aanvulling met cd is de juiste keuze zo heb je de 2 filmzenders vab proximus, de 6 filmzenders van prime, de 5 van betv en de 7 van canaaldigitaal 13, syfy amc en zo niet meegeteld.  maar hd via cd istoch beter dan hd van telenet en betv.

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn meer abo s dan jullie wel eens zouden denken !

Op dit forum zie je alleen maar de klagers en ook wat positieve leden .

Maar dat samen is maar een paar procent van het aantal abo s hoor.

Moest cardcharing ooit op,zwart kunnen gezet worden , dan heb je er in 1klap 10 tot 15 procent bij ;-)

Ik betaal netjes mijn abonnement en ben een enthousiaste kijker .

Niets zo mooi dan de zendertjes uit de lucht plukken met je eigen antenne in de tuin .

wijze praat beste vriend chukky. inderdaad zijn er ook meer abonnementen dat we denken tvv content is redelijk pover. 12 euro voor 8 zenders amaai. je moet gewoon de markten afschuimen. weet je dat je zelfs tegenwoordig sky uk legaalkan krijgen. ik vind het eeen goed zet van cd voor de belgen en ken toch al zeker 65 man die de stap gezet hebben en zoals chukky zegt zijn er veel meer die niet komen op jullie prachtige forum trouwens

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is wat schipperen wat je wilt of niet wilt. Voor mij is tv heel belangrijk, op de eerste plaats nieuws, voetbal, film, documentaires en laatst series. Ik ben zodoende nog een van de "oude stempel" tv kijker, zaken als Netflix  en Youtube en anderen zijn niet echt aan mij besteed. Zodoende vind ik ruim voldoende en tot grote tevredenheid van mijn gezin (voor elk wat wils) mijn gading bij CD . Mijn internetverbinding en telefoon gaan nog via Proximus, maar laatst heb ik mijn All foot voetbal pakket verlaagd naar Proximus11, internet ook verlaagd van Maxi naar Comfort en dat is voor mij al ruim voldoende. Voor mij is CanalDigitaal een aanwinst, maar is natuurlijk niet objectief te vergelijken met wat onze Nederlandse collega's erover denken.

ik deel deze mening volkomen ik ben ook van je generatie

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...